Aantal SBO Sprints 2007 ?

Gewenst aantal SBO Sprints 2007 ?

  • 7 is meer dan voldoende

    Votes: 6 2.7%
  • 8 is ideaal

    Votes: 60 26.8%
  • 9 is goed

    Votes: 12 5.4%
  • 10 is meer dan voldoende

    Votes: 48 21.4%
  • meer dan 10 !

    Votes: 98 43.8%

  • Total voters
    224
TunedFox said:
Ik moet ook uit drenthe komen en het kost je echt geen 100 per weekend. Ligt er natuurlijk wel beetje aan wat voor auto je hebt.


Eindhoven koste mij 60 euro heen en terug :rolleyes: maar daar komen de andere kleine dingetjes nog bij, en ik reken liever iets te veel dan te weinig.

@ nick: Je moet de dag tog goed afsluiten met je moaties die je dan weer ontmoet na lange tijd:)

En in het begin was het sprint maandje wachten weer een sprint veel te weinig!!!!

@ paralara!*!*: Beter dan ieder weekend weg moeten.


En btw...mij zul je volgend jaar vrijwel op elke meeting wel zien. Maar als er een meeting is wil ik er heen, en daarom heb ik er liever een paar minder. Ik stop nu ook wel met deze discussie
emoj.gif
 
Last edited:
paralara!*!* said:
Niek said:
Mensen uit Limburg hoor je toch ook niet altijd klagen als ze naar Driewegen/Rotterdam/Zoetermeer of Ommen moesten???
Precies niek!!!!!
Ik woon helemaal in het zuiden van nederland en wij rijden ook stad en land af voor sprints maar je moet er toch iets voor over hebben voor de sport het komt niet zomaar naar je toe gewaaid.
Ik heb 10 + Hoe meer sprints hoe beter.
Ik vind het zo leuk dat ik het geld er wel voor heb.
En in het begin was het sprint maandje wachten weer een sprint veel te weinig!!!! :D Maar ja ik ben ook weer een geval appart.
Maar ja 10 is eigenlijk ook wel goed.
Laat ik het zo zeggen min. 10 maar het maakt me zeker niks uit als er meer zijn.

AMEN LARA...
 
Ik vind 8-10 sprints prima als ze voornamelijk zondags gehouden worden. Dan kan ik (en ik denk dat ik voor de meerderheid spreek) zaterdags nog werken. Tuurlijk kan ik ook wel regelen dat ik een keer vrij krijg, dus af en toe een zaterdagje is niet uit gesloten voor mij o.i.d! Maar de niet SBO sprints zijn vaak ook op zaterdags. Maar hier valt vast wel wat op te regelen, dat de in dezelfde maand vallende SBO sprints niet op zaterdags gehouden worden(i.v.m werken).

Overigens zou ik het wel mooi vinden, als je bijvoorbeeld 10 sprint kunt organiseren, en 8 sprints aanhoudt voor punten. Mensen die dan 10 sprints rijden kiezen dan meetings met de snelste tijden. Zo houdt je iedereen tevreden. Maar volgens mij was dit al zo afgesproken?

Vraagje; Komt er dit jaar ook SBO lelystad? Hier is geen 150 meter sprintbaan uiteraard, maar dit is wel een geweldig gezellig weekend! Om lekker te chille met members enzo!

Verder wil ik een complimentje geven aan de organisatie. Dat jullie alles aankaarten met de forum leden, en dan verwerken in de sprints! Super!

Zo denk ik er ongeveer over;)
 
bijna alle wedstrijden van de sbo zijn dit jaar ook op zondag geweest en anders komt er net als dit jaar een schrapresultaat.

het lelystad weekend zal helaas niet doorgaan vanwege de overvolle kalender van volgend jaar.
wel zullen er nog race's gehouden worden op lelystad maarja daar ben je als sprinter weinig mee. ( wel leuk om eens te komen kijken op een race )
dit weekend werd overigens altijd gedaan door st.net, maar wees niet getreurd want ik weet nu al dat er volgend jaar zeker 2 weekenden gaan komen in nl.
 
