Speedboer NRG-SR Malossi MHR Speed 2004

#Maik

Full Carbon Zips
Wasaaap :D
Nouw ik ga hier "Mijn" Special Posten. Het gaat hier om een : Piaggio NRG/NTT. Met een setup : MHR SPEED 04' en Het uiterlijk van een : Aprillia SR! :D

Als eerste, Als je reacties wilt plaatsen Zou Dat Fijn Zijn :p
Kijk ook eens op, www.team-boer.tk !!

Nouw, ik ga geen lul verhaaltje doen van wat ik allemaal vroeger had ect ect en hoe het eruit zag! ff int kort, kleins af aan deed ik veel crossen met motors enzo, kreeg me eigen puch enzo beetje gassuh, vespa's citta's ect. toen een Wallaroo gekocht, opgeknapt en opgefokt, gerolen tegen een runner, runnerweer opgefokt, daarna runner gerolen tegen orginele, orginele verkocht en toen dit gekocht!

het begon hiermee:



Het was gewoon een Normaale NTT, met een lichte setup, Het frame is naderhand rood gecoat en er zijn wat nieuwe snufjes op gekomen!
in deze stage had ik hem gekocht


Setup was:
Malossi MHR Team
Dellortho 28mm
Rito Asje
MHR Delta
MHR 2000 vario
HPI 2003
Polini Evo uitlaat.
wazige malossi filter

naja ik had um gekocht, mee naar huis gereden, 3,5 uur :| want ik kocht hem in groningen en ik zelf woonde in Eindhoven :nosmile:
Eenmaal thuis gekomen, alle rommel ff weg gegooit kappen ect wat ik erbij kreeg. maar mij kennende wou ik dus meteen ff rijden, dus ik en me pa meteen door gereden naar best. waar romeo ook kwam :w . Scooter uitgelaait, gestart en ff gaan rijden.
maar hij reed dus egt SUPER slecht. kei groot dip in het begin. trok bijna niet enzo. naja ik tog maar beetje wezen vlamme die dag tot romeo ook klaar was en toen ben ik met hem mee geweest trug na zijn huis met de TEAM BOER BUS :w eenmaal bij romeo aan gekomen gingen we ff kijken wat er onder die karterkap zat. maarja dat was dus nogal logische dat hij zo kut reed:S
Vierkante Rollers
een wazige Mitsubitsi V snaar
Drukveer van minarellie :confused:
en wazige trekveertjes.
naja wij dus maar ff afgesteld, Malossi 3,5 Gram rollers erin, Malossi Omega zwarte Trekveertjes erin, Malossi Blauwe drukveer. en ik had meteen de evo uitlaat eronder uit gehaald. en mijn nieuwe Yasuni C16 eronder gelecht. toen ook maar meteen me nieuwe TWIN AIR filter erop gedaan.
Fotos van het Afstellen op Industrie:




ff gestart beetje gas zitten geven, totdat ik de stomme fout maakte en iets teveel gas gaf 8P en vloog ik met scooter enal weg. naja hele nagel van me vinger af, ik met romeo en ze pa in de dikke mercedes na ut ziekenhuis, gebopt haha. naja dag erna wezen rijden, en hij reed egt HARD :D dikke autowheelys enzo, was egt vet voor die setup.
Fotos van toen die bij romeo Stond:




Fotos Met romeo Samen :)
2 Fast 4 Race VS MHR Team :p


nouw ik heb er thuis een tijd mee rond gereden mee na school geweest enzo, totdat ik hem tog wel anders wilde. ik wou kappen erop omdat ik hem tog vaker gebruikte dan eerst de bedoeling was. maarja die NRG/NTT kappe waren dus egt ZWAAAAAAAAAR lelijk, daar durfde ik mezelf niet mee te vertonen. en van MC3 paste niet, dus toen ben ik maar op het iedee gekomen, wrom niet gewoon kappe van andere scooter erop :)
naja voor mij makkelijke keuze, kappe van een SR vond ik dus cker het vetste en dat leek me ook wel mogelijk om te doen, dus toen ben ik maar achter een Kappe setje aan gegaan van een SR. en toevallig kon ik nog iemand die een setje had van een sr die hier vroeger rond reed ;). dus ff contact op genomen en gezorgt dat ik die kappen in me bezig kreeg!
Fotos van het Kappen setje :) :



Daaaaa is wel netjes dacht ik zo zelf :w !

