SBO Sprints 2007

SBO sprints 2007 ... of niet ?

  • Ja, ik heb nu een startbewijs en rij komend jaar ook

    Votes: 46 18.1%
  • Ja, ik ga komend jaar voor het eerst een startbewijs aanvragen

    Votes: 109 42.9%
  • Ik heb nu een startbewijs, maar ik weet het nog niet

    Votes: 3 1.2%
  • Ik heb nu GEEN startbewijs, maar ik weet het nog niet

    Votes: 42 16.5%
  • Misschien met een daginschrijving

    Votes: 25 9.8%
  • Nee, absoluut geen interesse

    Votes: 29 11.4%

  • Total voters
    254
Is er al iets bekend over de verdeling van zon- en zaterdagen? Aangezien ik zit met mijn werk, en wel meerdere mensen denk ik. De competitie lijkt me erg uitdagend.

Vraagje:
Ik weet niet of er mensen zijn die een voorkeur hebben. Mijn voorkeur gaat in ieder geval uit naar Zondagen.

Steven.
 
ik ben hoop ik volgend jaar wel van de party ik heb dit jaar ook een volle lecentie genomen maar ben met de scooter nooit daar geweest omdat hij het niet goed deed
ik ben zelf btw wel aanwezig geweest en vond het zker bruut dus voor mij volgend jaar gewoon doen !!
 
Ik ben echt super blij met de sbo ! dit jaar een volle licentie gehaald, en volgend jaar ook zeker weer.
nogsteeds in de standaard klasse.
 
dit jaar elke x meegeweest en het bevalt me allemaal heel goed .In eindhoven me 1e sprint met een daglicentie .Volgend jaar zeker weten inschrijven.
 
Ga me voor volgend seizoen ook weer inschrijven, dit jaar maar op een sprint geweest maar ben van plan om volgend seizoen weer alle meetings/sprints te bezoeken.
 
Helaas heb ik niet de vervoersmogelijkheden bij alles aanwezig te zijn maar ik ga zeker weten aan de daglicentie, de prijzen die eraan verbonden zijn vind ik nog steeds minder maar heb gemerkt dat je er meer dan voldoende voor terug krijgt :).
 
zit nu hard na te denk wat ik ga doen sprint of stage 6 cup als er meer 50cc scooters me doen volgend jaar wil ik best blijfen sprinten en anders gewoon stage 6 cup rijden pak en alles heb ik nog van de sobw liggen
 
Steven. said:
Is er al iets bekend over de verdeling van zon- en zaterdagen? Aangezien ik zit met mijn werk, en wel meerdere mensen denk ik. De competitie lijkt me erg uitdagend.

Vraagje:
Ik weet niet of er mensen zijn die een voorkeur hebben. Mijn voorkeur gaat in ieder geval uit naar Zondagen.

Steven.


Het is tot nu toe altijd nog op zondagen. Voormij zouden zaterdagen stukken beter uitkomen.
 
Voor mij zou de zaterdagen ook beter uitkomen, maarjah wat doe je daaraan :p.

Heb er in iedergeval wel super veel zin in!
Beta bijna klaar, alleen nog een keer op de bank gooien en knallen maar!
 
Ik zou heel graag willen, maar gaat gewoon niet icm mijn huidige werk en studie... Dus je zal mij misschien nog wel eens zien op een SBO sprint, maar niet met een jaarlicentie, helaas...
 
Ypuh said:
Door de weeks zit ik op school, Zaterdag geld verdienen, Zondags uit geven... Lijkt me ideaal =)

Same for me. Wordt toch nog aardig druk Inne :p, ik heb et een jaartje aangekeken en vind het toch wel erg netjes allemaal :W
 
ik ben samen met mijn buurjongen volgend jaar van de partij met 2 scooters in de xtreme klasse! heb dit jaar 1 keer meegedaan aan de SBO en beviel heel goed!
 
Jaspah said:
Misschien dat ik ook mee doe,

ik zit er aan te denken iets anders op te bouwen en mee te doen in een andere klasse dan de std klasse :p
Oooh.. nu opeens wel he :p

En je pikt m'n idee ;)
 
Back
Top