2010 heeft eigen sneeuw hé

Daar wordt je toch voor betaald??!

:+

hap modus :P ik krijg niet betaald om verteerd gescholden te worden, als er weer eens iemand van de weg is afgevlogen. of 5 min later op hun werk verschijnt omdat het zo glad is. en dat wij het maar even vlug moeten fixen. haperdehap

ik vind het echt mooi hoe bekrompen jij denkt joh. even begaanbaar maken van wegen, we zijn de laatste paar weken amper thuis geweest om die wegen "even" vrij te maken. maar dat is verdomdt lastig zonder zout joh. en hoevaak we wel niet van die eikels zoals jou tegen komen die vinden dat we het maar even begaanbaar moeten maken.

Laatst zat ik (en samen met nog 1 km auto's) ook achter zon zoutstrooi/schuiver trekker met 30 km p/u, was op een 100km weg waar je niet mocht inhalen, wel 30min achtereraan die stoet gezeten, terwijl we meerdere parkeerplaatsen tegen zijn gekomen waar hij de stoet er ff langs kon laten :X

Heb een dikke middelvinger opgestoken, die gast had best een paar minuutjes kunnen wachten en er wat auto's langs laten want de weg was gewoon redelijk schoon, maar gewoon dom doorrijden en schijt hebben aan die stoet die erachteraan kachelde.

Laatst zat ik (en samen met nog 1 km auto's) ook achter zon zoutstrooi/schuiver trekker met 30 km p/u, was op een 100km weg waar je niet mocht inhalen, wel 30min achtereraan die stoet gezeten, terwijl we meerdere parkeerplaatsen tegen zijn gekomen waar hij de stoet er ff langs kon laten :X

Heb een dikke middelvinger opgestoken, die gast had best een paar minuutjes kunnen wachten en er wat auto's langs laten want de weg was gewoon redelijk schoon, maar gewoon dom doorrijden en schijt hebben aan die stoet die erachteraan kachelde.

Mooie knuppel ben jij indd. Wees gvd blij dat ze het schoon proberen te maken. Had die wagen er niet gereden had je lopen kkeren over dat er geen sneeuw werd geschoven...

ze zouden jou 2 middelvingers terug moeten geven..... knakker

Mooie knuppel ben jij indd. Wees gvd blij dat ze het schoon proberen te maken. Had die wagen er niet gereden had je lopen kkeren over dat er geen sneeuw werd geschoven...

Ik heb nog geen keer geklaagd dat er geen sneeuw was geschoven, dus oordeel daar ook maar niet over knuppel.

Punt is, dat er in nederland veel van die eikels zijn die denken dat de weg van hun alleen is, zo ook de gast op die trakker die niet 2 minuten kan wachten tot dat de auto's er voorbij zijn.

Als ik op zo'n ding zou werken zou ik ook denken, of je haalt me gewoon in lfb, of je wacht maar ff. :D

Mocht niet worden ingehaald, en er reden zon 20-30 auto's voor me.

Ik heb nog geen keer geklaagd dat er geen sneeuw was geschoven, dus oordeel daar ook maar niet over knuppel.

Punt is, dat er in nederland veel van die eikels zijn die denken dat de weg van hun alleen is, zo ook de gast op die trakker die niet 2 minuten kan wachten tot dat de auto's er voorbij zijn.

Mocht niet worden ingehaald, en er reden zon 20-30 auto's voor me.

Man als hij ALLE auto's voorbij zou moeten laten, dan staat hij volgens mij alleen maar stil en wordt er helemaal niets gedaan!

Get over it! En zoals ze al zeggen, ben blij dat ze het doen!

Hier in Den Haag eo moet ook maar eens flink sneeuw gaan vallen... ziet er veelste leuk uit allemaal. Hier is het alleen spekglad.. bij Den Haag CS kon je vanochtend om 7uur zowat op de weg schaatsen..

Eergister m'n eerste momentje met gladheid gehad, maar die wist ik gelukkig goed op te vangen.
Vervolgens nog een wegpiraat 't leven goed zuur gemaakt voor een minuut.
Men reed 80 adhv matrixborden/gladheid, ik reed 100/110 en er komt achterop een knakker met 140 en lichtsignalen aankachelen, terwijl ik ook gewoon aan 't inhalen ben.
Als ik ergens niet tegen kan..
Dus mooi even eigen rechtertje gespeeld en bij iedere inhaalpoging links of rechts m'n wagen ervoor gegooid. Z'n ogen spuwde vuur toen 'ie er eenmaal voorbij kwam. +pippi+

Last edited:
Ik kan er ook niet tegen wanneer mensen onnodig links rijden, maar als je op voorhand al zo aan komt jekkeren, kan je wat mij betreft echt de tyfus krijgen.

Zoals ik zei, ik was aan 't inhalen en er was een slechts een klein gaatje daarna, dan ga ik me niet in allerlei bochten wringen.
Hij reageert direct met nog meer lichtsignalen en drukken..

Maargoed, ot..

Gleed net bijna achterop bij een stoplicht. :X

IMO ben je echt gewoon een kneus als je hier geen begrip voor hebt!

@ Björn goed bezig, dat soort figuren zijn echt goed irritant.

Eergister m'n eerste momentje met gladheid gehad, maar die wist ik gelukkig goed op te vangen.
Men reed 80 adhv matrixborden/gladheid, ik reed 100/110 en er komt achterop een knakker met 140 en lichtsignalen aankachelen, terwijl ik ook gewoon aan 't inhalen ben.
Dus mooi even eigen rechtertje gespeeld en bij iedere inhaalpoging links of rechts m'n wagen ervoor gegooid. Z'n ogen spuwde vuur toen 'ie er eenmaal voorbij kwam. +pippi+

En dat gaf jou een gevoel van voldoening?

Kom op, laat zo'n iemand er gewoon voorbij, alsof hij zich aan gaat passen als jij de hele tijd voor hem blijft zitten...

Dat gaf me op dat moment zeker voldoening, ja. :#

Zoals ik al aangaf, ik speelde eigen rechter.
Dat is iets waar ik normaal echt geen voorstander van ben, maar 't is lastig uitleggen hoe zo iemand 't bloed onder m'n nagels vandaan wist te halen en mij ertoe verleidde dit wel te doen.
Ik ben ook geen wereldverbeteraar, maar dit 'lesje' kon 'm denk ik weinig kwaad.

King of the road, bitches. :W

Wat voor auto was dat? ...

Oh ik vind het ook heerlijk om zulke firguren dwars te zitten :+ ik maak er allen niet zo'n spelletje van als jou Björn... Ik doe er gewoon 10 seconde over om terug tevoegen naar de middelste/rechter rijbaan :p

Back