Ik voor 10+ omdat de periode dat je kan sprinten vrij kort is en als er dan wegvallen ofzo blijft er bijna nix meer over.

Je betaalt 125 euro dus moesten er meer sprints zijn heb je waar voor je geld.
 
8 is ideaal. stel dat je een keer niet kunt, dan blijven er nog 7 over. Alleen hoop ik wel dat niet alles in het zuiden van het land is beetje verdeeld zeg maar :)


greets servi
 
dragsterlover said:
8 is ideaal. stel dat je een keer niet kunt, dan blijven er nog 7 over. Alleen hoop ik wel dat niet alles in het zuiden van het land is beetje verdeeld zeg maar :)


greets servi

mee eens:W...maarals er een sprint in het zuiden is kan je ook met een stuk of 4 sprinter uit het noorden die kant op, soort van carpool.

greetz jasper
 
dragsterlover said:
8 is ideaal. stel dat je een keer niet kunt, dan blijven er nog 7 over. Alleen hoop ik wel dat niet alles in het zuiden van het land is beetje verdeeld zeg maar :)


greets servi
Ik snap niet hoe iedereen erbij komt dat alle sprints in het zuiden zijn?
Ik woon in het zuiden en ik moet altijd een 1 uur tot 3 uur rijden voordat ik bij een sprint ben aangekomen.
Behalve dan die in sittard maar ja die hadden we ook zelf georganiseerd.
 
ik woon in zeeland en dan is iedere meeting ook niet bij de deur alleen die van driewegen. maakt mij ook niet uit of 1 uur of 3 uur moet rijden zolang ik maar kan knallen hele dag :)
 
Ik ga voor 10 sprints of meer is natuurlijk altijd mee genomen:! Ik moet hard werken om alles te kunnen betalen maar ik heb het er graag voor over8) Het benzine geld is normaal ook geen probleem als je met een paar man bent.

Wij komen ook uit het zuiden, en klagen nooit over de reis afstand. En hier in het zuiden zijn echt niet de meesten meetingen.:W
 
Ik heb 10 gestemd. Omdat: Hoe meer sprints hoe meer mensen aanwezig kunnen zijn dit ook in verband met werk vakantie enz. Dus hoe meer gelegenheden hoe meer mensen mee zullen doen. En het blijft om de LOL gaan natuurlijk sprinten we voor kampioenschap maar het moet ook leuk blijven.
 
Ik heb gestemd voor 8 sprints, omdat ik het een prima aantal vond dit jaar. Ik werk altijd het hele weekend, en moet dus voor elke sprint vrij nemen, wat meestal niet al te makkelijk is. Vandaar het liefst 8 sprints, en niet meer.
 
DennisM. said:
Mischien rekening te houden met de sprints in de vakantie (bouwvak) afgelopen jaar was sittard in de bouwvakvakantie.

juist dennis.. elk jaar mis ik wel weekende,sprints en meetinge door de bouwvakvakantie..
 
uhm mischien raar, maar ferrie je hebt er meerdere gemist door je kater ;)
En in de bouwvak geen sprints?
Wil toch niet zeggen dat iedereen in de bouwvakvakantie weg is of wel?
Ik denk dat dat je eigen risico is, andere gaan op een ander tijdstip weg.....
 
Bart.T@zipsp said:
uhm mischien raar, maar ferrie je hebt er meerdere gemist door je kater ;)
En in de bouwvak geen sprints?
Wil toch niet zeggen dat iedereen in de bouwvakvakantie weg is of wel?
Ik denk dat dat je eigen risico is, andere gaan op een ander tijdstip weg.....

andere zitte ook niet aan een vaste baan he bart.. er zijn bedrijven waar je in de bouwvak het beste weg kan gaan.. maarja mense met geen vaste full time baan kunnen daar niet over mee praten lijkt me;)
 
Back
Top