Zelfbouw uitlaat

Originally posted by Ennemenne
Wow echt verrie verrie koel dat jullie dit proberen.

maar een vraagje he, als jullie nou redelijk "geoefend" zijn is het dan rendabel om voor sommige mensen een pijp op maat te maken @ prijs van een commerciele pijp? Of gaan er zoooooveel uren inzitten dat dit niet echt opschiet?

Hangt af van je uurloon heh:#
 
het rondkrijgen doe ik gewoon over een ronde pijp die ik in de bankschroef klem . daarna met een stuk hout slaan,tot hij rond wordt . shit klus wel ,en duurt lang . ik zal nog wat pics sturen waar ik bezig ben . de uitlaat is voor een schakelbrom . dus stay tuned . nog 3 dagen en dan is hij af .mario mail mij ff op g_samsonsr@yahoo.com. cilinderstunen doe ik ook zelf .cilinderkop ook . uitboren ook . was ik maar in Ned ,dan zou het leuk worden hahaha.
 
issie hier 1 dag, wordt ie tien keer aangehouden door woute, liever in paramaribo rondcruizen...
Kan je niet egwoon bij een dealer gare pijpies opkopen, en tailpijp eraf pleuren.. (terwijl ik dit typ bedenk ik me dat je dan geen berekende diameter hebt..)
 
mail mij ff Tino op g_samsonsr@yahoo.com. de binnendiameter moet 18mm zijn de lengte maakt niet uit ik pas het wel aan . thanxxx. iemand zei aan mij dat die uitlaat voor de beta max 11000 rpm gaat kuune draaien . Tino,Mario wat denken jullie . he has shit for brains hahaha . Tino dan zou die van jouw 10000 rpm kunne gaan hahaha.
 
maaker maar +15k van
Originally posted by g_samsonsr
mail mij ff Tino op g_samsonsr@yahoo.com. de binnendiameter moet 18mm zijn de lengte maakt niet uit ik pas het wel aan . thanxxx. iemand zei aan mij dat die uitlaat voor de beta max 11000 rpm gaat kuune draaien . Tino,Mario wat denken jullie . he has shit for brains hahaha . Tino dan zou die van jouw 10000 rpm kunne gaan hahaha.
 
nog een stel foto's van guido:)
5.jpg

6.jpg

7.jpg
 
t'kan mss een domme opmerking zijn (van uitlaten fabriceren weet ik niet erg veel :p) marergh ik doe elektro technieken en het gebeurd vrij veel dat wij stalen buizen moeten plooien voor een installatie , daar zijn 2 mogelijheden voor ;

- ofwel steek je een plooiveer in de buis, verwarm je ze en plooi je ze over een houten mal

- ofwel steek je er een plooiveer in en plooi je ze met een buizenplooier

hoelijk ben je er wat mee :W
 
wel het is geen HPI ontsteking ,maar een japanse KITACO ignition . de rotor is net zo klein als d mvt en hij kan 25000 rpm draaien . het einresultaat van de uitlaat zal nog komen (af). de kitaco ontst is heel agressief en koste mij 200 dollar tot in Surimame . hij is gemaakt voor de yamaha jog en past dus gewoon op de aerox etc . er is ook een versie met buitenvliegwiel . die kan 15000 rpm geven .en hij geeft ook spanning voor de belichting . onder het vliegwiel zitten bij die ontst 20 spoeletjes .
 
Back
Top