Naja eenmaal alles in huis gehaald te hebben, wast het dus de bedoeling om alles passend te gaan maken, het heeft allemaal wel even geduurt want ik werkte ook aan een ander project, De wallaroo van dennis.!
naja als eerste moest me buddy op maat gemaakt worden, want als ik hem zo erin legde, paste dat dus niet, DUH :p. naja ff me frees tevoorschein getoverd en toen ben ik gaan frezen in me bak, ik wou zoveel mogelijk bak over laten zodat ik niet met het gezijk kwam dat me bak daak van ellende in mekaar stort! dus alles beetje afgetekend en toen ben ik gaan freezen, was uiteindelijk perfect gelukt!. naja zijkap erop gezet, die paste ook meteen :) dus dat was wel mooi!
foto ervan:



Maar ziet er leuk een aardig uit he??
todat je de achterkant bekijkt :S daar schrik je van!
Hier te zien!:

Naja zo kan ik me dus niet vertonen he :D daar ben ik toen snel verandering in gaan brengen! ik heb toen alles maar weer eraf gehaald en ben ik gaan kijken hoe en waar hij me frame liet zien onder me kappe. naja uit zitten meten, ut frame kwam pcies na me ophaning van me achterveer tevoorschein, dus jah dat vond ik wel mooi :) want dan is het dus gewoon, HOPPA stukje frame eraf :w maar ik wou ook wel graag een stang tussen me scooter gelast hebben, en me team genoeg ROMEO, die had een neef en daar de buurman van een C02 Las apparaat :D dus die neef wou voor mij wel een stangentje er tussen bakken. dusja ik romeo gebelt, lieve romeo ging het voor mij regelen, zo gezecht zo gedaan, datum afgesproken. frame in de auto gelaait, naar de lasser gebracht. stang tussen men frame gelast, en toen hebben we meteen de achter zijde eraf geslepen! het resultaat kwa laswerk enzo was egt zeeeer mooi gedaan :) ben er zeer tevreden over, Nogmaals bedankt romeo 8P
Fotos van me frame , Voordat ik ging:


Fotos van me Frame toen ik trug kwam :w



Netjes tog mensuh :D???

Nouw eenmaal me frame weer netjes trug in men schuurtje heb ik hem even met rust gelaten, en even een tijdje nix gedaan. veel wezen werken enzo voor het geld natuurlijk, want tis un dure hobby :). na een tijdje nixdoen begon ik maar weer eens met opbouwe, maar ik vind het tog un beetje te kouwd in de schuur, dus ik al me rotzooi ingepakt en alles naar me beunzolder langs men kamer:p gesleept. en ben ik daar maar verder gaan beunen, nouw ik me buddy weer trug erin gezet, zijkappen erop en toen mijn underseat erop gezet, en het zag er egt perfect uit :) (underseat is tijdenlijk, komt een van Keisler op)
Foto van kappen met underseat :

Dat is tog wel wat netter zo dacht ik zo zelf maar us ff tog stiekem wel ff :p hehe :=

Naja een maal begonnen ging ik het ook maar verder afmaken, ik ben ophaningen gaan maken voor me buddy, me buddy zat dus totaal niet vast, maarja het zat niet mee, want ik kon maar 2 ophang puntjes gebruiken van oude buddy. en dat was gewoon niet genoeg, dus hebik nieuwe Tapeindes gemaakt in me frame en heb ik zelf nieuwe ophaningen gemaakt voor me buddy, na een tijdje beunen zat dat ook allemaal perfect vast, en kon er teminste op gezeten worden ;)! zijkappen was weer geen probleem want die zitten aan me buddy vast bij sr.
daarna kwam het lastigste van allemaal: DE VOORKAP, oei oei, ik voorkap erop gehangen los, gekeken voor mogelijke ophaningen, maar die waren er dus totaal geen te vinden. SR voorkap is gewoon te breed voor me frame dus kon hem nergens kwijt, nouw ik met metaal zelf ophaningen zitten maken die un stuk verder uitstaken, zodat me voorkap al aan 2 kanten vast gehouden werd. maar dat is dus egt niet genoeg. verder gekeken, en zagik een mogelijk heid om aan de onderkant van me frame een stuk te verbuigen en daar weer een plaatje op te fixen zodat hij vast kwam te zitten ;) en ik moet zeggen het is perfect gelukt, voorkap zit MUUR vast :) maarja leuk en aardig, ik heb 2 radiateurs erop zitten, maar die zaten er op dat moment niet op ;) dusja ik alles eraf gehaald, radjes erop etc. toen bleek dat ik alleen van het kleine kapje op de voorkap 4 hoekjes moest uit frezen en het paste perfect!! :w
Fotos van voorkap @ NRG: (foto 1 goed te zien, hoe ik voorkapje heb aangepast)


zoals je kan zien mis ik nog wat kappen zoals :
Voorkapje (onder me stuur)
Kapje van de PUNT van me zadel
en er moet nog een beenschild op!
maar dat komt later wel, zodra ik ga spuiten, die passen wel zonder aanpassingen ;)!

