Speed 2004 Zip SP

speedzip said:
heej, gekke zip man heb je wel eens gezien in sterrenkwartier met je ntt een paar keer
maar ga zo door

laterz


ohh zal wel kenne ja k heb ook een ntt zwart met geel maar heb je dan ook een zip:p:p dan kom xtje langs als me beestje start:p

laterz
 
Aerox Hebo said:
ah, dus jij was het waar ik tegen heb gereden :p (ik was met mn "spuitplamuur aerox":))
je zip knalde aardig door :)


waar heb ik dan tegen je gereden ?? cker smp? toen reed me scooter niet egt lekker alles was al heel oud en heb drm ook alles nieuw gekocht je zal het wel een xtje zien in 2006:p:p
 
na weken te hebben gewerkt aan het blokkie ben ik bijna klaar met hier stap voor stap verder en ben nu al bijna klaar w8 alleen op dinsdag dan heb ik me vertanding binnen en kan ik het er in zetten en af stellen:p:p laat wel weten waneer het zover is en hoop een filmpje te kunnen maken:p:p






hier is me blok al helemaal klaar met het tunnings verhaal:p:p en ben blij met het resultaat:p



zijkantje van het blokkie



zuigertje er op geknalt



cillinderkoppie er op geknalt



me carb en me spruitstuk en membraam er onder gezet



me ontsteking op tijd zetten:p



me scootertje hoe die er nu bij staat:p:p



jaja dit is dang me speed 2004 pijpje egt te erge pijp


jullie horen nog van mij

laterzzz
 
Last edited:
de setup voor nu is :p:p


cillinder: malossi speed 2004 ontuned
krukas: speed 85mm drijfstang
uitlaat: speed 2004 met rechteflens
vario: MHR Multivar 2000
poulies: MHR Over Range
carb: 28 delorto rondeschijf + beetje bewerkt
v-snaar: malossi kevlar
koppeling:deltaclutch ( zwarte trekveertjes)(blauwe drukveer)
Koppelingshuis: MHR Wingbell
spruitstuk: 28 mm rechtspruitstuk beetje bewerkt
membraam: vl13
ontsteking: malossi met eprom
Vertanding Pri: malossi 14...
Vertanding Sec: malossi 14...
luchtfilter: malossi e13
carters: max tunned op speed 2004
 
Last edited:
thanks ben der zelf ook uiterste trots op voor een 16 jarig ventje ben ik aardig ver met me scootertje ook met een beetje doekoes van me pa:p
 
ZiP Sp said:
ohh zal wel kenne ja k heb ook een ntt zwart met geel maar heb je dan ook een zip:p:p dan kom xtje langs als me beestje start:p

laterz

nee heb een aerox ben net begonnen opnieuw opbouwen had net als jij evo 70 maar ben nu met mhr cross bezig
 
RobinV said:
Mooi spul ;) Jammer dat er geen keihin pwk op zit.. maar komt misschien nog wel ?


ja mischien komt die keihin wel wil eerst weten hoe het gaat rijden met de delorto en anders koop k gwn een keihin:p:p

jullie horen nog van me

laterzzz
 
speedzip said:
nee heb een aerox ben net begonnen opnieuw opbouwen had net als jij evo 70 maar ben nu met mhr cross bezig


waar woon je dang? dan kom k eens xtje langs gaan we even de buurten onveilig maken:p:p

laterzzzzzz
 
k heb gebelt naar fredmotoren. Waar ik namelijk al me spulle haal en goed met tomas kan opschieten:p En heb eindelijk dinsdag me vertanding zat heel erg tegen want k had al 14/14 bestelt en was binnen gekomen en er laten in persen toen zat ik met het probleem kreeg hem niet in me blok. Omdat de ene kant van de as dikker was dan de andere ô) maar dinsdag komt het hopelijk goed :p

jullie horen van me

laterzz
 
na lange tijd is me scooter tot leven gekomen heeeft voor ut eerst gestart:p en het loopt goed geen vage geluiden maaar moest eerst nog water in me watertankie doen want k had hem gestart zonder koeling:) dus had um maar weer uit gezet dus k moet nog eeerst wachten tot ik me cencor van me cillinder krijgt kan ik gelijk me aim teller aansluiten;) en dan kan ik rijden en afstelllen jullie horen van me en van de gene die in spijkenisse wonen jullie horen me nog wel in spijk hahahahaahha


genoeg gezeik hier zijn de pics:p:p:p














 
Last edited:
komt goed tog op onze nieuwe x spot hahhahahah denk dit weekend afstellen dan heb ik me aim ook al aangesloten;) maar w8ten nog even op marta:p

mzzzl wes
 
ja als ut kon deed ik ut wel joh maar moet w8ten op me fucking temp cencor in me cill dan kan ik beetje blazen maar dat wordt niet zomaar hier in de wijk rijden denks niet smiddags in elk geval al die kk motor joden en heb geen zin dat alles wordt meegenomen nu het net klaar is maar k stel hem lekker af bij maasvlakte of rozenburg even tjecken maar k ga gwn lekker veilig snachts rijden als die goed is:p:p:p

mzzzl wes
spikri;)
 
Back
Top