Speed 2004 Zip SP

nee ik was niet de gene die op het circuit reed snacht maar een vriend van me ik stond samen met die nrg en 2 zipjes en een aerox met allemaal speed 2004
 
sommige hier op het forum rijden ook met rf van 7,9 maar wil echt het beste er in doen en wat is jullie keus dan om te nemen ?

mzzl wesley
 
ik zou gewoon stnd nemen... dan weet je zeker, dat je op 150 meter op je topsnelheid zit...

Ikzelf heb 16/13 gemonteerd zitten.. Sjah.. wat is het beste?? Ik weet dat ik met de Storm op Jubbega, de laatste 50 meter ongeveer 5 meter inliep op mijn voorganger. Duidelijk een kwestie van TE lange vertanding..

Als ik een kortere had gestoken, was ik zeker lager in de tijden gegaan :(
 
Ik heb hier nog een vertanding liggen, die ik op vakantie in italie heb gehaald.
Volgens die dealer daar was dit DE vertanding voor sprinten, en schreef polini deze ook voor.
Is een Polini 16/47 sec. die icm met je std. primair op een rf van 10 uitkomt.

Mja er zijn zoveel theorie'en.
 
hoezo verpest je je eigen project pagina (alhoewel ik niets van je setup/uiterlijk ofwat dan ook kan lezen)

waarom open je geen topic waar zo een topic hoort ? daar zal je ook een stuk meer antwoorden en ervaringen krijgen.

t is maar een tip ;) verder wel vette zip, ga zo door
 
smp was aardig gek daar veel gesprint de meeste gewonnen en heb het egt naar me zin gehad maar ik heb me cillinder na smp verkocht en me uitlaat ook ik ben nu tot conclusie gekomen om het goed aan te pakken en ik ga voor de setup
- speed 2004
- speed 2004 uitlaat
- speed krukas
- me blok wordt uitgekotterd en me blok wordt ook getunend en me cillinder blijft nog even standaard:p:p

hier nog paar pics van smp:
















 
Last edited:
Back
Top