Kappen eenmaal passend gemaakt, ging ik verder, ik was het al eens over de kleur dat me scooter zou worden, hij werd gewoon zoals nu, FLUOR ORANJE met WIT, en me frame word oranje gecoat!. jammer van het roode maar ut moet maar ;)! ik heb toen een nieuw stuur gekocht, die vond ik wat mooier dan me downhill pen die erop zat! maar ik vond het zo saai, ik wou graag wat met me kleuren doen op me stuur, toen ging ik maar zoals veeeeele andere spullentjes polijsten ;), ik had me remhendels gepolijst en stuur was al chroom van zigzelf. snelgas gepolijst en toen me rem hendel houders WIT gespoten :) en een stukje van me stuur ok, gaf zelf wel een leuk geheel vind ik zelf :)!
fotos van me stuurtje:


Toen ging ik nog maar eens naar het geheel kijken van me scooter ;)
de zijkappen heeft in gestaan, TEAM : maar dat was helemaal kapot gegaan ect, dus is dicht geplamuurd. en heb ik naderhand maar even netjes begeschuurd. verder heb ik ook het achter zietje beetje vernielt dus ik zou tog een nieuw achterkapje moeten kopen voor het achter zitje want dit ziet er niet meer uit. als je ut doet doe het dan goed ;)
foto van plamuur:


het is wel netjes glad geworden dacht ik zo zelf ;)

Naja toen ben ik maar langzaam aan al het polijsten begonnen blok uit makaar gehaald, maar wat me meteen opviel was al hoe vies me blok wel niet was, kheb meteen maar even me boor tevoorschein gehaald, een staalborstel kop op gezet, en me blok schoon gevlamt, nouw dat zag er al snel een stukje netter, uit, toen maar even goed wezen schuren, veel veel veeeel geschuurd, maarja je krijgt die putjes er dus never nooit uit, dus ben naderhand maar gaan polijsten, heel me blok gedaan!
me carterkap wou ik wel wat gaatjes enzo in dus heb ik maar eerst een design gemaakt en afgetekend, en naderhand allemaal erin geboord, vind het zelf wel vet eruit zien, tis niet veel verandert, maar tis wel kickuh :)
fotos van aangepaste carterkap :)


me carterkap was dus wit gespoten, maar om dat allemaal eraf te schuren
zag ik niet zitten en had ik een carterkap vol krassen, en dat ik ook niet alles, dus heb ik maar verf afbijt gekocht en over mijn kap heen gesmeerd en schoon gepoest, toen heb ik hem nog eens in gesmeerd en weer schoon gemaakt totdat hij helemaal clean was, toen wou ik zo licht mogelijk schuren en heb ik met alleen 1200 geschuurd!! nouw er zit gewoon GEEN krasje op :D en dat vind ik zelf wel zeer netjes!!!
Hier fotos van carterkap nadat hij gepolijst was :


Fotos van het blok met Carterkap erop :



Nouw dat ziet erook wel oke uit ;)

Maar nu leuk en aardig alle kappen enzo op me NRG, maar de KVS leidingen moest ik dus wel verlengen,en om helemaal van rubber te doen zie ik niet zo zitten dus heb ik de orginele leidingen aan gepast. heb ze gewoon zo gebogen dat ze precies goed uitkomen met de gaten in me frame !
Mijn underseat moest ook nog aangepast worden, want hij kwam niet overeen met me achter veer, dus heb ik maar zolang deze underseat ook aangepast door er een nieuw gat in te freezen.!maar dat ziet er dus niet uit. ik ga waarscheinlijk zelf een underseat maken, of deze bewerken met pollyester en maak ik hem helemaal dicht aan de achterkant.
Fotos daarvan :



