Pix zelfbouw uitlaat

Jasper V

Hej nog rol'n?
Omdat Mark ze niet kan uppen, heb ik het maar voor hem gedaan.

Dit is dus de uitlaat die Mark zelf heeft berekend.

Het resultaat :W

P7040102.jpg


Het ding ziet er echt mooi uit.
Zaterdag zal er meer bekend zijn over de prestaties
Voor meer foto's klik hier
Alle foto's met een nummer in de naam.
Ik had geen zin meer om ze te resizen.
 
Advertisement - register to remove this

echt vetjes :W , ik ga vandeweek ff tjekken hoe dat loopt :)

hij heeft er iig al 13800 rpm mee gehaald:)


EDIT - dat is ook de man die mijn ophanging van mijn c16 zo netjes heeft gelast - edit
 
WOW:~ ding is MOOOOI!

Wel vrij klein volume sow te zien, benieuwd wat ie doet:)
(Is er vergelijkingsmateriaal met andere uitlaat?)
 
Originally posted by $aint
Wel vrij klein volume sow te zien, benieuwd wat ie doet:)
(Is er vergelijkingsmateriaal met andere uitlaat?)
Het ding is ook bedoeld voor de standaardklasse.
Van de prestaties is nog niet veel bekend, zullen we zaterdag wel zien.
 
Echt gaaf zo'n zelfbouw uitlaat. Dit is tenminste iets war je trots op bent als het naar wens functioneert. Ik heb ooit eens op een site een stukje software gezien om de expansie te ontwerpen, maar kan het niet meer vinden. Wat hebben jullie gerbuikt om de juiste inhoud en verloop te berekenen? Ik zou het zeer intressant vinden om dat eens te mogen bestuderen...URL's en Pics welkom...:D
 
Originally posted by Xander2000
Echt gaaf zo'n zelfbouw uitlaat. Dit is tenminste iets war je trots op bent als het naar wens functioneert. Ik heb ooit eens op een site een stukje software gezien om de expansie te ontwerpen, maar kan het niet meer vinden. Wat hebben jullie gerbuikt om de juiste inhoud en verloop te berekenen? Ik zou het zeer intressant vinden om dat eens te mogen bestuderen...URL's en Pics welkom...:D


http://www.bimotion.go.to/
Daar staat er een leuk progje op. Ook kun je met dat progje de inhoud van een powerbox bereken, en nog veeel meer!
 
naaaais ding :~

maaruh, die bocht is niet helemaal vloeiend, das wel jammer... verder issie opperbruut, nu de prestaties nog :)

[edit]correctie, dat was ws de bocht van de eerste uitlaat... die 2e is echt super!!![/edit]
 
ZIt er echt goed uit ,slank, aardig gelast idd jammer van de bocht. Mja met de tijd leert men (als het niet de bedoeling was om de bocht zo te maken.)
 
Ziet er echt goed uit!
Van welk materiaal is dat en hoe dik? En hoe heb je die conussen precies rond gekregen? En hoe heb je hem ingeklemd voor het lassen?
 
op 1 van de fotoos zie ik de lasser? die uitlaat inzagen? is dat zodat ie m dan iets kan buigen? of wordt ie daar doorgezaagd?
 
Originally posted by Marco_v_W

hij heeft er iig al 13800 rpm mee gehaald:)
is dat moeilijk dan?

Hij ziet er iig wel flexz uit.
nu even kijken wat ie morgen doet.
meebee moet je er ook 1 voor barry maken ;) :p
 
Originally posted by JohnB
op 1 van de fotoos zie ik de lasser? die uitlaat inzagen? is dat zodat ie m dan iets kan buigen? of wordt ie daar doorgezaagd?
De bocht maken doe je door telkens de uitlaat schuin door te zagen en dan de twee helften weer verdraait aan elkaar te lassen.
 
Originally posted by JohanV
Ziet er echt goed uit!
Van welk materiaal is dat en hoe dik? En hoe heb je die conussen precies rond gekregen? En hoe heb je hem ingeklemd voor het lassen?
Dikte weet ik niet meer, moet je aan Mark vragen.
Die conussen heeft Mark's vader met de hand geklopt 8P op een conisch gedraait stuk metaal.
In klemmen hebben ze, wat ik heb begrepen, tussen de buik van de lasser en de muur gedaan. :)
 
Back
Top