~*BlingRox*~ Sp-powerd

BlingRox

How hard can you go?
untitled1gy6.gif


Even mezelf voorstellen

Naam: Giovanni
Leeftijd: 18 (21/12/1988)
Woonplaats:Wachtebeke (BE)

M'n verleden:
zoals veele belgen begon het met een MBK Booster

later had ik dan de pech dat mijn blok scheurde (vermoedelijk door de uitlaat ixil twiner) dus brommer binnen was 350€ voor te lassen maar, ik zag daar een mooie nitro staan en 1150 euros later was hij van mij xD
Het was een MAX BIAGGI uitvoering
maar al snel was ik op het kleur enzo uitgekeken dus vond ik het tijd voor kleine verandering
had em net een dremel etc. aangeschafd dus ga je testenen in achterkap iets uitgefreesd.
Toen ging ik de rest vand e kappen schuren en voorbereiden voor te spuiten, en omdat ik Kawazaki Groen toch een oo zo uber vet kleur vond had ik snel beslisd wat het zou worden
(op foto lijkt de kleur lichter)



Setup was ondertussen ook al aangepasd
-50snel airsil
-zx (roeste xD )
-17.5
-hebo vario
-hebo koppeling


Toen sloeg mij het lot toe dat de meeste wel tegen komen:
cc vastgelopen
en krukas kapot
dus alles nieuw

Toen was ik ondd al niet meer de rapste in de buurt dus wou ik hoger grijpen en besloot ik met de volgende setup te komen :D

setup toen
-70cc hebo manston 1
-hebo racing krukas
-hebo vario
-hebo koppeling
-21mm DO
-Yasuni C16

foto van blokje toen:



na 3dagen rond rijde sloeg mijn lot mij terug toe 10/02/06 axident gehad omver gereden iemand die zijn voorang van rechts verleende maar toen toch doorreed
ik 15 min geen reactie dusja ambu en MUG was snel ter plaatse na paar uurtjes ziekenhuis ik trg naar huis (zo suf als iets)
foto van nitro:

dusja een perto scooter kan je niet meer gebruiken op de baan

dus op 04/2006 trg aan nitro begonnen (Project)

-=Start Project=-

Na een tijd nadenken en ideen op te doen ben ik eerst aan het uiterlijk begonnen van de scoot

Het idee was niet meer origineel maar ik vond het vet vinden dusja :)
Achterkap


Voorkap


Maar voor mij waren m'n Z-kappen toch M'n grootste trots nog nooit gezien en ook m'n accu kapje was ik trots op :D


Was ik al aardig blij met wat ik had van de kappen maar wat ben je met leuke kappen op zoo een saai standaard zwart frame??

JAAA het frame spuit je dan :D



ROOOOOOD :D

ook had ik ondd een staaf gemaakt om het blok staande te houden


Toen toch nog even verder gebeund aan de kappen en die waren zoo goed al volledig klaar







Ook wou ik van die aerox velgen af en wou SR's
en wat zouden gespoten sr's zijn onder m'n *BlingRox*?




Toen een heele tijd niks meer gedaan aan scooter enzo wegens budget en werk

maar ben een volledige andere kant op gegaan ik wil het nu mooi strak hebben m'n kappen


en nog paar nieuwe foto's :D

-Voorkap word Deluxe
-Onderbuik komt DMP

x1pbglkvqL4BtmlXPZ0JFj1Iwy2UJ8AdW1dObcc2jhmYoOkzkEmbQeBf9hS0GXUTnf2P8QhibuYMUq00Bbgj6dMWKg9zI91BDJcDGcFthXr5FNeD8GjjTTK4SGoSibu2gG5dHju4mjWNXwKnv1166191392.jpg


x1pbglkvqL4BtmlXPZ0JFj1Iwy2UJ8AdW1dObcc2jhmYriwPbzbjkx6Yh0KmiYBtHeepoFFEUO4s0lKUkkqbMGJZoE3LfRhw25CIkNDzj7EUKzRxT6qxESR3oiVGWwksGQmxTqaYhbXrfFS71166191411.jpg


x1pbglkvqL4BtmlXPZ0JFj1Iwy2UJ8AdW1dObcc2jhmYqi6bWiZfW9VtuQlOoBG30pR8TUNNoVYuKhk8N7b7gq3kYwlWLx9T36DOlNVuRBBKjThgSWBoYyxxnbucZOanC3pqNXiutneYD9k7491166191449.jpg



ondd tussen rijd ik malossi:
x1pbglkvqL4BtmlXPZ0JFj1Iwy2UJ8AdW1dObcc2jhmYotNfGORNAFjLwoPvohMchBx726uLeh9eFwSdrpoMZeFj2hIQXxCfjQn0H5RUFSr9UdwKkkPTZ0K97Wa4l88XMWzYjfJXG2wo7dheGO1166191528.jpg


ook nieuwe meeting helm aangeschafd :D
x1pbglkvqL4BtmlXPZ0JFj1Iwy2UJ8AdW1dObcc2jhmYrmcxAm880ncvhS1KNHej6Wn6N7Q1BlIDqzS0uVwvGIOPmP6HF9tOj21QMCsnBlxmbdb02LkCRO6s4Qs5F7KjisfaqyPStLP6r57eTHz1166191558.jpg


