Aantal SBO Sprints 2007 ?

Gewenst aantal SBO Sprints 2007 ?

  • 7 is meer dan voldoende

    Votes: 6 2.7%
  • 8 is ideaal

    Votes: 60 26.8%
  • 9 is goed

    Votes: 12 5.4%
  • 10 is meer dan voldoende

    Votes: 48 21.4%
  • meer dan 10 !

    Votes: 98 43.8%

  • Total voters
    224
ik kies voor 8 sprints aangezien je dan al vaak genoeg je bed veelste vroeg uit moet om te vertrekken:p en het maakt het ook spannender omdat je als je hoog wil komen alles moet geven en constant moet blijven
 
DAT IS NIET LOOS IK BEN GEWOON ENTHOUSIAST EN DIE CAPS ZIT VAST.
HET ZOU TOCH TOP ZIJN DAT DAT KAN.
DAT KAN OOK ECHT WEL MAAR IEDEREEN ZIT TE LULLEN OVER GELD DAN MOET JE NIET ER NIET AAN MEE DOEN WANT EEN HOBBY KOST GELD.
 
ik denk dat 10 sprints toch wel kunnen. Alsje kijkt 8 meetings is helemaal nix je kan der beter wat meer doen. Net als velen wil ik ook zoveel mogelijk op m'n sprinter rijden en ik doe dat liever legaal@ een meeting dan doelloos op straat toch..
 
we willen wel veel sprints doen uiteraard, alleen moet het wel te doen zijn.
ook zal het best wel een x gebeuren dat er 1 niet doorgaat, omdat je van zoveel factoren afhankelijk bent.
het weer, de gemeente, officials, startsysteem enz enz.
we doen ons best voor jullie maar het moet wel leuk blijven voor de organisatie+officials natuurlijk.
 
elk weekend is natuurlijk kul lijkt me zo, mensen moeten ook nog werken en andere dingen doen en kenny en de rest wil ook wel eens een keer vrij ;)
Gewoon 7 of 8 keer is wel voldoende :)
 
ik lees hier heel veel, ik wil gebruik maken van mijn scoot! dus heb ik voor 10 gekozen.

Hebben deze mensen ook allemaal eiegn vervoer? kunnne jullie alle 10 aanwezig zijn.

Want ik heb vorig jaar sprints meegemaakt waar net 50 man daar waren!
Ommen en auto max om een voorbeeld te geven. Is niet erg hoor minder concurentie die dag dus meer kansen.

Maar zelf vond ik het ook vermoeiend, en kan dat van kenny ook begrijpen.
Mijn maakt het aantal sprints niet uit ik ben toch daar net zoals de races.

Maar hangt ook vanaf wanneer je begint. vana april tot september zou al lang zijn. Ik geef eerlijk toe, ik was blij dat ik soms een weekend thuis kon blijven.

Kenny en Razma voor mij mogen jullie stemmen :p
 
ik heb 10 gestemt..

dan kan je er desnoods twee missen en dan heb je er nog 8.. bijvoorbeeld met een vakantie of zo... of door slecht weer.. dan hou je er altijd nog 8 over... maarja als het haalbaar is is wat anders..
 
ok ik ook 10 gestemd, mooi aantal dacht ik zo. lekker veel sprinten dit seizoen als het er 10 worre.

Maar wanneer is het nou duidelijk hoeveel sprints er worden gereden volgend jaar? en waneer is het ook duidelijk waar die sprints allemaal worden gehouden?
 
Ook ik heb voor 10 gestemd! na enig rekenwerk leek mij dit wel een mooi aantal..
vorig jaar ongeveer op 8 meetings geweest, waaronder een aantal sbo.
dit beviel goed, dus met 10 meetings kan ik er altijd nog eentje missen!

ben benieuwd..

Laurens
 
Ik heb meer dan 10 gestemd. Omdat ik gewoon zo veel mogelijk wil sprinten. Heb genoeg geld in m'n scooter gestoken, zoals de meeste hierzo. En wil gewoon zo veel mogelijk rijden! Dus ben benieuwd hoeveel sprints het gaat worden... Groeten, Vas!
 
ik heb ook 10 gekozen maar van de ene kant is dit niet fijn en van de andere kant wel, net als vasco al zei, veel geld erin gestoken en wil dus ook zo veel mogelijk sprinten. maar om voor elke sprint je scooter perfect te hebben is ook veel werk dus daarom is 10 wel veel.

maar hoeveel sprints er volgend seizoen ook zijn ik heb er zin in en hoop dat jullie dat ook hebben;)

grt jordi
 
Back
Top