Spy, powerd by airsal T6

edit: heb em gedownload :)

Tof filmpje , grappig om alles terug te zien.

BTW wel koelkapje erop doen 8P
 
Last edited:
You have downloaded 12837 KB in one hour. In order to finance this service, downloads are limited to
20000 KB per hour. This file would exceed your limit. Please try again later or get a PREMIUM-Account.
If you did not download anything at all and you still get this message, you might
use a proxy-server, which is used by other people as well. Please disable it.
 
Tja hij trok wel valse lucht etc. Maar het is al wat beter afgestelt en de koelkappen zitten er ook op nu :) Mijn eerste uitgaven zullen denk ik aan een membraan oid zijn.

Tnx voor de reacties, Stephan
 
heb je een uitdraai van die 10.5 :?
ik geloof het niet echt...niet lullig bedoelt ofzo...maarja...een vertikaal airsal 50 cc :?
maja...verder idd geinig :)...wij hebbe ook spy gehad met airsal :) alleen dan 70 en de rest noob :p...leuke tijde...maja...beter hori :)...hahahah en ik zie nu pas...dat gas hadde wij d8 ik ook ff 8P
suc6 verder
 
Die 10.4 is niet door mij maar door een andere forummer gescoord. Dat gas heb ik ff zo totdat ik snelgas heb. De cilinder is trouwens getuned en er zijn fluitpoorten aangebracht.
 
M@ste®foo®t said:
heb je een uitdraai van die 10.5 :?
ik geloof het niet echt...niet lullig bedoelt ofzo...maarja...een vertikaal airsal 50 cc :?
maja...verder idd geinig :)...wij hebbe ook spy gehad met airsal :) alleen dan 70 en de rest noob :p...leuke tijde...maja...beter hori :)...hahahah en ik zie nu pas...dat gas hadde wij d8 ik ook ff 8P
suc6 verder

Ik ben de forummer die 10.4 heeft mee gescoord. Ik zal wel proberen een uitdraai te kunnen krijgen en het is op een Tovami bank :)
 
ok ff checke dan...en ik zag het al van die poort jah..
en dat van dat gas d8 ik al wel jah :p...haha maja..
suc6 verder...wil je ooit nog wel een wat hevigere setup of laat je het hierbij??
en voorkap is dik gelukt :)
 
Setup trouwens:

Rito as
Skf C3 lagers
Airsal T6 50 cc tuned
Doppler zuiger
Bidalot cilinderkop
Bidalot S1 uitlaat
Hebo Vario
Hebo Koppeling
MHR Kevlar v-snaar
Std filter met malossi element.
21 mm dell orto tuned.

Mooi membraan komt hopelijk nog :)
 
Back
Top