100% Tuning 16,17 Okt AHOY

ik vond het zeer zkr me 12€ waard, had een kut cam bij me, en niet alles gezien. dus grote kans dat ik morgenw eer aanwezig bent.
ik vond het geweldig, was gezellig. en dat niet alles me smaak was, dat terzijde. verder ook verliefd geworden op aantal dames die er rondliepen, en bij de stands stonden, hiervan ook de nodige pics gemaakt ofcourse.

en me lievelings auto het waren er veel, maar als ik 1 mocht meenemen. dan had ik nu voor de deur eleanor staan, of te wel schelby Gt500 :~

Mjah, ik was er dus ook... Stonden wel een aantal koele bakken [die Shelby is bijvoorbeeld echt HEEL vet], alleen was opeens de hele beurs... op? :D

Vond het dus erg klein, helemaal als je Essen o.i.d. gewend bent...

Heb me wel spierpijn gelachen op de parkeerplaats wat voor auto's er stonden... Sommige mensen hebben zo'n extreme wansmaak, dat de tranen in m'n ogen sprongen van het lachen :D

Daarna Rotterdam onveilig gemaakt [zwartrijden in de metro, bier drinken @O'Sheas, en gewoon erg flauw gedaan]...

Was wel aardig dus, liepen ook leuke dames rond :)

Foto's

Was cker wel gek daar :)
morgen weer, eerst stampen in tropicana en dan gelijk door naar ahoy

foto's:

DSCF0147.jpg

DSCF0149.jpg

DSCF0151.jpg

DSCF0158.jpg

DSCF0159.jpg

DSCF0160.jpg

DSCF0164.jpg

DSCF0188.jpg

DSCF0202.jpg

DSCF0213.jpg

:)

//EDIT// ZIE IK NU PAS MET ME LIJPE BEK :P
deze wagen staat bij mij in de straat :) //EDIT//
hvt.jpg

DSCF0194.jpg

DSCF0196.jpg

Last edited:
Bart Nrg Mc2 said:
Heb me wel spierpijn gelachen op de parkeerplaats wat voor auto's er stonden... Sommige mensen hebben zo'n extreme wansmaak, dat de tranen in m'n ogen sprongen van het lachen :D

jaaa moooooiii

heb 1 dikke bak gezien en dat was een groen golf2tje duitse stijl

heb me ook helemaal kapot gelachen om al dat grijze verkreukelde gaas achter de bumpers lexus lichten op standaard autos, zelfs een peugeot 306 met viper strepen van aluminium folie :D

gratis parkeren was ook wel goud, als je snel was kon je nog ff met diegene voor je onder het poortje 8) haha die vent van de parkeerplaats kijken :D

Hebben jullie ook die stand gezien, waar een gozer een chevy blok had liggen, los.. Hij starte die, en liet dan verschillende uitlaten horen..

Eerst standaard, dan standaard maar iets verwijderd, de race pijp die hij verkocht, en daarna zonder demper.. Echt gruwelijk geluid.. Als iemand ruimte heeft om te uppen, meld t dan ff, ik heb 4 filmpjes, maar wel 27 mb..

Er waren ook wagens, die hun hydraulische vering gingen showen, een pizza wagen, en een old-school wagen.. Echt gruwelijk, toen haalden ze twee personen uit het publiek, lieten ze een glaasje water vast houden, en dan mochten ze in die wagen zitten.. Ze zaten met hun kop tegen het plafond aan.. En het glaasje was leeg *D Daar heb ik ook filmpjes van, 34 mb :+

En om niet te vergeten, de show met het inparkeren van de minis.. Dan waren twee minis neergezet, waar net een mini tussen pastte, en dan kwam die gozer met een bloedgang aan rijden, en parkeerde de wagen slippend.. En de Mitsubishii evo, burnend door de hal.. De minis en de evo, 30 mb aan filmpjes..

Was echt een vette dag, cker wel 12 euro waard, het mocht wel iets goed koper, maar kvond het wel waard..

Morgen of tewel vandaag, wordt een betere dag, een nieuwe wagen van West Coast Customs wordt morgen onthuld.. Waarschijnlijk zullen er ook een paar van die gasten aanwezig zijn.. Ik kon het niet laten het doek ff opzij te trekken.. Ik heb hem ook compleet gezien, ik snap niet waarom deze wagen speciaal onthuld moet worden, zo speciaal vond ik hem ook weer niet..

pimp.JPG

Last edited:
Ik heb helaas geen goeie host daarvoor, maar zou ik je wel ff bij msn mogen toevoegen voor die filmpjes??? Ben erg benieuwd!!

ik vond het wel grappig maar ik had het groter verwacht. binne 3uurtjes had ik het wel gezien. maar die man in die mini was echt teerg.
heeft iemand filmpjes van die lowrider contest? want toen was ik net weg

brutalneos said:
...maar wel 27 mb..

.. 34 mb..

.. 30 mb aan filmpjes..

Ze zijn totaal 91 mb groot, dat heb ik weten te verkleinen naar 10 mb, zonder al te veel kwaliteit verlies.. Als er mensen nieuwsgierig zijn, en ruimte hebben om te uppen, moeten het ff zeggen..

ik heb filmpjes van de lowrider contest, nou ja wat je contest noemt, ze showde alleen twee lowriders.. Waren wel vet..

Alleen vanavond ff-> ..., wie die filmpjes wil, voeg maar ff toe..

Last edited:
Back