2010 heeft eigen sneeuw hé

Zie net iemand mooi dwars gaan met zijn BMW, maar daarna net zo hard de andere baan op glijden, paaltje en een stoeprandje meegenomen, zal wel leuke schade zijn :+

Nog geen problemen gehad!
Nog niet vast gestaan, alleen even zonder ruitenwisservloeistof gezeten - zag geen flikkert.

Wel irritant is bepaalde stukken Breda-Gorinchem 50km/u, waar iedereen zich (te) netjes aan houdt, aangezien 5km verder de beperking compleet is opgeheven (precies zelfde wegdek etc); gooi 'm dan naar 80 ofzo..
Maargoed, heb nog geen minuut file gereden de afgelopen week. :W

Ik vind 't echt heerlijk dit weer.
Veeel beter dan dat saaie grauwe grijze regen depriweer.

Heerlijk man die sneeuw. Geweldig ook al die bmw rijdertjes haha. Zelf wel keertje uit de bocht gevlogen, maar in een bult bladeren terecht gekomen dus was niet erg.

Enige waar ik me alleen wel aan kapot erger zijn die lui die stil staand de bocht door gaan, zelfs op een droog wegdek... ben benieuwd of het komende dagen echt gaat dooien, of dat ze er weer eens niks van kunnen maken.

Hier lag van het weekend "maar" 17 cm sneeuw.

Heerlijk die handrem bochtjes 8) en ja dat doe ik op een rustige weg zonder iemand anders in de buurt:P
Of een grote lege parkeerplaats is ook leuk.

Opt werk zaten de kranen vast gevroren.. ff een grote brander erbij en slingeren maar weer :W

Mooie foto :!

Dankje , had de 10mm even mee naar buiten genomen

1188890621_6_alrJ.jpeg

Ik vind de sneeuw niet zo erg eigenlijk. Alleen moet met kerstavond naar mn vader toe in Stolwijk en ben benieuwd hoe dat gaat op die boerenland weggetjes met mn vriend zn auto.

Beetje glijden met de auto is wel leuk (als het kan), maar vanochtend stond ik wel mooi vast met mn zomerbandjes op de parkeerplaats :p Moest ik mn ijskrabber aan opofferen om de banden uit te bikken...

Ik vind 't echt heerlijk dit weer.
Veeel beter dan dat saaie grauwe grijze regen depriweer.

Met dat grijze depriweer kun je tenminste door rijden. In plaats bij elke mongool vol in de remmen te moeten omdat ze 70/80 rijden op de snelweg, flikker dan op naar de rechterbaan ofzo :|. Vannacht nog bijna iemand van de weg gedrukt omdat die 30 reed waar je 80 mag en de weg schoon was, please blijf dan thuis in bed liggen ofzo.

pleuriszooi:p

Precies.

Ook word ik helemaal para van die bangmakerij op de radio. Tuurlijk gaan mensen langzaam rijden als ze honderduizendxxx horen dat het glad is, laat ze daar lekker zelf achter komen. En dat gemekker met die vrachtwagens etc etc. Laat het maar rap zomer worden want ben deze chagrijnige bui die ik al weken heb door het weer en werk meer dan zat.

Ach michel,

Weet je ook eens hoe de autobestuurder zich voelt als zo'n vrachtwagen chauffeur zomers een andere vrachtwagen inhaalt met 1km snelheidsverschil, of een chauffeur die geen streep aan de kant gaat zodat je niet in kunt halen, of een vrachtwagen chauffeur die hem er zo voor drukt omdat hij groter is(althans zn vrachtwagen is groter, hijzelf is waarschijnlijk een miezerig kutventje met een vlaggetje van frans bauer achter zn raam)

Die 2 maanden sneeuw wegen niet op tegen de 10 maanden vrachtwagen irritaties.

// wacht op boze chauffeurs:D

hijzelf is waarschijnlijk een miezerig kutventje met een vlaggetje van frans bauer voor achter zn raam)

Neejoh.. een kentekenplaat met de naam van z'n vriendin achter het raam, omamotief tapijt custom interieur, vrachtwagen merk vlaggetjes en een spiegel met z;n vriendin er op gestraald/geplakt in de wagen :+

Back