psycho Well-Known Member 14 October 2004 #24 Ik woon er bijna in de straat.... dus wat denken jullie nou................
Gijs (L)R0berT(L) 14 October 2004 #25 Bartje ging ook meen ik , ik moet zaterdag een uno deur omwisselen + auto @ spuiter zetten ws . mocht ik tijd overhebben ben ik ook aanwezig.
Bartje ging ook meen ik , ik moet zaterdag een uno deur omwisselen + auto @ spuiter zetten ws . mocht ik tijd overhebben ben ik ook aanwezig.
CiRox Premium 0wnatsj 14 October 2004 #26 mss ga k er ook nog wel heen, eerst naar die achterlijk studiebeurs.. :| hoe kom je daar via ov?
crazypeter ridderkerk tuning 14 October 2004 #27 ik ben er zondag ook vanaf 11 loop ik er is toch maar 20 min met de bus hooguit
Gijs (L)R0berT(L) 14 October 2004 #32 Ik heb nylez al eens gemeet en samen met jelm0r en hans op de gevoelige plaat vastgelegd , vergeet 't niet!
Ik heb nylez al eens gemeet en samen met jelm0r en hans op de gevoelige plaat vastgelegd , vergeet 't niet!
Jurgen@X8R Astra G 2L 14 October 2004 #36 Ik kom ook +ralf+ en lekker met de metro omdat parkeren fucking duur is.
tupac_shakur121 tha P*I*M*P* 14 October 2004 #37 ik ben ook aanwezig is half uurtje met bus en metro dus ja waarom ni he. er komt een lowrider contest,pimp my ride en verder weet ik het ni zo
ik ben ook aanwezig is half uurtje met bus en metro dus ja waarom ni he. er komt een lowrider contest,pimp my ride en verder weet ik het ni zo
Maykel 600RR 14 October 2004 #38 Ik kom niet steeds de zelfde foute auto's :| En echt mooie auto's kom je daar niet tegen Zo,maar iedereen die wel heen gaat, veel plezier :*
Ik kom niet steeds de zelfde foute auto's :| En echt mooie auto's kom je daar niet tegen Zo,maar iedereen die wel heen gaat, veel plezier :*
Crazybond700 Koos oorlelloos 14 October 2004 #39 Waren hier ook de Nieuw Hummers Kwijl of was dat ergens anders dit weekend De H3T