100% Tuning 16,17 Okt AHOY

nee optisch niet echt, maar dat ding heeft ook mening wedstrijden gewonnen. en kan ook nog gebruikt worden om 3 kraten bier te halen, voor het weekeinde. daar gaat het mij toch wel om.

nog wat pix: de meesten zijn wat wazig:?

IMAG48.jpg

IMAG49.jpg

IMAG50.jpg

IMAG52.jpg

IMAG53.jpg

IMAG55.jpg

IMAG56.jpg

IMAG58.jpg

IMAG62.jpg

IMAG65.jpg

IMAG66.jpg

IMAG68.jpg

IMAG70.jpg

IMAG71.jpg

IMAG72.jpg

IMAG0020.jpg

Toen lekker relax 1e klas op de terugweg:

IMAG79.jpg

Last edited:
heb ik in actie gezien jah... erg mooi maar die pizza autotje sprong nog extreemer:P

toevallig nog pix of filmpje van die 2 dames in actie tussen het programma door?? 8)

me batterij was leeg :rolleyes::(

Last edited:
Heeft iemand ook nog die stand gezien waar ze uitlaten verkochten.. Stond een chevy blok, die een man startte en dan liet hij verschillende uitlaten horen..

-compleet std
-std maar aangepast
-race uitlaat (die hij verkocht)
-zonder uitlaat = brute tering herrie 8)

Ok gefilmd :)

Uit die kangoo kwam een heel erg mooi geluid heel erg zuiver....

IMAG70.jpg

Alleen toen we aan t opruimen waren(k was als 1 van de laatste weg), hebben we de limo op de vrachtwagen gezet.
Dit ging even fout, waardoor die van de lepels van de heftruck af gleed, met een kapotte bumper tot gevolg....

Verder was het echt een geslaagde beurs, en wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt ;) Slijm-modussssssssss.....

En natuurlijk de Crew van Automaxxx voor de uitnodiging...;)

JeffreyZwolle said:
nog wat pix: de meesten zijn wat wazig:?

IMAG62.jpg

Toen lekker relax 1e klas op de terugweg:

Ik en mn broertje hebben hele tijd naast die jonge gestaan! had k je bijna gemeet ;) maar was wel vet...wij hadden een uur staan w88 voor die hekken eigenlijk all1 voor die lowriders, maar toen ginge ze gelijk daarna door met pimp my ride :D

** ingelogged als me broer ** j0rg hier dus ;)

Back