Aantal SBO Sprints 2007 ?

Gewenst aantal SBO Sprints 2007 ?

  • 7 is meer dan voldoende

    Votes: 6 2.7%
  • 8 is ideaal

    Votes: 60 26.8%
  • 9 is goed

    Votes: 12 5.4%
  • 10 is meer dan voldoende

    Votes: 48 21.4%
  • meer dan 10 !

    Votes: 98 43.8%

  • Total voters
    224

Razma

Well-Known Member
Aangezien de meningen sterk verdeeld zijn en we toch graag willen weten wat de rijders zelf willen hier ook maar een poll voor...

Licht ff ook je keuze toe...
Let wel ! Wie voor de puntentelling gaat en voor meer sprints kiest moet dus ook (bijna) altijd aanwezig zijn, wat meer kosten met zich meebrengt, tijd, scooteronderhoud ed. Denk er dus goed over na voor je stemt !


(dus ook voor de rijders die in 2007 een startbewijs willen aanvragen)
 
Advertisement - register to remove this

Razma said:
Aangezien de meningen sterk verdeeld zijn en we toch graag willen weten wat de rijders zelf willen hier ook maar een poll voor...

Licht ff ook je keuze toe...
Let wel ! Wie voor de puntentelling gaat en voor meer sprints kiest moet dus ook (bijna) altijd aanwezig zijn, wat meer kosten met zich meebrengt, tijd, scooteronderhoud ed. Denk er dus goed over na voor je stemt !


(dus ook voor de rijders die in 2007 een startbewijs willen aanvragen)
8 Sprints lijkt me een mooi aantal,, als het veel meer worden heb je de kans dat je niet altijd aanwezig kunt zijn... En dat kost punten tegen over een langzamer iemand die wel altijd aanwezig zullen zijn.

Ook komt daarbij dat er ook nog Brommersprints zijn (Jubbgega/Damwoude/Genemuiden en evt. Meppel) waar de meesten ook nog wel even willen komen kijken.

Dus ik heb voor 8 gekozen...

Trouwens dan heb ik nog een vraagje. Wat heb je naast een licentie nog nodig? De licentie kost €139 toch? En dan moet je jezelf nog medisch laten keuren en een milieumat?

Zou iemand me kunnen vertellen hoeveel je in totaal kwijt bent wil je kunnen rijden?

:*
 
voor vragen is het algemeen vragen topic.. maar toch ff hier dan maar
Het is 125 euro + 14 euro miliemat

De medische keuring is vaak verschillend bij welke arts ed.
Daarvoor kan je even kijken in het algmeen vragentopic, daar staan al verschillende dingen
 
Heb voor 8 sprints gekozen, het liefst rijd ik er ieder weekend een, maar de vervoerskosten zijn ook iets om rekening mee te houden. Auto's rijden niet op lucht, vooral niet met een aanhanger erachter :p
Zoals het dit seizoen was lijkt me prima.
 
Ik heb ook voor 8 sprints gekozen, als het er meer worden gaat het iets te prijzig worden denk ik! vervoerskosten etc:p

want je hebt natuurlijk ook nog de andere sprints, 'de eendagssprints' genemuiden etc. en hier wil ik ook naar toe blijven gaan :)
 
8 is super.

zoals ik in het vragen topic al zei, meer als 8 word erg duur voor rijders die van ver komen. (reken sowiezo op 40,- benzine + inschrijving)
verder zijn de weken er tussen super relax om aan de scooter te werken etc.
 
8 sprints is voldoenden ,zoals al gezegt er zijn ook nog 1 dag sprints (niet sbo sprints) voor de mensen die daar meer willen rijden maar ik denk voor de punten telling dat het beter is,en om de kosten toch een beetje normaal te houden lijkt me dit een prefect aantal sprints!!
 
Ik heb op 8 gestemd.

Aangezien je anders zoals door meerdere aangegeven wel erg hoog in de kosten gaat zitten kwa inschrijving en vervoer.
8 sprints zal gemiddeld toch wel 300,- kosten denk ik. meer dan genoeg aangezien je ook nog de friese sprints hebt.
 
ik ook 8 gestemd :)
Genoeg om ze een beetje te verspreiden over het land en niet té veel (kwaliteit gaat nog altijd boven kwantiteit in dit geval)
 
Ralf said:
8 is mooi getal, word al moe als ik er aan denk...

:#



Zelf heb ik 10 gekozen... mooi rond aantal. Zo kan je nog eens een sprint/punten missen en het 1 en ander inhalen. Lijkt mij ideaal 10x per jaar
 
10 gekozen stel dat er een wedstijd 1 of 2 wegvalt net zoals afgelopen jaar waar de sbo uiteraard niks aan kon doen maar er kan altijd wat gebeuren dan houd je maar 6 sprints over die mee tellen dat vind ik persoonlijk wat weinig. ga er natuulijk niet vanuit dat er volgend jaar iets weg zal vallen maar er kan door van alles altijd wel iets fout gaan.
 
ik heb voor meer als 10 gestemt.

Als je een hobby hebt wil je die ook beoefenen.
Dit gaat enkel in de 'zomer' maanden.
Je kiest uiteindelijk zelf of je ernaartoe gaat ja of nee.

Ik ben afgelope jaar op vrijwel elke meeting geweest waar ik aanwezig kon zijn. Heerlijk vond ik het.

Je steekt zoveel geld in je scooter, daar wil ik dan ook zoveel mogelijk van genieten.

Let op: ik spreek voor mezelf, ieder z'n mening hierover natuurlijk.
 
ik heb voor 10+ gestemt
vooral omdat ik volgend jaar vaag met me stages uitkom(ook in et weekend)
en als je dan wat meer sprints in een jaar hebt is het ook wat minder erg als je er een enkele van mist(niet gekeken naar de punten die je verdient)
 
Back
Top