Speed 2004 Zip SP

Owjah die stink joden komen altyd veel langs (0.o)__,,l, klojo's :p
mjah.. sie j miss nog wel keertj rije :p
hoor j iig wel rije dan denks :p

mzzls
 
zal tog wel;);) anders doe ik iets niet goeds maar in dit geval niet hahahaaha
komt goed je hoort me egt wel hoor denk aanstaande weekend dan zal ik de hele weekend mensen wakker maken hahahahah;)

mzzl wes
 


dit is de plek waar ik ga afstelle lekker ruimte en laaste tijd geeen politie meer omdat de straat races er nu niet meer zijn van de zomer wel dus heb ik de tijd om lekker te spele met nog paar vrienden;)
 
Ik kom net bij wesley vandaan, ik kickte zijn scooter(kick startpendaal) Zow.. wat een terugslag heeft dat ding gek niet normaal het leek net een 350 cc crosser(een goede crosser) zow erg was de de terugslag niet normaal. Dit gaat wat worden. :D

Groetjes Teun..
 
k maak wel denks een filmpje als k hem ga afstelle met nog 3 zipjes 1tje met manston 2 twins tuned en 1tje met speed oud model home tuned en de mijne natuurlijk dan zal k probere om een leuk filmpje in elkaar te knallen jullie horen van me

mzzl wes
 
hahahah eerst even langs de joden bureau voor mishandeling en vernieling weet er zelf geen tering van maar maaak niet uit boeie maar beter als fred die kk cencor heb dan kunne we vanaaaf afstelle:p:p k zie je zo teun nog 25 min les dan kom k naar je huisje;)

mzzl
 
Gebruik aub niet zo'n taal als kk en joden enzo. Als het een keertje gebeurt is het nog niet zo erg, maar ik zie hier bijna niks anders. Ik wil jullie vragen of dat jullie hier wat normaler taalgebruik willen gebruiken anders gooi ik hier een slotje om en krijgt degene warningpoints...
 
Back
Top