2010 heeft eigen sneeuw hé

Had ik gisteren ook op de snelweg, een alto die op een 2 baans snelweg op de linker baan zat terwijl ZE (vrouwelijk) dus gewoon 60 reed en makkelijk naar rechts kon. Dat ik een keer seinde vond ze niet zo leuk, maar ze ging wel ineens naar rechts :#

Vandaag moest ik ook de weg op, 5.5 uur in totaal wat wel 2 tot 3 uur minder had gekund. Waarom? Omdat fucking 90% van Nederland bang is. Alle snelwegen die ik heb gehad vandaag waren sneeuwvrij en absoluut, bij lange na niet, glad. Je zou er 200 kunnen rijden, theoretisch gezien. Maar nee, met zijn alle 60 op de linkerbaan gaan rijden.

Ik kan die mensen wel schieten als ik in de auto zit, arghhhhh.... Ga op zijn minst de toegestane snelheid rijden. :X

Als je je zo irriteert, moet je lekker thuisblijven imo, je weet gewoon dat mensen in NL zo gaan rijden met sneeuw. Stel je daar gewoon op in, je kunt er toch niks aan veranderen.

Vandaag kwam ik uit Almere, rij me toch een dikke mistbank in. Zag geen steek :D Rijd er een of ander mokkel 50 zonder verlichting en nog met een bak sneeuw over dr auto 8P eerlijk sommige mensen zijn echt levensmoe

Hier ligt nog steeds zo tussen de 10 en 20cm. Hier een plaatje van de auto van zaterdagochtend. Lag behoorlijk was op :D!

[ir]http://img840.imageshack.us/img840/6948/18122010028.jpg[/ir]

gister:

[ir]http://img684.imageshack.us/img684/3104/fkt0072.jpg[/ir]

Last edited:
Hier zeker een cm of 15 gisteren en vandaag!
19122010136.jpg

19122010148.jpg

P1040364.jpg

P1040359.jpg

of gewoon geen verlichting..

mensen met alleen de voorraam en stukje bij de spiegel ontdoen van sneeuw..
alleen de achterraam verwarming aanzetten is dan al teveel gevraagd

Ik zag er vanmorgen ook diverse, alleen een stukje bij de voorruit en verder niks. Denk ik ook bij mezelf, dat rijd niet fijn aangezien je geen fuck ziet en het is levensgevaarlijk. Denk aan een rotonde waar de fietsers voorrang hebben, die zie je compleet niet. Het is enkel een kwestie van 10 min eerder opstaan. Ik kreeg op mn donder van mijn baas dat ik niet opschoot, maar ik zal never met een besneeuwde auto gaan rijden. Ik wil overal zicht.

Vandaag moest ik ook de weg op, 5.5 uur in totaal wat wel 2 tot 3 uur minder had gekund. Waarom? Omdat fucking 90% van Nederland bang is. Alle snelwegen die ik heb gehad vandaag waren sneeuwvrij en absoluut, bij lange na niet, glad. Je zou er 200 kunnen rijden, theoretisch gezien. Maar nee, met zijn alle 60 op de linkerbaan gaan rijden.

Ik kan die mensen wel schieten als ik in de auto zit, arghhhhh.... Ga op zijn minst de toegestane snelheid rijden. :X

Ik snap je volledig, maar zelf 160 is nog niet genoeg blijkbaar. Kwam een m5 plakken toen ik 160 reed.:P

ik kwam vrijdag de vaartweg niet op, gaat ook een beetje omhoog maar met bak in winterstand was het al bij het minste beetje gas spinnen slippen en glijden...

In z'n 2zetten en RUSTIG wegtrekken?!! Kwas zondag bij de makro Amsterdam wat een mensen kwamen er niet weg bij het stoplicht hey! Gewoon omdat ze teveel gas gaven!!

Back