Aantal SBO Sprints 2007 ?

Gewenst aantal SBO Sprints 2007 ?

  • 7 is meer dan voldoende

    Votes: 6 2.7%
  • 8 is ideaal

    Votes: 60 26.8%
  • 9 is goed

    Votes: 12 5.4%
  • 10 is meer dan voldoende

    Votes: 48 21.4%
  • meer dan 10 !

    Votes: 98 43.8%

  • Total voters
    224
mijn mening stond ook al in het andere topic, ik heb voor 8 gekozen, omdat het me gewoonweg te duur wordt om NOG vaker heen en weer te rijden etc.
 
Zou iedereen die stemt ook willen posten ;) Denk dat dat voor de SBO organisatie een mooi punt is om als richtlijn aan te houden :)

@DennisM,, Eigenlijk heeft hij wel gelijk, als er nou 2 sprints uitvallen houd je nog maar 6 over. Dat is wel erg weinig.

@Spasta, no offence, jij bent fanatiek :D
 
8 vind ik genoeg. dit om de kosten voor het reizen binnen de perken tehouden.

er zijn genoeg sprinters die nog 5 dagen in de week naar school gaan en voor hun is het moeilijk genoeg.
en meer werken gaat meestal niet omdat de meesten al iedere zaterdag werken en avonden.

ook zijn er naast de SBO nog de friese sprints 3 maal en miss wel 4 maal in 2007.

met de 8 sbo kom je al op 12 sprints op een jaar. denk dat het toch wel voldoende is.
 
Ik betaal liever 125 euro voor 10 sprints dan voor 8 sprints..

Ik weet niet hoe het met jullie gesteld is?... :)

Je beoefend een "sport" aka "hobby" die je zoveel mogelijk wilt uitvoeren lijkt me.



En mensen die zeveren over de vervoers kosten moeten maar gaan knikkeren want je kunt wel 2500,- + in je scooter stoppen maar die paar tientjes zouden dan teveel zijn.
 
Nick. said:
Ik betaal liever 125 euro voor 10 sprints dan voor 8 sprints..

Ik weet niet hoe het met jullie gesteld is?... :)

Je beoefend een "sport" aka "hobby" die je zoveel mogelijk wilt uitvoeren lijkt me.



En mensen die zeveren over de vervoers kosten moeten maar gaan knikkeren want je kunt wel 2500,- + in je scooter stoppen maar die paar tientjes zouden dan teveel zijn.

9||6

Niks aan toe te voegen, dus ook voor 10 sprints gestemd :)
 
Ik heb voor 8 gekozen. Is imo meer dan genoeg. Meesten zullen nog op school zitten, en werken in het weekend. Als er dan elk weekend een meeting is zit werken er ook niet echt in.
 
ik heb 8 gekozen:)

zoals al eerder vermeld is heb je ook nog jubbega, damwoude, genemuiden, best?, en meppel?. dus meer dan genoeg :)

+ dat (ik woon in drente) de meeste meetings in het zuiden zijn, moet ik tog al gauw 50 euro neertellen voor de benzine:X, reken erop dat zo'n weekend voor mij zo'n 100 euro kost:X

menace said:
Hoelang duurt het seizoen eigenlijk ?.. in maanden. Is wel iets om rekening mee te houden met die keuze.

volgens mij van april tot september....correct me if i'm wrong


Nick. said:
En mensen die zeveren over de vervoers kosten moeten maar gaan knikkeren want je kunt wel 2500,- + in je scooter stoppen maar die paar tientjes zouden dan teveel zijn.

Je wilt dus zeggen dat als ik naar 10 meetings toe ga aka ONGEVEER 100 euro per meeting (reiskosten, mc donalds enz) niet moet zeuren over 1000 euro?

Mensen die zeuren over de prijs van de SBO licentie...die moeten hun mond houden:L
 
Last edited:
EVO-FIGHT said:
+ dat (ik woon in drente) de meeste meetings in het zuiden zijn, moet ik tog al gauw 50 euro neertellen voor de benzine:X, reken erop dat zo'n weekend voor mij zo'n 100 euro kost:X

Ik moet ook uit drenthe komen en het kost je echt geen 100 per weekend. Ligt er natuurlijk wel beetje aan wat voor auto je hebt.
 
ik vind 8 opzich wel goed beter dan niks

10 zouw ik ook niet erg vinde

maja is hobby en de koste zijn er tog vind ik dan

en meeste zijn mooi in de buurt
en we zijn altijd met minimaal 2 man dus we kunne om en om rijde maja

tusse de 8 en de 10 sprints volgend jaar zouw perfect zijn
 
Nick. said:
En mensen die zeveren over de vervoers kosten moeten maar gaan knikkeren want je kunt wel 2500,- + in je scooter stoppen maar die paar tientjes zouden dan teveel zijn.
ik steek nog geen 500 per jaar in mn scooter, hij is zeg maar al 'af' kwa onderdelen, dan maakt het voor mij wel degelijk uit hoeveel ik moet reizen, het is immers de helft van mn hobbygeld...

kan er natuurlijk voor kiezen om een aantal sprints niet te komen, maar ik wilde volgend jaar iets serieuzer voor de punten gaan strijden.
 
Nick. said:
Ik betaal liever 125 euro voor 10 sprints dan voor 8 sprints..

Ik weet niet hoe het met jullie gesteld is?... :)

En mensen die zeveren over de vervoers kosten moeten maar gaan knikkeren want je kunt wel 2500,- + in je scooter stoppen maar die paar tientjes zouden dan teveel zijn.
Ik begin nu geen discussie hoor, maar wil hier wel even mijn mening over geven.

Ik betaal liever €125 voor 8 sprints en dat ik bij alle 8 aanwezig ben, als €125 voor 10 sprints waarvan ik bij 8 sprints aanwezig ben. Aangezien ik ook een beetje op punten wil rijden volgend jaar.