eenmaal lang bezig geweest te zijn met mijn uiterlijk is natuurlijk de kracht van me blokkie ook belangrijk. ik heb vanalles berekend en ff zitten kijken wat mogelijk was met me geld enzo, want sja,tis tog un duure hobby 8P
Maartog. ik wilde zeker wel ver komen met het sprinten op meetings dus moest er wel wat HEAVY's onder :cool: Setup die ik wil :
Motorisch:
Cilinder :Malossi MHR Speed 2004 HJ Max Getuned
Krukas :Malossi MHR 99'
Lagers :Malossi MHR
Vario :Malossi MHR 2000
Koppeling :Malossi MHR Delta Clutch
Membraan :Malossi MHR VL13
Carters :Malossi MHR Speed 2004 <<- Max Getuned Op
Poulies :Malossi MHR Overrange
Koppelingshuis :Malossi MHR Wingbel
Halfpoulie :Malossi MHR Overrange
V-snaar :Malossi MHR Kelvarbelt
Spruitstuk :Malossi Recht Spruitstuk
Ontsteking :HPI 2004
Uitlaat :Hebo Racing 2
Carburateur :Keihein 28mm PWK
Luchtfilter :Twin Air 28

Dat lijkt me tog wel een lekkere vlam setup dacht ik zo zelf :D
nouw ik heb dus mijn oude setup verkocht aan een vriend van mij, DUC en die hebben wij toen onder zijn runner gebouwt, dus toen had ik zelf alweer wat extra geld voor me nieuwe setup ;)!. al die tijd heb ik natuurlijk niet stil gezeten maar ook genoeg gewerkt. ik ben zelf ook bezig geweest aan een ander project, TEAM BOER WALLAROO van dennis en mij, daar heeft owk veel tijd in gezeten.

het weertje is weer beter geworden dus heb ik me monster maar weer van zolder gehaald en beneden in de schuur gezet. maar toen wou ik tog nog maar us een fototje nemen van het geheel hoe hij er nu voorloopig bij staat!. sorry voor de slechte kwalitijd van de foto maar ik heb de goede cam niet altijd bij de hand ;)
Fotos buiten, samen met Wallaroo Project!






Kvind hem er zo egt wel stoer uit zien:D maarja ben eigenlijk wel een beetje bang voor de na apers onder ons :S daarom heb ik maar niet fotos laten zien van hoe ik alle kap ophaningen gemaakt heb enzo. want het is tegen woordig gewoon te Triets, alles word na gedaan, of ze schoepen voortaan gewoon meteen je hele project weg zoals bij andere forum leden :|

Tijdens dat ik dit project had, heb ik altijd het gevoel dat ik nog meer erbij kan hebben, naast het wallaroo project heb ik nog een nieuwe NRG aangeschaft samen met me maat jeroen. deze is meer voor het gebruik in de buurt of naar school toe te gaan.
ik had de NRG gekocht met een leeg blok, zat alleen een Athena Ovaal 70cc Cilinder op met krukas en orginele ontsteking. ik heb toen zolang mijn Delta clutch, en MHR 2000 vario erin gezet. nieuwe C16 gekocht, en nieuwe stage 6 21mm Caburateur. rijd wel lekker voor zo hier over de weg te vlamme :)
samen gevat,
70cc Athena Ovaal
21mm Stage 6
Yasuni C16
Delta clutch
MHR 2000 vario
Fotos van NRG MC3:


Hier nog ff gezellig saampjes :



Nu weer even verder over mijn eigen setup:
ik heb zo ondertussen al heeeel wat spullentjes gekocht. maar ik heb even gewacht tot ik alles bij mekaar had, en nu heb ik fotos van alles gemaakt. setup die ik al binnen heb + gekocht, en fotos daarvan :

Cilinder :Malossi MHR Speed 2004 HJ Max Getuned (DONE)
Krukas :Malossi MHR 99' (DONE)
Lagers :Malossi MHR (DONE)
Vario :Malossi MHR 2000 (DONE)
Koppeling :Malossi MHR Delta Clutch (DONE)
Membraan :Malossi MHR VL13
Carters :Malossi MHR Speed 2004 <<- Max Getuned Op
Poulies :Malossi MHR Overrange
Koppelingshuis :Malossi MHR Wingbel (DONE)
Halfpoulie :Malossi MHR Overrange
V-snaar :Malossi MHR Kelvarbelt (DONE)
Spruitstuk :Malossi Recht Spruitstuk
Ontsteking :HPI 2004 (DONE)
Uitlaat :Hebo Racing 2 (DONE)
Carburateur :Keihein 28mm PWK
Luchtfilter :Twin Air 28 (DONE)


Hier Foto Van wat spullentjes

Hebo Racing 2 Uitlaat :

