-Bas-
7,02sec @ 150 meter
Nieuwe Minarelli type komt mijn kant uit. Zal marco dan ook de tandriem laten monteren. :+
Neem aan dat de pijptest bij marco is gedaan. Uit deze post blijkt dat hij er wel degelijk 1 heeft.
Nieuwe Minarelli type komt mijn kant uit. Zal marco dan ook de tandriem laten monteren. :+
Omdat niet iedereen een tandriem heeft.
Neem aan dat de pijptest bij marco is gedaan. Uit deze post blijkt dat hij er wel degelijk 1 heeft.
marco heeft wel een tandriem voor piaggio maar niet voor minarelli ( nog niet iig, hij is er wel mee bezig dacht ik )
edit: te laat
En er zijn er nog minder die hem EN voor mina EN voor piaggio hebben En een tandriem is niet perse nodig om te kunnen testen, zonder kom je ook een heel eind, bij een tandriem kan je wel zuiverder testen, en zelfs de allerkleinste verschillen ontdekken. Maar tussen uitlaten zit meestal zoveel verschil dat dit met een geblokkeerde vario ook prima is te zien. De testen zoals die bij ons zijn gedaan en zoals bij Marco zal een tandriem weinig verschil geven wat resultaten betreft, tuurlijk zal de powerband etc net even iets anders lopen, maar een uitlaat wordt niet ineens beter ten opzicht van een ander.
Dus de uitlaat-test in de prullenbak gooien zoals de RR-tuning man beweert is natuurlijk een beetje overdreven...
waarom word er sowieso een slipcorrectie toegepast, als er beweert word dat er geen slip is? Is dat om t vermogen wat hoger te krijgen? Slip kan je makkelijk controleren als je de motorrpm grafiek uitzet tegen de rol rpm ..
Ik vind de bocht ook nog niet echt netjes uitzien. De lasnaden zijn daarintegen wel erg netjes.
Waarschijnlijk zal de slipcorrectie op basis van dat gegeven corrigeren, natuurlijk is het geen vaste factor. Alleen vraag ik me af hoe je vermogensverlies kan berekenen uit slip.
Mja, wat wil je... Het is óf een bocht opbouwen uit 10+ stukken om een vloeiend geheel te krijgen, of een bocht oppompen ala ABT. Verschil zien we terug in de prijs, net als een DPR uitlaat.
DPR uitlaten scoren ook goed op Piaggio... (DPR Team 06 scoort tenslotte ook 23+ pk).