Scooterforum.net Romano uitlaattest

sorry..
Mina horizontaal
MHR Team 2006 70cc
21MM carb,
2G Polini Koppeling
Multivar Vario 2005
Untuned
Ongeblokkeerd

en daarmee met C16 toch bijna 3 pk meer gemeten als met Romano..

en jezus christus hou is op met dat bijdehante kutgedoe,, ik geef gewoon wat info over die uitlaat komen mensen gelijk tof doen met: toch leuk hoe mensen proberen "slim" te doen.. de enige die hier slim probeerd te doen ben jij met je bijdehante kutopmerkingetjes, ga eerst met die uitlaat rijden voordat je mensen gaat afzeiken, mij zeik je in iedr geval niet af dat doe je maar bij je vader of moeder ofso


met dat "slim" gedoe had ik het niet eens persee over jou ;)

meer dat mensen altijd zich proberen te bewijzen op het forum terwijl het topic ergens anders over gaat:)


/:

en owja, probeer je te beheersen ;)
 
nou ik zie geen posts die heel erges anders over gaan,

en ik probeer me al helemaal niet te bewijzen tegenover wat mensen achter de computer :)

en dat ik me niet beheers is omdat et altijd etzelfde liedje is, je zegt wat en et wordt afgekraakd door iemand die zichzelf God van ´t Forum vindt..

wie probeerd zich dan te bewijzen

met dat "slim" gedoe had ik het niet eens persee over jou ;)

meer dat mensen altijd zich proberen te bewijzen op het forum terwijl het topic ergens anders over gaat:)


/:

en owja, probeer je te beheersen ;)
 
et = het
etzelfde = hetzelfde

Probeer de H van Huib in je hoofd te houden.

Doe gewoon even normaal, als iedereen toch loopt te zeiken hierzo ga dan niet forummen.
dan hoef je je zelf ook niet op te vreten.
 
Trouwens, iedereen mag toch ze bevindingen over z'n uitlaat posten? Hij heeft de uitlaat ook zelf getest en in ze handen gehad, en heeft andere conclusie's getrokken. Dan is het toch niet vreemd dat ie vraagt hoe jij aan je resultaten komt?
 
Alsnog blijf ik er bij dat wanneer hier al een test staat waarin vermeld wordt dat het een uitlaat is die pas wil presteren bij hele hoge toerentallen het logisch is dat hij het op jouw setup niet lekker doet... :rolleyes:

Dat scheuren en roesten wat jij zegt ben ik het absoluut niet mee eens. Bas en Pronk hebben ermee gebankt en later ben ik ermee naar XSH gegaan en hebben we deze test opgezet. Sindsdien is er niets meer met de uitlaat gedaan, geen olie niets. En nu pas zit er een beetje oppervlakkige roest op. Verder is de uitlaat nog hélemaal goed.

Je mag je houding ook wel bijstellen trouwens... Ik vind je een beetje wanhopig overkomen.
 
Ja Wanhopig :#
jongens ikg eef tog ook gwn mijn mening of niet?? en dan wordt ik gelijk afgekraakt ga eerst es lezen dan en voel jezelf niet zo goed asjeblieft zeg

Alsnog blijf ik er bij dat wanneer hier al een test staat waarin vermeld wordt dat het een uitlaat is die pas wil presteren bij hele hoge toerentallen het logisch is dat hij het op jouw setup niet lekker doet... :rolleyes:

Dat scheuren en roesten wat jij zegt ben ik het absoluut niet mee eens. Bas en Pronk hebben ermee gebankt en later ben ik ermee naar XSH gegaan en hebben we deze test opgezet. Sindsdien is er niets meer met de uitlaat gedaan, geen olie niets. En nu pas zit er een beetje oppervlakkige roest op. Verder is de uitlaat nog hélemaal goed.

Je mag je houding ook wel bijstellen trouwens... Ik vind je een beetje wanhopig overkomen.
 
nee ik heb daar tog ook gewoon gelijk antwoord op gegeven zonder iets te zeggen?? ik zeg tog ook niet dat dat raar is ofso?? ik heb tog gelijk gezegd hoe en wat en ik heb ook niet gezegd dat zijn of iemands resultatien niet kloppen ofso ik geef gewoon mijn mening.. MIJN MENING.. :|


Trouwens, iedereen mag toch ze bevindingen over z'n uitlaat posten? Hij heeft de uitlaat ook zelf getest en in ze handen gehad, en heeft andere conclusie's getrokken. Dan is het toch niet vreemd dat ie vraagt hoe jij aan je resultaten komt?
 
nee niet iedereen zoals ik al zei: mensen die zichzelf god van Het forum vinden.. ik geef me mening en wordt gelijk afgekraakt.. et mag dan wel zo zijn dat et logisch is.. ik geef me mening..

en snap je het zo wel almachtige Huib? et = nu Het etzelfde is nu Hetzelfde.. ik zal voortaan aan je denken ok almachtige Huib?? hopelijk voel je je nu beter

et = het
etzelfde = hetzelfde

Probeer de H van Huib in je hoofd te houden.

Doe gewoon even normaal, als iedereen toch loopt te zeiken hierzo ga dan niet forummen.
dan hoef je je zelf ook niet op te vreten.
 
Ik had het eigenlijk alleen op fakkelbrigadier gericht, hij is hier de enige die overal een weerwoord op moet hebben.

Het commentaar van de spelling vind ik niet meer dan terecht, aangezien hij niet alleen af en toe een H vergeet. De verkeerde spelling van woorden en het verwisselen van D T is gewoon van een laag niveau.
 
Back
Top