~*BlingRox*~ Sp-powerd

Z kappen heb ik een jaar geleden ook al eens zo gezien en nee , het was niet die van jou .

Accukapje is leuk gedaan :) .

Rox voorrooster in de underseat was op lelystad al zichtbaar bij Mike@Rox . Monoseat inwerken kan iedereen wel . Voorkap is echt hetzelfde als bij haast elke andere duitse rox :p .

Niet voor jou af te jakkeren ofzo , maar et valt me zo op dat mensen met een rox echt maar zelden origineel zijn kwa ideeen .
 
Z kappen heb ik een jaar geleden ook al eens zo gezien en nee , het was niet die van jou .

Accukapje is leuk gedaan :) .

Rox voorrooster in de underseat was op lelystad al zichtbaar bij Mike@Rox . Monoseat inwerken kan iedereen wel . Voorkap is echt hetzelfde als bij haast elke andere duitse rox :p .

Niet voor jou af te jakkeren ofzo , maar et valt me zo op dat mensen met een rox echt maar zelden origineel zijn kwa ideeen .

kan besd zijn maar kan mij een worst schelen :p
ik zie het niet op het eerste beste forum dusja :)
 
Wat is er allemaal aan je 28mm carbu getund...?
Voor de rest zoals hij nu er bij staat stuk beter M&L kap achter..
Suc6

Nog effe om terug te komen op die cilinder lees:
jij:kheb zelf ook de uitlaat/spoelpoorten iets af wat bewerkt
hij:Dat is een foto van mijn stage 6 nog. Die cc is tuned door VRC en zeker ni door u.
jij:lol gast die ik kende zij dat hij m'n cc had bijgewerkt en stuurde mij deeze picture dusja

Snap je het zelf nog?
 
Ok de sr's zijn de deur uit want ik wil Chroom SR want is me beuj alsmaar opnieu te moeten polieren

en aangezein gewoon sr velgen te laten chromeren goedkooper uitkomt dan gepolierde heb ik mijn andere verkocht

morgen even nieuwe set sr velgen halen deeze dan eerst late frezen/bewerken met de CNC machiene

morgen foto's van de andere sr velgen en wat er aan word bewerkt :)
 
Slijp die 3 weer uit je achterkap *D

Helemaal mee eens, vond dat echt super vet eruit zien! :)

Z kappen heb ik een jaar geleden ook al eens zo gezien en nee , het was niet die van jou .

Accukapje is leuk gedaan :) .

Rox voorrooster in de underseat was op lelystad al zichtbaar bij Mike@Rox . Monoseat inwerken kan iedereen wel . Voorkap is echt hetzelfde als bij haast elke andere duitse rox :p .

Niet voor jou af te jakkeren ofzo , maar et valt me zo op dat mensen met een rox echt maar zelden origineel zijn kwa ideeen .

T probleem is dat je veel te veel roxjes ziet tegenwoordig, wat opzich dus al niet origineel meer is, en het dus steeds lastiger wordt om origineel te zijn. K ben het overigens volledig met je eens hoor.
Maar ik kan me voorstellen dat er op een gegeven moment een trend is, die 'mooi' gevonden wordt en vrij gemakkelijk te volgens is ;)

Je eigen bewerkte kappen vond ik erg netjes! Met dat Led lichtje erin enzo.. Vond ik beter staan dan die volledig strakke kappen :)


Verder n erg nette scooter! Velgjes zijn idd netjes gedaan :)
 
ik vind je eigen gemaakte kappen ook mooier. alleen je frame enz allemaal beetje beun op het eerste gezicht. als je alles mooi spuit en afwerkt ziet het er al 10 keer beter uit. kappen en velgen zijn egt super daarom vind ik het jammer van het frame...

veel succes

grt jordi
 
nuja ik vind het het een beetje nuteloos om het frame onderhanden te nemen want er word nog aan gelasd etc. komt ander veersysteem onder met 2veren
maarja dit wisten jullie niet dus daarom vind ik het verspiling van verf/coating

nuja die zelf bewerkte kappen vind ik zelf ook mooi maar met al dat poly enzo komen ze me zwaar uit voor het sprinten :) maar mschn dat ik ze wel ergens gebruik heb hier nog wel ergens een nitro kader liggen of een neos :)

maargoed deeze avond hopelijk foto's van de nieuwe velgen en hoe ze gefreesd worden :)
 
Ziet er erg vet uit, alleen je foto's duren allemaal een beetje lang om te laden dus misschien ff ergens anders uploaden?

Verder veel succes!!!
 
Vandaag ook even m'n beunhok opgekuisd :D

kwam ik nog een manston1 tegen :D zat kleine hapering in
heb ik intussen laten wegwerken en de cc getuned :)

morgen even testen die cc :)
en mschn ook een die speed gebruiken :D

velgen ben ik gaan ophalen vandaag nog geen foto's want was iets of wat te donker er voor :)
 
•. ¸ •.¸ •.¸ ¸.• ¸.• ¸.• ¸.• ¸.•
«•. Gelukkig 2OO7 .•»
¸.• ¸.• ¸.• •.¸ •.¸ •.¸ •.¸
 
Back
Top