ScooterAttack Weekend - 29 september '07

Mja voor 1 dag , hoorde wel dat je w.s al eerder mag staan en een nacht extra mocht overnachten maargoed.
Vind het wel een grafend voor 1 dagje ff losgaan.
Weet niet wat de kaarten kosten maargoed, moet er nog overna denken.
Gelukkig heb ik daar de tijd nog even voor :p
 
vorig jaar was het een weekend, dit jaar ook gewoon weer zoals eerder vermeld staat...

Je kan daar op een baan knallen van 3 km lang, kijk anders ook ff op de site die inne gepost heeft.

Alleen daar op de capming rond lopen is al geweldig wat wil je met 6000 duitsers bij elkaar :)
 
lijkt mij ook wel leuk om met zijn allen te rijden:) van uit een centraal punt bij de grens bv. meer mensen hier interesse in?
 
vanuit een centraal punt kan wel, vorig jaar ook met 6 auto's ofzo gegaan :)

kunnen best hier in hengelo verzamelen, maar dat zien we tegen die tijd wel.
 
hehe ik denk dat ik ook maar eens tot daar rij met de scooter!

Wordt er vanuit de sbo rijders ofzo iets georganiseerd? afspraken ofzo om gezellig samenzijn te verzorgen?


grtz!
 
wij zijn ook van plan om met een man of 8 die kant op te gaan..

inne als er kaarten zijn zou je het mij kunnen laten weten..?
 
Even een verandering in planning, aangezien er maar 20 startbewijzen zijn voor de DSSC sprints !

Voor de SBO Sprinters zijn er 20 "wildcards" voor deelname aan de DSSC sprints. De uitnodigingen hiervoor zijn verzonden aan de top 10 van elke klasse. Blijven er nog startplaatsen over, dan gaan deze naar overige SBO sprinters en wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt dan.
 
In welke klasses word er eigenlijk gereden? En ik wil een lichter persoon op mijn frame laten rijen? Kan dat?

(die persoon is overgens zelf ook uitgenodigd)
 
Back
Top