SBO Sprints 2007

SBO sprints 2007 ... of niet ?

  • Ja, ik heb nu een startbewijs en rij komend jaar ook

    Votes: 46 18.1%
  • Ja, ik ga komend jaar voor het eerst een startbewijs aanvragen

    Votes: 109 42.9%
  • Ik heb nu een startbewijs, maar ik weet het nog niet

    Votes: 3 1.2%
  • Ik heb nu GEEN startbewijs, maar ik weet het nog niet

    Votes: 42 16.5%
  • Misschien met een daginschrijving

    Votes: 25 9.8%
  • Nee, absoluut geen interesse

    Votes: 29 11.4%

  • Total voters
    254
ik weet t nog niet...
ligt er een beetje aan wat de "anderen" gaan doen...

maar ik zit er zekers wel aan te denken om in '07 mee te gaan doen met de gpr....
 
zijn er nog mense die volgend jaar met 50cc gaan rijden als er mina maal 4 zijn dan wil ik ook nog wel me rijden en anders word het gewoon stage 6 cup voor mij
 
Mc Jynx said:
spijtig dat er geen klasse voor mina vert is.of komt deze er misschien nog?

Als het blok onder een scooter zit waar die fabriekaf ook onder zit kun je gewoon in stnd scooter klasse meedoen. Je hoeft niet persee piaggio of minarelli te hebben.
 
avotuning said:
zijn er nog mense die volgend jaar met 50cc gaan rijden als er mina maal 4 zijn dan wil ik ook nog wel me rijden en anders word het gewoon stage 6 cup voor mij

Als het goed komt dan hebben wij volgend seizoen een 50cc aan de start, voorlopig met een evo.

Nee maar hoop voor de eerste sprint mijn rijbewijs te hebben, en als die binnen is toch maar een jaarlicentie kopen`:) heb niet voor niks een zippa in de schuur staan ;P
 
Mc Jynx said:
ik heb nog steeds zelfde blok onder mijn rocket staan dan toen hij uit de fabriek kwam.alleen snelle onderdelen erop mag ik dan bij std klasse?


Ja, je moet het originele blok behouden, dus antwoord is ja :)
 
Wil volgend jaar zeker mee rijden.. ik kon extreme denks..

Wat is de officieele datum dat de 1e licentie's worden uitgegeven via internet?
 
En ik wil ook meerijde volgend jaar:p, alleen tis hopen of ik vervoer heb ofniet8P anders zal ik niet veel rijden ben ik bang voor maja we zulle zien..
 
Back
Top