100% Tuning 16,17 Okt AHOY

Nielus said:
ik ga zondag, ik hoop wel dat er veel auto's uit het buitenland komen want die nederlandse ken ik ondertussen wel

Die komen er zeker....

Zag net al belgen, amerikanen en nog 1 of ander vaag nummerbord, ook een vrachtwagen(zwarte) waar waarschijnlijk die van MTV in staan...

psycho said:
Die komen er zeker....

Zag net al belgen, amerikanen en nog 1 of ander vaag nummerbord, ook een vrachtwagen(zwarte) waar waarschijnlijk die van MTV in staan...

mooi zo!

kun je niet alvast een paar auto's op de foto zetten :P

ik zag vandaag de project auto vertrekken van atec tuning ding is best wel netjes
die heb voor de rest haast nog niemand gezien ding is deze week gespoten en in elkaar gezet

Je moet bij metro station Zuidplein uitstappen en dan kan je de Ahoy al zien , 2 min lopen oid , voor de mensen die niet weten hoever het lopen is :*

Nielus said:
mooi zo!

kun je niet alvast een paar auto's op de foto zetten :P

Me cam ligt in friesland :(...

Maar het beloofd veel goeds....

Skyline is aanwezig... evenals een engelse supra ;)...

T is super binnen, maar nog lang niet klaar, word doorwerken vanaaf

Ps, er is ook een zwart autotje uit nederland (vleugeldeuren) is Pimped By Mtv... Staat ook op de achterkant trouwens ;)

Ik ben er zondag.. met Laurens en zijn polo 8)

dus als je deze ziet rijden.. zwaai ff :P +ralf+

Nieuwebumpers2.jpg

Net terug en het was echt gaaf!!

Veel mooie bakken , lowriders waren echt te stoer , die dingen kunne gewoon springen :D

Werd gast in lowrider gezet met een bekertje water , hmm bekertje was leeg en hij zeiknat :D ook was er een geile chick die ff ging strippen :D

Back