Hebben jullie ook die stand gezien, waar een gozer een chevy blok had liggen, los.. Hij starte die, en liet dan verschillende uitlaten horen..
Eerst standaard, dan standaard maar iets verwijderd, de race pijp die hij verkocht, en daarna zonder demper.. Echt gruwelijk geluid.. Als iemand ruimte heeft om te uppen, meld t dan ff, ik heb 4 filmpjes, maar wel 27 mb..
Er waren ook wagens, die hun hydraulische vering gingen showen, een pizza wagen, en een old-school wagen.. Echt gruwelijk, toen haalden ze twee personen uit het publiek, lieten ze een glaasje water vast houden, en dan mochten ze in die wagen zitten.. Ze zaten met hun kop tegen het plafond aan.. En het glaasje was leeg *D Daar heb ik ook filmpjes van, 34 mb :+
En om niet te vergeten, de show met het inparkeren van de minis.. Dan waren twee minis neergezet, waar net een mini tussen pastte, en dan kwam die gozer met een bloedgang aan rijden, en parkeerde de wagen slippend.. En de Mitsubishii evo, burnend door de hal.. De minis en de evo, 30 mb aan filmpjes..
Was echt een vette dag, cker wel 12 euro waard, het mocht wel iets goed koper, maar kvond het wel waard..
Morgen of tewel vandaag, wordt een betere dag, een nieuwe wagen van West Coast Customs wordt morgen onthuld.. Waarschijnlijk zullen er ook een paar van die gasten aanwezig zijn.. Ik kon het niet laten het doek ff opzij te trekken.. Ik heb hem ook compleet gezien, ik snap niet waarom deze wagen speciaal onthuld moet worden, zo speciaal vond ik hem ook weer niet..