Tjoener: speed 2004 zip

Status
Not open for further replies.
iedereen is toch vrij om de tuner tekiezen wat hij zelf wil, en denkt tot het beste is;)
En soms wil je eens wat anders

Maarja RST/EPC tuned gaat wel hard:#
Is ook zo dat je dat zelf mag kiezen, alleen laat mekaar dan wel lekker in zn waarde ipv iemand af te liggen zeiken :)
 
Is ook zo dat je dat zelf mag kiezen, alleen laat mekaar dan wel lekker in zn waarde ipv iemand af te liggen zeiken :)

de waarheid mag gezegd worden!!!!!!

blokje hangt er nu onder. kvs leiding zijn hopelijk goed aangesloten.
hoeveel druk komt er in het systeempje?

nu ff de onsteking aansluiten op het frame en dan carbje erop en vario enzo erin uitlaat eronder en meschien loopt ie vandaag nog wel!!!
 
Ieder z'n mening over bepaalde zaken; twins/epc/enz. Ik vind het fijn dat je bij epc goed terecht bent. Maar hier Geen geflame/zwart makerij over andere zaken! laat iedereen in z'n waarde! Dus voorkom aub die nutteloze discussies net zoals in het topic van maikel van z'n ice of slider, met de gevolgen van dien...

Dankje :)

en Ferrel succes met de scooter!
 
de waarheid mag gezegd worden!!!!!!

blokje hangt er nu onder. kvs leiding zijn hopelijk goed aangesloten.
hoeveel druk komt er in het systeempje?

nu ff de onsteking aansluiten op het frame en dan carbje erop en vario enzo erin uitlaat eronder en meschien loopt ie vandaag nog wel!!!

Dan kan je het verschil niet tussen waarheid en meningen, jou mening is dat twins niet deugd. Ik vind van wel :)
Iedereen denkt zoals MHR zegt anders over bepaalde zaken, en dat mag maar laat dan wel lekker iedereen in zn waarde zonder al dat gezeik :L:)
enne.... je zegt hier:
jip ik zit aan de epc tuning. hopelijk dat het nu wel lukt en betaalbaar blijft

Maja als ik weer zie wat je allemaal hebt aangeschaft :X maja maakt mij niet uit, ik wil scores en tijden zien van je ferrel dit jaar! Ben benieuwd, en ik wens je succes :)
 
trek het je niet zo aan;)

dit gaat helemaal goed komen, zal zeker vlammen;) heb je carters en cilinder door Meran laten bewerken? of alleen cil?

grt jordi
 
Dan kan je het verschil niet tussen waarheid en meningen, jou mening is dat twins niet deugd. Ik vind van wel :)
Iedereen denkt zoals MHR zegt anders over bepaalde zaken, en dat mag maar laat dan wel lekker iedereen in zn waarde zonder al dat gezeik :L:)
enne.... je zegt hier:


Maja als ik weer zie wat je allemaal hebt aangeschaft :X maja maakt mij niet uit, ik wil scores en tijden zien van je ferrel dit jaar! Ben benieuwd, en ik wens je succes :)

bart doe je ogen maar eens open en nu is het goedkoper plus beter nu ontopic
 
Nou, ik kan niet zeggen dat ik door the Ant of Patrick ooit respectloos ben behandelt, maar ferrie zit nu bij EPC en niet meer bij twins, dat is zijn keus moet ie zelf weten. Zullen we er dan verder niet om gaan liggen zeiken???

zwets niet zo :) mijn reactie was op verhalen van ferrel zelf !
dus is niet mijn MENING!. ik spreek voor hem.
magoed ik ken antony ook goed zat, en ik deel de zelfde mening, zodra hij genoeg geld heeft verdient of je niet meer moet, dan kende opkrasse, want normaal antwoorden is hij ook niet bepaald goed in. magoed hij is zijn goede klanten zeker zomaar verloren :L ;)

JE zip word zeker vet ferrel :) cu @ sbo
 
Tsjah, je moet niet voor andere praten, maar ik snap dat je ook ooit iets negatiefs heeft meegmaakt.
Maar zullen we het erop houden dat iederen zn tuner kiest en mekaar lekker in zn waarde laat?
 
zow.. blok zit eronder..
morge nog alleen ff benzine kabel vastmaken spatbordje erop en filter. benzine erin. en dan x starten en als ie start alle kabeltjes en stekkerstjes vastzetten.

