SBO Sprints 2007

SBO sprints 2007 ... of niet ?

  • Ja, ik heb nu een startbewijs en rij komend jaar ook

    Votes: 46 18.1%
  • Ja, ik ga komend jaar voor het eerst een startbewijs aanvragen

    Votes: 109 42.9%
  • Ik heb nu een startbewijs, maar ik weet het nog niet

    Votes: 3 1.2%
  • Ik heb nu GEEN startbewijs, maar ik weet het nog niet

    Votes: 42 16.5%
  • Misschien met een daginschrijving

    Votes: 25 9.8%
  • Nee, absoluut geen interesse

    Votes: 29 11.4%

  • Total voters
    254
er komen net als dit jaar weer min 6 sprints en maximaal mischien 10 sprints.
we gaan weer rijden in driewegen,rotterdam,zoetermeer,sittard en nijmegen.(hier mogen we weer terugkomen volgend jaar)
eindhoven zal afhangen van dit weekend en ommen is nog niks over bekend.
ook zullen er waarschijnlijk nog 2 nieuwe bijkomen, alleen is het daar nog iets te vroeg voor om het al te posten.
het seizoen is immers nog niet eens afgelopen en het probleem vergunningen zal met dit altijd blijven.
 
okay kenny, thnx voor de info.
Hoop dat ommen ook weer doorgaat,al ben ik er bang voor i.v.m burgermeester.
Zal mooi zijn als die andere 2 sprints beetje in het noorden zijn, assen enz enz.


alvast thnx
Servi
 
ik ga denkk ook met een startbewijs rijden, dit jaar na driewegen geweest waar ik 3de werd en in eindhoven een goede tijd reed..

Als het goed is gaat eric (oranje bws) ook met een startbewijs rijden omdat hij van het jaar 1x 2de werd en 1x 3de op dezelfde sprints.

Het is allemaal zeer goed geregeld dus ons zie je volgend jaar zkr aan de start verschijnen..
 
Hee ik heb dit jaar maar 1 keer kunnen rijden vanwege probleme in de familie. Maar wil het nieuwe jaar zeker weer meedoen en me broertje gaat ook meedoen. Maar wanneer kan er weer worden ingeschreven? En hoe zat het ook alweer met de mensen die al ingeschreven waar van 2006?
 
mensen die dit jaar al een startlicentie hadden krijgen vanzelf een brief thuis of ze weer opnieuw willen in schrijven met eventueel start nummer behoud, mensen die aankomend seizoen als 'rookie' starten kunnen vanaf ong eind oktober/ begin november inschrijven via de website, deze info heb ik van inne gehad maar is ondervoorbehoud
 
SSR_Ivolution said:
2007 wil ik ook present zijn met een startbewijs :D
hopelijk met meer ssr leden:p

Ik ben er ook, Ismael denkt er nog over na, Niek ook.

Dus dan hebben we al 4 SSR Leden die mee gaan doen.

Nog 1 vraagje, er is een max van inschrijvingen. Maar als alles nou vol is, hoeveel daginschrijvingen zijn er dan nog? of is dat dan niet meer mogelijk.
Misschien overheen gelezen hoor. Maar vraag et me nu toch af.
 
hoop een aantal sprints toch wel trug te zien, sommige met wat veranderingen, zoals zoetermeer, automaxx en RAM-festvial..
 
Back
Top