SBO Sprints 2007

SBO sprints 2007 ... of niet ?

  • Ja, ik heb nu een startbewijs en rij komend jaar ook

    Votes: 46 18.1%
  • Ja, ik ga komend jaar voor het eerst een startbewijs aanvragen

    Votes: 109 42.9%
  • Ik heb nu een startbewijs, maar ik weet het nog niet

    Votes: 3 1.2%
  • Ik heb nu GEEN startbewijs, maar ik weet het nog niet

    Votes: 42 16.5%
  • Misschien met een daginschrijving

    Votes: 25 9.8%
  • Nee, absoluut geen interesse

    Votes: 29 11.4%

  • Total voters
    254
Mon = Motorsport Organisatie Nederland

Dit seizoen rijd ik niet meer ivm verkoop Aerox, ik zie jullie alle in de Superspecial volgend seizoen :)
 
Ik heb t afgelopen jaar met een jaarlicentie gereden, en ga dat volgend jaar zeker weer doen. Ik heb t iedere sprint onwijs naar mn zin gehad. Hopelijk volgend jaar met nog iets betere tijden, en minder valse starts :)
 
Jaarlicentie is toch teveel omdat ik nooit naar alle sprints zou kunnen ( somigen vind ik gewoon te ver weg :p en school / werk gaat ook niet altijd samen :D

IK hou het op daglicenties :p
 
TimdW said:
Jaarlicentie is toch teveel omdat ik nooit naar alle sprints zou kunnen ( somigen vind ik gewoon te ver weg :p en school / werk gaat ook niet altijd samen :D

IK hou het op daglicenties :p

licentie
je mag maar 1 keer mee sprinten met een daglicentie.
 
Dit jaar zijn er uitzonderingen gemaakt voor oa nijmegen en eindhoven vooral omdat de inschrijvingen nog niet overvol zaten. Volgend jaar zal het drukker worden wellicht en dan houden we zeker aan die één x daglicentie inschrijving
 
en als er bijvoorbeeld mensen komen die nog geen daglicentie hebben gehad he, krijgen die dan voorrang op de mensen die hem al wel hebben gehad??
Want wil niet voor jan l*l aankomen en dan niet mee mogen doen.
 
wie het eerst komt , wie het eerst maalt denk ik ej, nieuw seizoen nieuw kansen.
je kan niet tegen mensen die afgelopen seizoen 1x geweest zijn zegge: ja je moet tot 11 uur wachte want er kunnen nog mensen komen die nog geen daglic. hebbe gehad... dan moet je maar vroeg komen :p
 
Ook ik ben volgend jaar weer present.

Naar alle waarschijnlijkheid met hetzelfde frame, een vers blok en geen lachgas.
 
Volgend jaar zeker weten een andere klasse, scooter special klasse, alleen nog even kijken of ik dat met de zip doe, of met iets anders 8P
 
Razma said:
ivm zaterdagen/zondagen moet er ook heel erg rekening gehouden worden met de vergunningaanvragen. Bij veel industrieterrein is het bijv. niet mogelijk op zaterdag te rijden wegens bedrijven die vaak open zijn ed.

Ondertussen zijn er nog nieuwe opties bijgekomen en ga ik binnenkort bezig met stap voor stap al naar 2007 te kijken. Eerste inschrijfdag wordt wellicht op de kampioenshuldiging bij de MON dit jaar. Wanneer deze datum exact valt wordt binnenkort bekend. Daarbij is de kampioenshuldiging gewoon altijd druk en gezellig om keertje rond te wandelen. Begin komend jaar volgen ook weer de beurzen (motorbeurs utrecht ed) voor het inschrijven of via internet.

waar word de kampioenshuldiging gehouden :rolleyes: ?
 
IK ben volgend jaar in de special klasse aanwezig, of standaart, moet ik nog effe bekijken

maar is er geen mogelijkheid voor volgend jaar, om vaker dan 4 keer je te mogen kwalifiseren.

of langer mogen vrij sprinten


maarja we zien wel
 
Michel F said:
IK ben volgend jaar in de special klasse aanwezig, of standaart, moet ik nog effe bekijken

maar is er geen mogelijkheid voor volgend jaar, om vaker dan 4 keer je te mogen kwalifiseren.

of langer mogen vrij sprinten


maarja we zien wel


word heel moeilijk denk ik, gezien het aantal mensen dat nu zegt te komen sprinten word het gewoon veel drukker en word gewoon het normale tijdsschema aangehouden en dus ook maar 4 keer kwalificeren.
 
Michel F said:
IK ben volgend jaar in de special klasse aanwezig, of standaart, moet ik nog effe bekijken

maar is er geen mogelijkheid voor volgend jaar, om vaker dan 4 keer je te mogen kwalifiseren.

of langer mogen vrij sprinten


maarja we zien wel


Wat heb je eraan om meer vrij te sprinten ? het kan alleen maar kapot gaan, als je scooter gewoon perfect is hoef je normaal gesproken niet veel te testen. En 4 kwali tijden vind ik goed zo, dan heb je echt wel een snelle tijd neer kunnen zetten. De sprints die dit jaar geweest zijn is het vaak zo geweest dat je onbeperkt mocht kwalificeren.
 
Back
Top