Binnenrotor HPI 2004 :

Malossi MHR Speed 2004 Kit :

Pakkingen en MHR Speed zuiger:

Malossi MHR Krukas Met MHR Lagers & MHR Naaldlager :

Malossi MHR Speed 2004 HJ Max Tuned 70cc Cilinder :w :


Malossi MHR Overrange Set:

Mijn Gepolijste en bestikkerde Carterkap :cool: :

Men Gepolijst Blokje :eek: (niet super maarja boeie :fuckyou: )

Me Speedboer Helm en Me Race Handschoentjes ! 8P :


Naja zo wel weer genoeg fotos dacht ik zelf :p Fotos van me killswitch en koppeling vario en die rommel die maak ik owk nog wel keertje.! Dit was het dan weer voor vandaag!

Ik had vanacht weer nix te doen dus ging ik maar us ff voor de gein een photoshop design maken van hoe ik mijn NRG strax ongeveer wil hebben. de kwalitijd van de foto is niet zo goed. zal nog wel een keer een beter design maken.

:eek:

Okeej weer een updatje van mijn kant.
die Hebo Racing 2 die ik had gehaald vond ik er dus totaal niet uit zien :S kheb even rond gevraagd aan mensen of er wat gedaan aan kon worden, en ik had op BFE EVOLUTION SR ze special gezien over dat AUTOGENEN, ik beetje rond gevraagd maar ik ken niemand die dat kan, dus dacht ik,hmm dan maar polijsten, en dan rijd ik hem wel mooi bruin, zodat het er teminste beetje uit ziet ;)!
Fotos na het Polijste :



Fotos zijn wel beetje wazig, sorry ;)
En zaterdag werd ik wakker, en lag er een nieuw pakketje op de deurmat :D
De Nieuwe TEAM BOER meeting shirts :cool: Nu wel de Goede : POLO's 8P
Foto ervan: (samen met mijn uber chroome Sticker:p haha)


Dat was het weer voor vandaag :rolleyes:

vandaag Stond ik ffkes in de schuur, maar dit keer met me goede camera, dus heb ik ff nieuwe fotos gemaakt, die teminste wel goede kwalitijd zijn, nu is me stuur owk netjes tezien enzo!

Fotos:


Ook heb ik me blokje ff stukje opgebouwt.
Zit allemaal niet goed natuurlijk want ik moet carters nog aanpassen, maarja wat moet je anders als je nix te doen hebt he :D!

Blokje:


Kheb even een Ontwerp Gemaakt hoe ik me velgen wil hebben, vind altijd wel vet dat Chroom/Gepolijste Op velgen :) dus ik kwam op dit idee !
Velg:


:w Zo gaat hij worden, gaat ff duren maar uiteindelijk gaat die goed glimme 8P


Joepie, Kheb Zaterdag me Overrange setje weer binnen gekregen :)!


Ben Overigens owk bezig geweest aan me nieuwe Snor brommers :p Evo Boer, 2fast4race boer + ik hebben alle 3 nu un Vespa Ciao :p heb mijne ff beetje verbouwt en even Vlug gespoten :p hehe!
HIER FOTO VAN ME NIEUWE AANWINST :p!


ben vandaag weer bezig geweest, heb een achter buis gemaakt, die dan moet dienen als Veer ( ofja veer:p zal niet veel veren!)
heb een oude veer uit mekaar gehaald en heb daarvan wat spullentjes gebruikt op deze veer te maken, boven kopje samen met evoboer erop gebakke :D
Fotos van me veer :D:


Vet ofniet? :D haha

Ben Vandaag Met Me Lieve maatie Romeo mee geweest in hun PIMP Mercedes :p naar een zaak om wat Skaai te kopen, ze hadden helaas GEEN oranje, maar daar gaan wenog achteraan, dus heb ik maar vast un KLEIN 8P Stukje wit gekocht :rolleyes:

Foto 2 had ik um ff uitgelecht :D kende best wel wat zadeltjes van maken dacht ik zo zelf :cool:

Vanavond ff bezig geweest met het zadel, hijs al goed zo , moet alleen de punt nog ff bewerken, maar komt waarscheinlijk een NL vlagje op met Speedboer erin :)
Fotos van zadel :


Foto 2 zo moet hij worden dan :)
Morgen doe ik ook even me monoseat zadeltje bewerken :)

Ben vandaag weer Bezig geweest met me zadel, heb mun monoseat ook maar us gedaan, ziet er allemaal wel strak uit , ALleen de punt van het groote zadel ziet er nu niet uit. maar daar komt een Nederlandse vlag op dus dat komt allemaal nog wel goed ;)!
heb ff nieuwe fotos gemaakt van het zadel en hoe het dan zo ongeveer staat op me monstah !

