SBO Sprint - Stein - 20 Mei

Bij de 4de laatse foto van neosneos zie k een paar mensen bij een raam met a4jtes staan.. Zijn dit de tijden wat wel zijn gemeten of is dat iets anders? :p
 
Hierbij mijn collectie....

woordje vooraf:

De bovenste 2 links zijn nog niet in werking...vandaar dat ze grijs en doorgestreept zijn.

Ik kom even niet uit een scripie en had graag hulp gehad. Mocht er iemand
zijn die een beetje verstand heeft van HTML i.c.m. scripts ben je van harte welkom

maar....... STEIN staat online !

SBO Stein 20 mei 2007
Geen idee wie je bent, maar je maakt steeds weer erg fraaie foto's 9||6 Als je nu ook zorgt dat we ze kunnen kopieren maak je denk ik een hoop mensen gelukkig. Vind het persoonlijk nogal gaar dat een foto van mij op internet staat en dat ik er zelf niet eens over kan beschikken.
 
Hierbij mijn collectie....

woordje vooraf:

De bovenste 2 links zijn nog niet in werking...vandaar dat ze grijs en doorgestreept zijn.

Ik kom even niet uit een scripie en had graag hulp gehad. Mocht er iemand
zijn die een beetje verstand heeft van HTML i.c.m. scripts ben je van harte welkom

maar....... STEIN staat online !

SBO Stein 20 mei 2007


Nou hier mijn pics:):

http://zeekoe.net/sbo/stein

Hope you'll like it ;)

Meer volgen..



Nogmaals veel respect voor de fotos die jullie Maken man !!

en er zijn er meer die erg geschikte fotos maken
erg tof dat jullie zorgen voor mooie fotos na afloop van zo'n dag :)
 
trouwens die camera op me helm was wel behoorlijk zwaar :p.
volgende keer aan de carterkap plakken :+.

Voor de rest leuke dag gehad, reed opzich leuk en heb me zeker niet verveelt.
jammer van de tijdsmeting maar daar kan niemand wat aan doen!
volgende keer beter.
Kom voor het rijden (al is het zonder die tijdszooi) en de gezelligheid wat je met ze allen daar doet.

Word met Rotterdam aardig verrot, zal wel 9 of 10 sec rijden.
Duitsland word slopend :D.
 
213-1179781957.JPG



Mooie scooter man!!:D
 
Hierbij mijn collectie....

woordje vooraf:

De bovenste 2 links zijn nog niet in werking...vandaar dat ze grijs en doorgestreept zijn.

Ik kom even niet uit een scripie en had graag hulp gehad. Mocht er iemand
zijn die een beetje verstand heeft van HTML i.c.m. scripts ben je van harte welkom

maar....... STEIN staat online !

SBO Stein 20 mei 2007

Supervette foto's, ik sta er zelfs een paar keer op :W
 
Vette pix :W toch maar goed dat ik je ff had weggestuurd bij de start en dat je toen naar achter bent gelopen :p


haha jah :p...moest wel ff ander lensje voor gaan gebruiken, maar dat was niet erg.....heb ik daar ook even mee kunnen spelen....alleen laat me de volgende keer maar lekker zitten ;).... krijg ik maik z'n wheelie's ook eens erop.
 
Idd, wat voor tijden rijd je met die sonic?

Hoeveelste was je geworden @ jubbega?




Neonneos echt een mooie foto site, heb mezelf ook 2 keer gespot incl mn gare zippert:p

Zijn de fotos nog te verkrijgen op ware grootte?



See ya @ Rotterdam-:-


op jubbega was ik 5e geworden dus daar was ik wel tevreden mee:).. toen was mijn snelste tijd 7,08.. maar k hoor nu wel vaker dat de tijdsmeting niet helemaal klopte of de baan korter was, want de tijden van iedereen waren wel sneller. mja we zien we tijden wel weer op rotterdam:). tot dan;)
 
Back
Top