Spy, powerd by airsal T6

Ruben_09 said:
:) goed bezig, trouwens zag @ je setup: Org. krukas icm c3... Waarom geen Rito + c4 lagers kost je maar €100 totaal. En zeer goede prestatie :) Had em zelf ook met die Airsal liep perfect :W
Zet jij nou eerst maar ff je eigen scooter in elkaar 8P

:L
 
ik vind het gewqoon leuke projectje:) tenminste is een keer geen pia of mina lc met een evo of speed, wel jmmr dat er naar specials met een wat mindere cilinder niet wordt gekeken. maar ga zo door sl@ !!

en haal cker weetn een rito asje, c4 lagers zijn egt overkill dus gewoon je c3 houden:)

spreek je @msn
 
Voor alle duidelijkheid hier de setup

Rito krukas met skf c3 lagers
Airsal T6 50 cc cilinder MPT tuned
Doppler zuiger
Bidalot cilinderkop
Bidalot S1 uitlaat
19 mm Dell orto carb
Hebo vario
Hebo koppeling
MHR kevlar v snaar
 
UPDATE

Er komt een MHR kevlar v snaar aan en een delta klots.

Maar sinterklaas is vroeg dit jaar.... kijk maar... Een mooie rito as, racegaas, en nog een plaatje van mijn 19 mm DO
 
Stephan@Spy said:
UPDATE

Er komt een MHR kevlar v snaar aan en een delta klots.

Maar sinterklaas is vroeg dit jaar.... kijk maar... Een mooie rito as, racegaas, en nog een plaatje van mijn 19 mm DO


hey penis, lekekr spul:)

ik heb vandaag me sebac veer binne gehad nu gvd nog me vl13 en koppaking en mhr2k en dan afstellen :D

gaan we smaen lekker blazen heb er egt zin an:D
 
ok sl@ wordt get gvetjes :D::D:D maar ik ga je cker wel oenen heb morgen onderdelen binnen d en heb vandaag buddyfilter gemaakt:D

maar ik ga je cker wel hard vlammen :p
 
UPDEET: waaattt... nu al...?

Ik heb de bidalot S1 binnen. Tnx daarvoor ruben.

Alleen hij wil niet starten..Ik mis ook nog de kelk voor mijn carb, die ik nog van project beta krijg..

Foto's soon
 
Back
Top