100% tuning

ben vandaag ook geweest, maar vond het veel te druk, je kon niet eens fatsoenlijk foto's maken of er liep alweer zo'n lamzak voor je langs:S en die zogenaamde stuntgast heb ik ook niet gezien.
was laatst naar full speed zwolle geweest, en hoewel daar de wat minder speciale auto's waren vond ik het toen veel gezelliger, werd toen tenminste de hele tijd gedrift enzo.
maarja die gasten van wcc waren ook nergens te vinden, we waren echt 3a4 keer langs hun stand gelopen. maar was niks te zien.
maarja wel veel vet plastic gezien;)
en 2december essen!!!:D

ben nu net ook terug,was wel een geslaagde dag alleen de lampen die daar hangen verpesten al me foto's. ik weet ni of een van jullie die sexy danseressen gezien heeft maar die maakte echt heel me dag goed met die natte doos:P . voor de mensen die morgen nog gaan: veel plezier en succes met de drukte die morgen veel erger is als vandaag.

|( omg, dat ventje op de achtergrond.

Nigga, please!

pict0009.jpg

Als het maar gezellig is :)

Ik kon niet, had wel gewillen, paar vrienden staan ook met een stand.
Maar vandaag familie, morgen kater uitslapen en overmorgen jarig ;)

net trug :D

was vandaag 12 uur aangekomen in ahoy r'dam :)

was wel vetjes !! dikke auto's met te gekke stuntshows !!!!!!!!!

waren 2 scoots, 1 std zonder voorwiel, 1 std met yas z en powerfilter :P.

de stuntshows waren echt geslaagd en er zaten echt te gekke auto's in, vooral zo'n auto met hele vette bass (119db) je gezicht trilde zowat los :D

heb ongelooflijk veel foto's en filmpjes, maar die zitten op de camera en die ben ik bij mn vriend in de auto vergeten, ik zal ze asap posten !!

zijn er meer die de stuntshow vandaag om 15:00 hebben gezien ???

edit://

deze auto was echt gruwelijk met dat omhooggaan gebeuren (ben moe, ff naam kwijt :P )

pict0100.jpg

vroegâh... toen LSD nog gewoon "Limited Slip Differential" betekende :rolleyes:

Die groene MR2 is leuk btw, mooie foto zo 8) Heb er zelf ook eens een foto van gemaakt, toen ie in Zwolle op de parkeerplaats stond.

Ben ook geweest..
Vond het wat tegenvallen..
Ten eerste moet je er wel heel wat voor over hebben om een uur in de rij te staan en als t dan nog zo druk is dat je amper normaal kan rond kijken houd het bij mij al snel op..

Vandaag ook geweest, niet normaal hoe druk. Stonden wel aantal vette Megane Coupe's dat maakte met dag weer goed :). Trouwens die 5 meiden die hele tijd stonden te dansen op die auto's etc waren goed geil :X

edit slechte foto's kutfoon :P. 1 van die meiden en die andere van drukte.

Last edited:
Back