1 probleem is de aansluiting bij de cilinder. de kvs leiding komt tegen het frame aan zie foto.
hoe hebben jullie dit opgelost?
Foto=Z4EHDBZA


het blokje
Foto=KSZMVCLN

Foto=6CIJHDOM

nieuwe cilinder nieuwe kansen!
het stuurtje
Foto=AAHHORAS


de andere kant van het blokje:
Foto=LQEFNZM7


achteraanzicht van het blokje
Foto=UHXNFZD4
 
gaat de goeie richting uit !! nu denk ik wel dat je hele andere tijden gaat neerzetten !!

suc6 , ik spreek je !!
 
@je probleem...: misschien zon schuin aansluiting halen??

Ziet er erg netjes uit, hopelijk gaat het hard knallen.

Succes
 
Probleem met je koelslang kan je oplossen door een 90graden aansluitstukje te kopen die normaal bij/op een evo cilinder zit.
Heb ik ook en dan krijg je geen knik in je slang en ook geen kans dat hij eraf schiet :)

ziet er voor de rest goed uit:) zie je komend seizoen. ooooi
 
Ik vind dat jeje fournales veer aardig vernaggeld hebt om het netjes te zeggen|(

Voor de rest net blokje, en ben weer is benieuwd wat er uit komt rollen qwa tijden en vermogen*D
 
Ik vind dat jeje fournales veer aardig vernaggeld hebt om het netjes te zeggen|(

Voor de rest net blokje, en ben weer is benieuwd wat er uit komt rollen qwa tijden en vermogen*D

idd. de fournales is idd gaar maarja heb hem voor niets gekregen dus dan kan je niet zeuren dat ie wat beschadigt is. (meeste beschadigingen komen door mijzelf)

Probleem met je koelslang kan je oplossen door een 90graden aansluitstukje te kopen die normaal bij/op een evo cilinder zit.
Heb ik ook en dan krijg je geen knik in je slang en ook geen kans dat hij eraf schiet :)

ziet er voor de rest goed uit:) zie je komend seizoen. ooooi

dankje voor je tip! stom eigenlijk dat dat niet ook gewoon standaart bij een speed zit.
 
Als je nou eens 1 keer een run bij ons op de bank had gemaakt............
Dan had ik mogelijk de conclusie kunnen trekken dat je er voor wilde gaan.
Verder met die cilinder was niets mis, Ik heb in de tijd 2 gelijke cilinders gemaakt en de andere was voor meneer Ophalvens uit Belgie en had bij de eerste metingen direct 23,5 PK. Dat blok had ik dan ook wel helemaal zelf gemaakt ( 100% twins )
Ik heb iig interesse in de cilinder waarvan jij nu van oordeel bent dat die niet goed genoeg zou zijn. Mijn bod is bij deze € 200,-( afhankelijk van de staat natuurlijk.)
Verder heb ik slechts 1 keer een klacht van je ontvangen en dat ging om een probleem dat de scooter bij de 80km/h al uit de vario liep. Toen ben je om 21.45 uur op vrijdag avond geholpen met de tip dat je geen 128 fixed poelie kunt combineren met een 134mm speed drive. Deze creatie was niet van ons afkomstig.
Waar het allemaal fout is gegaan is mij dan ook een raadsel. Als mijn vermoeden zou kloppen is het iig niet verstandig om het hier te plaatsen.

De netheid/motivatie waar je dit jaar mee gaat werken zal doorslaggevend zijn voor jouw resultaten. Verandert daar niets aan zul je ook geen verbetering gaan behalen ben ik van mening.

Ik schrijf dit omdat het verhaal strikt eenzijdig is en dat geeft een vertekend beeld in mijn nadeel, dat vindt ik niet prettig mijn klanten zullen dit begrijpen.

bij deze wil ik je ondanks je zwartmakerij toch nog succes wensen.

PS. ik zou het waarderen als je mijn logo uit je blok wilt halen als het niet volledig door mij is gemaakt zoals je hierboven aangeeft.
 
1 probleem is de aansluiting bij de cilinder. de kvs leiding komt tegen het frame aan zie foto.
hoe hebben jullie dit opgelost?
Foto=Z4EHDBZA

Beter haal je dat ophoogblokje bij je veer vandaan. Dan zakt die leiding waarschijnlijk net onder het frame door.

Verder, even ingaande op het wederom offtopic gebeuren wat hier gebeurd, kap daar gewoon mee. Iedereen weet nu wel van elkaar hoe hier over elkaar word gedacht, en verder schiet niemand hier een hol mee op.

Moet wel zeggen, Ant, respect voor je antwoord :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top