Hier Fotos van hoe hij op de scooter zit :)


ook ff nieuwe mededeling :p
Kappen set komt deze week mijn kant op !! dus er gaat nu veel geplamuurd worden en alles word ook gespoten enzo!. dus het uiterlijk gaat vrijsnel te zien zijn!!

En andere update, Mijn Blok gaat in vakantie na de De Pro's :p hij blok word gekotterd en Getuned voor Mijn MHR Speed! In mei zal mijn scooter voor het eerst gaan brommen! 8P

Heb me zadel weer eventjes Verder gemaakt, nu met Chroome Text : SPEEDBOER :cool: wat wil je nog meer :p, wel netjes dacht ik zo, nu nogsteeds ff wat op de punt van me zadel fixen! want dat vind ik niet alles zo!


Eeej Mensjes! ben ffkes bezig geweest met me velgjes, ik heb geen zin om nu ff heel verhaal te typen :p doek mergen wel ff want heb owk maar 1 foto want me digi cam is ff uitgeleent voor een dag, dus morgen staan er meer fotos en beter verslagje ;)!
Wel mooi, Oranje met Chroom :)

!! EN NU ZUL JE ZIEN!! DAT ER STRAX MEER MET ZOIETS ROND RIJDEN ;)!!

hij is btw wat anders gworre dan geplant, maar dit is waarscheinlijk tijdenlijk!

Foto van Romeo ze machine : reden waarvoor ik er dus was ;)!


helaas 1ste run uitval! (met schrik vrij gekomen dat het geen vastloper was)
2erun kreeg die gewoon niet genoeg benzine, probleem met vacium nogsteeds waarscheinlijk.
helaas, volgende keer beter!

Hier filmpje van run van romeo ( rijd op linker baan)
http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=23KPYXBCEBEQC3BLTHKLJK81ZL

Ben vandaag 6mei weer ff naar Euroscooters geweest, even wat inkopen gedaan ;)!

Gekocht:
Nieuwe Remschijf
Nieuwe MHR Naald Lager
Nieuwe MHR Delta Clutch
Nieuwe MHR Wingbel
Nieuwe Stage 6 Teller
Nieuwe Stage 6 Temp Nippel 8P
Nieuwe Hebo Fluor Oranje Handvaten!!

:: Foto Van het setje ::




Muhahah :D kheb vandaag me blok binnen gekregen :vetheid: !!
nu gaat het egte werk beginnen :D! hij kan in de opbouw!
Gedaan aan blok
Carters Gekotterd voor MHR Speed 2004 (max getuned)
Carters Aangepast en Licht getuned op MHR Speed
Kurkas Geplaatst
Aantal Tapeindens Vervangen!
Waterpomp Gereviseerd!


Snel meer updates :vetheid:

Vandaag weer nieuwe Updates :D
ben begonnen aan het herbouwen!! :D
heb het blok trug eronder gehangen, ff mijn Achterveer gespoten en bewerkt ;)
alles passend gemaakt opnieuw, ben nog niet helemaal klaar hoor want ut werd un beetje laat ;)!
heb hier een aantal fotos :D :vetheid:
daar licht het dan ;):

Ik aant beunen:p


zo staat hij er nu bij



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :p

Ben vandaag weer verder wezen Beunen :D! heb ff 2 tapjes van me frame opnieuw gezet want die waren niet meer te gebruiken, verder heb ik hem helemaal in mekaar gebouwt, zodat jullie ongeveer kennen zien hoe het er strax Ongeveer eruit zal zien :), ik ben er zelf zeer tevreden over. maar hij is dus kwa uiterlijk nog lang niet af ;) hou dat wel ff in de gaten ;)!
Fotos:

Hier staat die er lekker kort bij :D tis opzig maar un klein ding :vetheid:

Hier staat hij in mekaar :D zo blijft hij tijdenlijk ff , ga um eerst rijdent maken enzo daarna komt het uiterlijk, kga namelijk 2 weken op vakantie en daar hebk owk geld voor nodig ;)!