En het ligt niet echt aan de vervoerskosten (Alhoewel, van Friesland > Sittard en Eindhoven zijn leuke ritjes :p) maar aan het idee dat ik ALTIJD van vervoer afhankelijk ben.
 
EVO-FIGHT said:
Mensen die zeuren over de prijs van de SBO licentie...die moeten hun mond houden:L

Zeur ik daar over dan? Ik heb alleen gezegd dat ik liever 125 euro betaal voor 10 sprints dan voor 8.. is alleen in je eigen voordeel lijkt me.

en dan ga je niet elke keer naar de Mcdonalds? :L

STEL er zouden 8 sprints komen en je kunt bijvoorbeeld 2 keer niet. Ik denk dat je blij zou zijn als er dan 10 sprints zouden zijn! Er word je ook niet verplicht elke sprint te komen ofwel? ;)
 
nick denk even na.

die 100 euro per weekend is niet alleen de benzinediesel.
daar komt je inschrijfgeld a 12.50 bij. benzine/diesel,eten/drinken. een sprint gaat toch snel naar de 50 a 100 euro per keer.zeker als je de benzine/diesel niet kan delen met reisgenoten.als je dit al maal 8 doet kom je toch op een aanzienlijk bedrag uit daar komt dan nog 125 euro bij van de inschrijving.


als je voor het kampioenschap gaat dan zoef je ervoor dat je alle wedstrijden aanwezig bent om een zo groot mogelijke kans te maken.

je moet er ook rekening mee houden met de lengte van het seizoen. je kan wel in maart beginnen en tot eind oktober door gaan maar dan heb je denk toch paar sprints die in het water gaan vallen.omdat je weet dat het in die maanden gewoon nog niet mooi weer is.

8 sprints in een seizoen is gewoon genoeg. dat sommige mensen hier geld zat hebben of op hun pa/ma der zak teren kan ik ook niet aan doen. maar voor de scholier moet het nog wel beetje betalen blijven.
 
Dit jaar waren er ongeveer 80 startlicentie's uitgeven, meeste aantal deelnemers zat tussen de 70 en de 100. 50 daginschrijvingen die vaak een redelijk eind opwaren. Dit wil dus zeggen dat op de meeste sprints maar de helft van de startlicentiehouders is gekomen. Dus sowieso komt lang niet iedereen altijd. Meer sprints = meer kans. Voor mensen in het noorden, zorg dat er daar wat sprints komen. Mensen uit Limburg hoor je toch ook niet altijd klagen als ze naar Driewegen/Rotterdam/Zoetermeer of Ommen moesten???

Bekijke Eindhoven, 123 deelnemers totaal, 80 daginschrijvingen. Wil het dan zeggen dat de overige startlicentiehouders dit te ver weg vonden??? De lijst met sprints was volgens mij al bekend (onder voorbehoud) toen iedereen nog volop aan het inschrijven was dus had je kunnen zien dat sommige sprints ver weg waren. Je hebt wat voor je hobby over of niet.....
 
Sonic Tuning said:
nick denk even na.

die 100 euro per weekend is niet alleen de benzinediesel.
daar komt je inschrijfgeld a 12.50 bij. benzine/diesel,eten/drinken. een sprint gaat toch snel naar de 50 a 100 euro per keer.zeker als je de benzine/diesel niet kan delen met reisgenoten.als je dit al maal 8 doet kom je toch op een aanzienlijk bedrag uit daar komt dan nog 125 euro bij van de inschrijving.


als je voor het kampioenschap gaat dan zoef je ervoor dat je alle wedstrijden aanwezig bent om een zo groot mogelijke kans te maken.

je moet er ook rekening mee houden met de lengte van het seizoen. je kan wel in maart beginnen en tot eind oktober door gaan maar dan heb je denk toch paar sprints die in het water gaan vallen.omdat je weet dat het in die maanden gewoon nog niet mooi weer is.

8 sprints in een seizoen is gewoon genoeg. dat sommige mensen hier geld zat hebben of op hun pa/ma der zak teren kan ik ook niet aan doen. maar voor de scholier moet het nog wel beetje betalen blijven.


Daar scheiden onze paden dan.. ik heb er een andere mening over .. bij een andere auto of motorsport word er ook niet naar de concurrentie gekeken ofwel?

Ik denk dat je zo ie zo deze sport/hobby niet kan financieren van een weekendje werken want je zult vast nog wel meer dingen moeten betalen dan alleen je scooter. Ik zeg al dan moet je maar gaan knikkeren, ik rijd liever zoveel mogelijk, heb die scooter niet voor jan lul en dat je in Zeeland over dijkjes kunt knallen fijn maar in een stad is daar geen ruimte voor.
 
Niek said:
Mensen uit Limburg hoor je toch ook niet altijd klagen als ze naar Driewegen/Rotterdam/Zoetermeer of Ommen moesten???
Precies niek!!!!!
Ik woon helemaal in het zuiden van nederland en wij rijden ook stad en land af voor sprints maar je moet er toch iets voor over hebben voor de sport het komt niet zomaar naar je toe gewaaid.
Ik heb 10 + Hoe meer sprints hoe beter.
Ik vind het zo leuk dat ik het geld er wel voor heb.
En in het begin was het sprint maandje wachten weer een sprint veel te weinig!!!! :D Maar ja ik ben ook weer een geval appart.
Maar ja 10 is eigenlijk ook wel goed.
Laat ik het zo zeggen min. 10 maar het maakt me zeker niks uit als er meer zijn.
 
deze discussie hebben we vorig jaar ook al gehad..........zucht
als je het niet kunt bekostigen is dit niet jou ding
 
Back
Top