Speed 2004 Zip SP

ja deze kun je gwn instellen, hebben er wel meer, dan hoef je ook niet te ouwehoeren met je voorvork..

kzou een fournales kopen :W...

ooi
 
Een Fournales kopen en dan die mooie RS24 weg doen:(? Zijn jullie allemaal gek geworden ofzo?

:*

Ik zou dan tog maar gaan voor het afdraaien van de voorvork,

Gerben
 
Gerben Visser said:
Een Fournales kopen en dan die mooie RS24 weg doen:(? Zijn jullie allemaal gek geworden ofzo?

:*

Ik zou dan tog maar gaan voor het afdraaien van de voorvork,

Gerben


maar dan de vraag op welk gedeelte moet ik hem afdraaien??

alvast bedankt

massol wess
 
Balhoofdcup van de vork tikken, vlak 2cm maximaal terugdraaien, cup er weer op. Vork doormidden zagen, 2cm er tussen uit want anders heb je bovenaan geen draad meer staan om em vast te zetten. Stalen bus erin zetten, deel 2 er op en vastlassen. Gladslijpen klaar..
 
D@ve said:
Balhoofdcup van de vork tikken, vlak 2cm maximaal terugdraaien, cup er weer op. Vork doormidden zagen, 2cm er tussen uit want anders heb je bovenaan geen draad meer staan om em vast te zetten. Stalen bus erin zetten, deel 2 er op en vastlassen. Gladslijpen klaar..

heb je der mischien een tekening van?? dan is het wat makkelijker alvast bedankt.

massol wess
 
update: scooter rijd nog steeds+ralf+ en na lang kutten reed die wel reddelijk. maar heb een dooie punt denk bij de 80 vallen de toeren weg en zakt in. maar uit stil stand trekt die hem door en bij de 80 valt die gwn in wat kan de oorzaak zijn?
heb al aan me lucht gekloot maar help ook niet wat kan het zijn???

massoll wes
 
Ik zie dat je net zoals bv die van mij ook de randen van de koplamp unit hebt dichtgeplamuurd. Ziet er ook gewoon een stuk beter uit zowiezo. Die wordt gespoten neem ik aan ook? Ziet er zeker nice uit gozer. Ben benieuwd naar het gespoten kapwerk. :)
 
alles lekka wes ? scootertje ging wel lekker op de busbaan 500 meter sprint echt te erg;) door die bustunnel met 140+km per uur jullie waren aan elkaar gewaagt allebei alles het zelfde en uiteindelijk ging de jouw verrot. snap nog steeds niet hoe jouw v-snaar is omgeklapt met de tandjes ophoog egt te vaag.


zie je vanaaf wel bij de mac laterssss
 
Back
Top