Hier 2 Hele duidelijke fotos, hier was het ff iets donkerder dus kleur iets duiderlijker, vooral foto 2 RULED :D


Laat maar weten wat jullie ervan vinden :D

OOOOOOOOOOI!!!!!!!! :w daar ben ik weer :D
ben gelukkig niet gestorven!! heb alleen ff een tijdje geen goede camera meer tot beschikking gehad die heeft mijn maat ffkes! maar heb gelukkig ff met andere gaar toestel fotos gemaakt, zodat jullie een beetje kunnen zien waar ik mee bezig ben geweest!!

Ten eerste heb ik een Metra Kit Pro Race 2 aangeschaft! (word later gebruikt voor crossboer NRG)

wel mooi ding dacht ik zo zelf :D!

Ten eerste, ik ben naar de brommer sloop geweest en heb een mooi aantal kappen gekocht!! :
Beenschild, Achterlicht kap van underseat!, Puntkap van het zadel! en een Onderkuip!!

ben dus goed bezig geweest om alles weer passend en beter te maken!. ik heb uit voorkap wel veel weg moeten frazen omdat het anders niet zou passen!, maar verder ziet alles er gewoon netjes uit vind ik zelf! heb er wel een aantal fotos van!!

Beenschild:

Underseat compleet!
]
Onderkuip!

Punt van het zadel ;)!

Verder is mijn lieve Maatje vincent owk weer zo aardig geweest om de KART TANK voor mij te modificeren :p hij heeft hem even aangepast!!


Verder ben ik vandaar naar twins geweest, en heb ik even mijn laaste spullentjes gekocht!!
Malossi VL13 Membraan, Nieuwe
Malossi Krukas Tandwiel!
en nieuw Balhoofd Setje!

Verder komt morgen mijn Carburateur set binnen!! dus hij gaat deze week in mekaar en kan ik stukje gaan knalle :)!

Fotos van spulle!

VL13 Membraan

Balhoofd setje + Malossi Tandwiel


Ben vandaag weer druk bezig geweest!!!
heb me scooter bijna helemaal in mekaar gezet motorische enzo! ( kappen zijn er wel eventjes vanaf)

Carburateur, rechtspruitstuk waren ook binnen gekomen, zitten er inmiddels ook allemaal op!

foto zegt meer dan woorden!


Sorry voor slechte kwalitijd fotos!! ik maak snel nieuwe met goede cam zodra ik hem morgen trug heb!!!

Sow vandaag weer wezen Beunen, heb um nu dus zo goed als in mekaar, strax nog ff rotor afstellen en dan kenk um starte als ik dat zou willen :p
hier fotos, zonder kappen!:


Heb Tankje In bak gebeunt, zit nu owk goed vast, verder alles aangesloten , KVS slangen enzo, nu nog ff tanken + rotor afstellen, en dan kan hij dus gestart worre, kheb hier nog wat fotos van me monstertje ;) weet nix te vertelle :p
Tankje

Blokje:

Schijfje :D!

Scoot:




We waren ook weer op Damwoude 2005 aanwezig!! was zker wel een vette meeting, Evo Boer en 2fast4race boer. hadden daar alle 2 goed gereden!! weer wat nieuwe mensen ontmoet. was zker een geslaagde dag! :)


Scooter doet het inmiddels :)!

Meeting best waren we er dus ook weer :)!

Hier aantal fotos van mijn kant!!
sorry dat het er zo weinig zijn, maar heb zelf nix gemaakt heeft Crossboer gedaan! maarja die slome hetniet veel fotos gemaakt :p


Hier waren we Ready 2 go ;)

@ meeting



Hier Maar weer een update dan :) zat eerst even te twijfelen of ik het wel moest posten, Vanwegen NOGALWAT na apers:p maarja doe het tog maar! mijn Polleyester kunsten, kheb een NRG Radiateur Rooster Gepakt, en Dat in het gedeelte waar het spatbord normaal aan moest :) dus nu is underseat mooi vlak + een rooster erin, Soort Kiesler Underseat!

Hier een foto van de Boersler Underseat:p

Hier de zooi diek heb gekocht! en hier ut resultaat


Verschil?? hier zie je dat gekke stuk van nu vlak is :)!


Oke ben dus nog lang niet klaar, moet nog plamuren etc! gaat helemaal goed komen! maar zijn nog meer plannen met de kappe, maar die post is wel alsk er mee bezig ben :) kant namelijk evt. nog wijzigen! 8P :w

Ben weer stukkie verder met Boersler Underseat :D :w

heb even een helpend handje gekregen van met Boer Genootje Vincent :D!
hier wat fotos van de underseat nu , morgen gaan we er aan verder, komt snel voortgang in :D!


