100% tuning

was dr ook vandaag :) zal morgen even wat fotos en filmpjes online zetten. vond het wel de moeite waard.
Vond de stuntshow van terry grant echt wel het hoogtepunt van de dag :D morgen krijgen jullie zijn filmpje te zien.
heb de gasten van wcc ook niet gezien maar boeiuh ! ik kom voor de auto's niet voor een gast met vage piercings :P

Fosgate said:
lolz:).. speedfactory komt uit t'gehught waar ik mag wonen.. ding komt geregeld hiero langs.. Dit is tog die met die zwarte luchtstroomverdeler( a la ferarri enzo) achteraan?

Diffuser bedoel je? Niet dat ik weet, maar volgens mij is dat ding wel van Michael [owner SpeedFactory] zelf...

Ik ben zaterdag ff geweest....

Nooooit meer....
Vorig jaar was een stuk beter...

Er stonden aardig wat auto's waarvan ik d8, is er buiten op het parkeer terrein geen plaats meer ofzow....

Er waren wel wat leuke bakken maar echt bijzonder??? Nee....

Ps. die scooterstunts, door wie werden die uitgevoerd????

vond het ook best tegenvallen.. wel best vette bakken bij en wcc dan. En mensen die in de lange rij stonden, er waren ook erg veel mensen die gewoon de hal binnenliepen en daar in de rij gingen staan.

als ik weer t geld ervoor zou moeten betalen zou ik het echt niet doen.. en eten was echt belachelijk duur met heel irri kutbass op de achtergrond als je zit te eten

Fosgate said:
aha;).. ding is dus zelfs in de weert scene bekend.. (A)

Vast wel :P Speed Factory is i.i.g. overal bekend hoor... Ik loop er ook weleens ooit binnen, maar ik vind hem gewoon net te duur overal mee... Heb alles [lampen v/a, grille & velgen] elders aanzienlijk goedkoper kunnen vinden, dus met mij kan hij geen zaken doen...

Back