en sr velgen zijn ook klaar
x1pbglkvqL4BtmlXPZ0JFj1Iwy2UJ8AdW1dObcc2jhmYr0VA7tMkGB0xg6TMM9WYPZFOnWFrpZd7oZZCkd64mdYt76dnbJSDgNg1FXX0WZFDbrclg30PaREuNdczlXuKhgys3YZAeoEicoDlnjvaq1166191602.jpg


x1pbglkvqL4BtmlXPZ0JFj1Iwy2UJ8AdW1dObcc2jhmYqbs99gvKTzubytNrwmbVUbWHsWI8sYaM9IxFaI3Pn55gE6AQ4YScc8uhbVHWtJlIkBoDD5e54BzSRQXNdJTcm7S3kHKKkrCKy7SV9OC1166191618.jpg


x1pbglkvqL4BtmlXPZ0JFj1Iwy2UJ8AdW1dObcc2jhmYoQUa8uTkeF8YfKneo8TX2C1iM8ANJjx8AhB8nxm3CqI2ssHkduh7Jsf7DH817JQL9gYHXwDd4ChVJVon05KnQpHFqhxPzyu0hX2tOcJbm1166191636.jpg



29/12/06

Nog even wat pretspul gaan halen :D

Had nog een uitlaat nodig dusja :D


nee nee geen yasuni :p zieje al beetje veel vind ik zelf



jup jup een hebo racing 4
ik weet de 5 is al uit maar kon deeze kopen voor een prikje dusja :D



nog eentje om het af te leren




en het ooo zo gekende M-stuurtje :D


en ook m'n VL14 terug gevonden :D

30/12/06

Vandaag even de Manston 1 afgewerkt :)
hij steekt onder het frame maar blijkt dat m'n gaskanel te kort is dus staat gasschuif al open waardoor hij hoog toeren stationair draaid dus dit word ook even gefixed :)

pics van de cc (home tuned)






Tijdelijke setup:

-Manston 1, home tuned (O.S.T)
-Hebo 10pen
-Hebo vario
-Hebo kopp.
-Yasuni C16
-VL14
-19mm carbu

!!!UPDATE 03/01/07!!!

-Paddock stand aangekocht
-Tomaselli snelgas haaks en 2m lange gaskabel




Update!!!

Voorconsole en kniekap aangepasd op een idee waar ik met bezig ben (dit idee kan nog veranderd worden maargoed hier de foto's :D Thx Sam!)







Ook heb ik een DMP onderbuik toegkregen :)



Ook aangepaste onderkuip voor op het voorconsole
anders zitk ik met een open staant gat dus de voorkant is op een punt gekomen bovenaan



13/02/07

ook even een sneaky peak op mijn paint heb een afspraak ik kon niet vroeger dan einde mei begin juni
maar goed hier en (previeuw)





Het gaat hem hier dus om marbel effect maar ben van plan nog iets gloeiend aan toe te voegen denk ik :)
maar zie dat wel

Het is niet de kleur hoor maar het is effect het kleur zijn we nog naar op zoek :)
word iets speciaal :)

15/02/07

NIEUW speeltje :D





volgende week eens op blokje steken en kijken wat dat zegt :)

ook begonnen met het bewerken van de L&M achterkap
maar foto's volgen mschn na de vakantie of tijdens met de kappen op de scoot :)

laterzzz
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ziet er leuk uit man, ben benieuwd hoe het totaalplaatje zou zijn.

Wat alleen erg jammer is dat ik meer dan de helft van je foto's niet zie :S.
Velgen zijn wel zeer nice ;).

Oi
 
Effe foto's uploaden met goeie site!

3/4 is down waardoor je moet refreshe en dan vallen er weer andere foto's down... niet echt een aanrader ;)

voor de rest ziet het er zeker niet slecht uit hoor!!
 
Foto's doen het bij mij wel direct hoor :)

nuja ik zal ze een alemaal opnieuw hosten als ik eens niets te doen heb :D

bedankt voor de goede reacties tot nu toe al:)

maar hoop snel te kunnen update
nu zit ik effe krap bij kas met auto verzekering en het eindejaar moeten pakjes enzo gekocht worden :D
 
ziet er wel leuk uit, jammer dat je als nog een andere achterscherm heb gekocht, terwijl je zelfgemaakte eigenlijk veel vetter is....

suc6, en zou je wat meer abn willen typen? kunnen de nederlanders het ook nog fatsoenlijk lezen...

later
 
Gio! :D

Je oude "Streetrox" project vond ik al bruut. Dus deze beloof nog beter teworden ;) Ik ben benieuwd!

Veel Succes, wesley (SP Evolution Rox @ SP Forum ;))
 
Ik vind het jammer dat ik haast alleen maar ideeen zie die al vaker uitgevoerd zijn , kwa kapwerk .


lool njah die bewerkte kappen zijn al meer dan een jaar oud

ik vond het gwn even tijd dat hij hier ook kwam te staan :)

maar volgens mij de Z-kappen en het accukapje heb ik nog niet gezien :)
 
Back
Top