Aantal SBO Sprints 2007 ?

Gewenst aantal SBO Sprints 2007 ?

  • 7 is meer dan voldoende

    Votes: 6 2.7%
  • 8 is ideaal

    Votes: 60 26.8%
  • 9 is goed

    Votes: 12 5.4%
  • 10 is meer dan voldoende

    Votes: 48 21.4%
  • meer dan 10 !

    Votes: 98 43.8%

  • Total voters
    224
Ben ik het mee eens;)

En elke week is geen probleem, Beetje Benzine, snufje A747 en gaan!!!:W

alleen als je problemen hebt en toevallig een week weinig tijd hebt, verneuk je al 2 sprints !

Ik blijf 8 super vinden ivm tijd en geld.

inne en kenny: jullie zitten toch ook met de races ? dus naar mijn weten zou je het niet eens kunnen plannen elke week een sprint. of zit ik ernaast ?
 
zoals ik dus al zei komen er niet meer als 10!

er komen er zeker weer 8 dus plan dat maar alvast in en de andere 2 hangt af van organisatoren en/of gemeenten.

natuurlijk moet er ook nog plaats zijn voor niet SBO wedstrijden op een vrije dag.
 
Ik heb op 9 gestemd, ik zou het geen ramp vinden als het er meer worden, maar dat betekend niet dat ik op alle sprints aanwezig zou zijn. Dit omdat ik ook nog een leven heb naast me scooter-hobby.
 
Heb op 8 gestemt. Als je 2 sprints per maand hebt en dat 5 maanden lang word je helemaal gek.
Persoonlijk verander ik na elke sprint aardig wat aan me scooter omdat ik steeds sneller wil, of even wat dingen uit elkaar omdat het kapot gelopen is. Dit resulteerd dus vaak in half werk omdat ik dan te weinig tijd heb me scooter weer klaar te hebben in 2 weken.

Cilinder laten sealen? 3 tot 4 weken.
Velgen af laten draaien? soms 2 tot 3 weken voordat ze tijd hebben.
Zuiger, of snaar, of vertanding bestellen? Natuurlijk ineens nergens te krijgen binnen 2 weken.
etc etc jullie kennen het denk ik ook wel.
Dus dan sta je met je handen in je zakken te verzinnen wat je in godsnaam aan je scooter kunt doen om m te repareren of sneller te maken. En uit eindelijk heb je geen fuck gedaan na 2 weken...

Tijdens het sprinten met tijdwaarneming kun je JUIST goed gaan experimenteren. Dus het hele jaar uit rijden zonder iets aan je scooter te doen schiet niet op... ( mits je al zeer goede tijden rijd natuurlijk )
 
en bovendien vinden wij het ook wel fijn om een keer een zondag vrij te zijn :W Zoals de planning nu is zijn we van april t/m september ongeveer 1 zondag per maand keer vrij.... Dus 10 sprints en 10 races is echt meer dan genoeg.
 
ik heb op Meer dan 10 gestemt :)

Beter zoveel als maar kan! hoe meer sprints hoe meer je met je monstertje ken spelen, en zoals andere als zeggen over dat vervoer, is idd beetje onzin :) zo duur is het nou ook weer niet, en denk na, als er meer dan 10 zijn, kan je dan EVT die ver weg zijn overslaan, en dan kan je er alsnog 7/8 rijden die wel in de buurt vallen ;)
 
ik heb op Meer dan 10 gestemt :)

Beter zoveel als maar kan! hoe meer sprints hoe meer je met je monstertje ken spelen, en zoals andere als zeggen over dat vervoer, is idd beetje onzin :) zo duur is het nou ook weer niet, en denk na, als er meer dan 10 zijn, kan je dan EVT die ver weg zijn overslaan, en dan kan je er alsnog 7/8 rijden die wel in de buurt vallen ;)

Als je die sprints overslaat loop je wel flink wat punten mis.
 
Back
Top