Pix zelfbouw uitlaat

maar als ie te kort is dat houdt dan in dat ie te hoogtoerig is.
Is het dan geen idee om m op een Snelle 70cc te testen? Evo tuned of speed? Kijken of ie daar wel aardig op rijdt
 
Originally posted by JohnB
maar als ie te kort is dat houdt dan in dat ie te hoogtoerig is.
Is het dan geen idee om m op een Snelle 70cc te testen? Evo tuned of speed? Kijken of ie daar wel aardig op rijdt
Tja, hij wil hem voor de standaardklasse gebruiken en dan heb je er weinig aan om hem daarop te testen.
Ik denk dat hij de uitlaatgastemperatuur te hoog heeft gekozen, waardoor hij te hoogtoerig is geworden.
 
maar omdat ie zegt dat ie nix doet op zn cilinder.
Je kan m dan wel meteen in een hoek gooien maar wie weet rijdt t wel aardig op een 70 ofzo? Zo bedoelde ik het :)
 
[
ach...en anders gooi ik er toch benzine over :p:p:p:p ( niet iedereen begrijpt dit, en kan er de humor van inzien :D)


En die houden we er nog heeeeeeeeel lang in, ik denk alleen dat degene waarover het gaat na een tijdje vervelend gaat vinden8P 8P :D
 
Originally posted by JohnB
maar omdat ie zegt dat ie nix doet op zn cilinder.
Je kan m dan wel meteen in een hoek gooien maar wie weet rijdt t wel aardig op een 70 ofzo? Zo bedoelde ik het :)
Deze pijp wordt waarschijnlijk aangepast, dat is minder werk dan een nieuwe maken.
 
Originally posted by JohnB
maar omdat ie zegt dat ie nix doet op zn cilinder.
Je kan m dan wel meteen in een hoek gooien maar wie weet rijdt t wel aardig op een 70 ofzo? Zo bedoelde ik het :)

hij gaat het wel doen, ik ben der nog niet :) hi was donderdag nl pas klaar....bijna geen tijd om af te stellen dus

en er moet dus nog een stuk bij aan de bocht...
 
Ik denk dat als je er een beetje een andere bocht op maakt je al een heel eind komt. Beetje ala de mhr 50 team pijp op piaggio zeg maar, eventueel nog wat langer.
 
Originally posted by scooterracer

ach...en anders gooi ik er toch benzine over :p:p:p:p ( niet iedereen begrijpt dit, en kan er de humor van inzien :D)

mark

Hahaha :D

Die uitlaat hebben we het natuurlijk al over gehad, maar denk dat je je eerst maar weer op de betrouwbaarheid moet storten.
 
Originally posted by JohnB
maar als ie te kort is dat houdt dan in dat ie te hoogtoerig is.
Is het dan geen idee om m op een Snelle 70cc te testen? Evo tuned of speed? Kijken of ie daar wel aardig op rijdt

-Lijkt me een oerstom plan, bocht van uitlaatje is VEEL te smal daarvoor.
-Mark is niet bezig met SPEED, maar met std. klasse.
 
Originally posted by Joor


-Lijkt me een oerstom plan, bocht van uitlaatje is VEEL te smal daarvoor.
-Mark is niet bezig met SPEED, maar met std. klasse.

- Jouw ja , ik deed maar een voorstel. Omdat ie toch over geBBQde uitlaat begon te praten. Als je iets niet probeerd dan weet je ook nix

- Dat weet ik ook wel het staat zelfs in de topic vermeld. Maar dan zou het altijd nog kunnen dat ie een scooter in de schuur heb staan waar het wel op zit. Of iemand in zn vriendenkring.
 
idd joris, betrouwbaarheid staat nu ff boven aan het lijstje...daarna zien we wel verder, maybe andere bocht, maybe stuk erbij aan....
 
john: nope ik heb niemand in men vriendenkring met pia...jammer genoeg, maarja zoals gezegt, we komen er wel :) eerst maar eens de betrouwbaarheid...

( oh btw, dat van gebbqde uitlaat....dat zeg ik, niet iedereen begrijpt dat, en je moet het zeker NIET letterlijk opvatten :D )
 
Back
Top