ScooterAttack Weekend - 29 september '07

kan eruit halen dat een Nederlander tegen wat scooters is aangegooid en daarna door 3 tot 4 man in elkaar is geslagen en dat er een man of 10 ruzie hadden met die gast.
 
Ik heb nog even gekeken op het italiaanse forum waar de uitslag stond van de sprints. Tedeschi was nummer 1 en 2 zonder lachgas en wij en Joël nummer drie en 4, supernetjes dacht ik zo als je bedenkt dat er ook nog een heel club van Cristofilini aanwezig was.
 
wie hebben ze dan in elkaar geslagen??? iemand vant forum??? en volgend jaar benk der wel bij neem'k me men oranje leger helm mee met jetzt gehts los:W
 
Also nachts haben irgendwelche idis die nicht auf c1 gehörten mit dem klauen und einer schlägerei angefangen die sich direkt vor unserem sprinter abgezogen hat dabei wurde ein roller der zuvor auch versucht wurde zu kleuen umgeschmissen bei der schlägerei haben 5 leute so wie ichs mitbekommen hab auf ein holländer eigetreten der dan gegen den roller von uns geflogen ist also meiner meinung nach haben die secs in den letzten stunden alles viel zu locker gesehen aber alles im allen war es sehr sehr geil besonders das burnen auf dem brett ich habe einen neuen reifen gesponsort und was dabei rauskam war sehr sehr geil und die stimmung erst recht

's avonds zijn enige idioten die niet op C1 hoorden een vechtpartijtje begonnen recht voor onze tent, daarbij is ook een scooter omgevallen. bij het matpartijtje hebben 5 gasten tegen een hollander opgetreden, die daarbij tegen onze scooter is aangevlogen.
ik vind ook dat de security de laatste uren te weinig hebben gedaan. maar al met al was het sehr geil vooral het burnen.

---

Ich habe auch nur die Aktion mit dem Holländer mitbekommen, lag grad in meinem Auto(der blaue Megane direkt am Eingang ) und mit einem mal brülln da welche rum, ich schau raus, seh noch wie der Holländer umgetreten/geschubst wird, fliegt gegen die Katana, dann gegen den Sprinter und dann treten 3-4 Leute mit aller Gewalt auf den ein. Hab dann nur schnell die Tür aufgemacht und rausgebrüllt was die scheisse soll, dann hab ich gesehn dass des dann doch eher so 10 Leute waren die was gegen den/die Holländer hatten und bin wieder zurück ins Auto, weil ich dann doch etwas Schiss hatte, die haben sich dann aber auch direkt verzogen.
Fands nur hammer dass die andren Holländer ihren Kollegen der das ganze Gesicht blutüberströmt hatte erst noch wegtragen mussten in Richtung Partyzelt und keine Security da war. Letzendlich haben dann jens und coriot von streetlights noch securitys geholt die einmal übern platz und wieder zurück gelaufen sind, aber es war trotzdem hammerhart!
Hätte man gerade während der Party nicht nur Securitys am AUsgang vom Zelt in unsre Richtung sondern auch am Zaun noch wen postiern sollen...

ik heb ook nog die aktie met die hollander meegekregen. lag net in mijn auto te slapen, toen ik iemand hoorde schreeuwen keek ik naar buiten en zag nog net hoe die hollander omgeschopt werd tegen de katana, en daarna tegen de sprinter. toen treden er 3-4 man met alle geweld tegen hem op. heb toen de deur snel opengemaakt en geschreeuwd wat de poep was. toen zag k dat er iets van 10 gasten waren die iets tegen de hollander hadden en ben weer in me auto gestapt omdat ik scheit had. vond het alleen jammer dat de andere hollanders hun collega met een gezcht vol bloed moesten wegdragen richting partytent en er helemaal geen security was. op het laatst hebben jens en coriot van streetlghts nog security gehaald die een rondje hebben gelopen en weer teruggelopen zijn.

Hier komt het zo'n beetje op neer. Niet helemaal vertaald alleen de belangrijkste/interessantste passages eruit gehaald:)
 
Last edited:
klopt ja .. daniel die had nog wat hechtinge over gehoude had ik gehoord..

heb heel het weekend de beveiliging niet gezien behalve ozndag morgen :D
toen stonde er opeens 8 van die poppetjes bij ons geloof ik :+
 
Natuurlijk moest ik weer een weelie maken. Foto is net te vroeg geknipt want hij kwam echt hard omhoog

whf8cl.jpg


Even de fles van Heiko op het systeem van Meran aansluiten :D

dczl12.jpg


9r673k.jpg


Italiane

2n6x0eh.jpg


2mq6mhw.jpg


Fransman op de bank bij Mahco met 2fast etc

View My Video

Nederlanders aan het burnen, wat niet helemaal de bedoeling was

View My Video
 
Die jongen met het bebloede gezicht was idd daniel, alleen zoals de duitsers het vertellen is het niet helemaal gegaan. wordt allemaal wel wat overdreven

Super vette foto's van mij @ circuit :D
 
Die jongen met het bebloede gezicht was idd daniel, alleen zoals de duitsers het vertellen is het niet helemaal gegaan. wordt allemaal wel wat overdreven

Super vette foto's van mij @ circuit :D

wat is er dan wel gebeurt?
Je wordt natuurlijk niet zomaar in elkaar getimmerd lijkt me...
 
ik hoorde iets van dat Daniel een leeg plastic colaflesje naar een Duitser gooide en dat die een bierflesje terug gooide.
 
zo!


flink wat gemist zie ik,

volgend jaar dan maar eens flink rellen tegen die duitsers , als ze met 4 man op 1 hollander afkomen

kan niet wachten})
 
Back
Top