Weer update :D

Ben Vandaag weer verder geweest aan mijn underseat!! met vincent :D hijs egt strak geworre!! fotos moetk nog alleen even krijgen van vincent :D dan post ik ze!
verder ben ik naar zwolle geweest met jeroen (Crossboer) en hebben we de MHR CROSS Beta Op Gehaald :)!



EN IK BEN VANDAAG 1 JULI JARIG!! :D 8P 8P :):)

Oke hier de beloofde Update!!
ik had nog geen fotos van de vorrige keer! dus die komen nu!
Fotos Underseat:


Dat waren ze!

Vandaag dus weer wezen beunen met Men Makker :rolleyes: vincent :p
Tot nu toe meeste bezig geweest met de het rechte gedeelte, dat zit nu zo onderhand wel goed, nu gaan we vanaf volgende keer de zijkanten enzo afmaken :) begint al ergens op te lijke :w
Of je maakt er gewoon ff fotos van??


zoals je nu ziet, boven/onder het rooster is het mooi recht :) rest moet nog gebeuren! :w

Had Vandaag nix te doen :p ff fotoje gemaakt van NRG en ARK samen :) alle 2 uitlaat loos :p

heb owk ff de oranje Stripe op me zadel gemaakt, en waar in het Chroom SPEEDBOER Staat, moet dan in het Oranje NRG-SR komen Zoals Text aan het begin van topic :) heb er owk ff paintje bij gebouwt:p


Heb net mijn Nieuwe uitlaat binnen gekregen :D!! van Piet, Maker van DPR! :)
:w

Naja vond de pot niet zomooi dus heb ik die owk meteen maar eventjes gepolijst :rolleyes:
Voor / Na


Gepolijst krijg je niet altijd even goed op de foto zoals jullie weten :'(
Naja hier nog een int geheel gepolijst :)


Dat was het weer dan :)

Hier hebk um ff vlug onder men scooter gemikt :w vind um zelf ERRUGG ruig staan :D!


Ben net Alweer bezig geweest :D!

kheb wat leuks met me zadel, heeft nog totaal niemand :)
Monoseat is eraf, word op mijn underseat gebeunt, en mijn voorzadel kan nu zoals een aerox open :D dus dan gaat strax alleen voorzadel open om te tanken :D!!

Hierboven zie je het zadelke :)
Hieronder zie je het Tankje :) Runner oli tankje + Pijpje nog keer ? :p Heb um even lekker onder de oli gesmeert :D:p
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ziet er allemaal stralend uit hoor *D

carterpan is lekker bling bling :p en die t-shirts vind ik super leuk gevonde :)
 
tof project blijf ik cker volgen :) maareh.. je zou dit keer geen lulverhaaltje doen :D check die tekst :O
 
@ Kazuya17
gehehe jah dat is jouw ouwe pijpje ker0l :p
@ Nasty'ke
Bedankt man :) jah die kap blink wel goed zonder dat geschuur:D en tshirt vind ik idd owk egt vet:D haha binnekort komen de POLO's binnen die zijn nog vetter :D!
@JB
dankje, agja kmot wat lulle he :p
 
Hej,ziet er egt goed uit.
De Nrg velgen samen met de Sr kappen vind ik goed bij elkaar staan.
Ben er zelf ook mee bezig , maar dan Nrg velgen op een Mina blok..
Suc6 nog met je project,

Sven
 
@ MEMBER BCR
Bedankt ik zal wel eens fotos via die site hosten dan :) lijkt me een stuk beter! bedankt ervoor! en bedankt voor het Respect voor mijn Project :D
@SVEN
Jah idd ik vind die combo owk wel vet:D alleen eerlijk, ik vind sr velgen wel mooier :)

@Arno
Bedankt man :D kvind jouw project owk zeeeer geschikt !

@ BartSP
kweet niet waaar je het over hebt hoor kerel:S
 
Heej lillie :D dankje wel schatje :p haha
khoop dat je ijsje owk snel rijd, kennen we samen keer meeten op meeting:p
 
De poorten zien er idd niet zo goed uit nee:X maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen alhoewel ik dat betwijfel....

Heb je de oude kappen van Adjuh?
 
Vind de uitlaatpoort er niet slecht ofzo uitzien. En dat stukje bij boostpoort, denk dat het een soort vlek is. Anders zou HJ er toch echt wel wat van zeggen/zien!
 
Back
Top