SBO Sprint - Stein - 20 Mei

als ik veel reacties lees van mensen hier lijkt het wel of het ze het allemaal niet boeit. maar wij hebben nu al met 3 auto's 2x 1200km voor niks gereden.

voor de rest weet ik ook wel dat de crew er niks aan kan doen.
ik hoop dat het goed functioneerd in rotterdam.

Ze moeten het gewoon voor elkaar hebben en vooraf testen (op de plaats zelf) imo.

Wij betalen geld, wij willen garanties.
Zo zie ik het toch.

Ik begrijp wel dat het eens een keer kan foutlopen.
 
Kan zijn dat ik erover heen gelezen heb:rolleyes:. Maar wat was er nou kapot dan?. Ik hoorde van een official dat er te vaak over een kabel gereden is en dat deze kapot gegaan was.
 
Moet in Duitsland blijken wat er precies kapot is, wij konden het zondag niet oplossen in ieder geval.
 
Ze moeten het gewoon voor elkaar hebben en vooraf testen (op de plaats zelf) imo.

Er is ook vooraf getest, is ook 100x gezegd. Dat dinsdag voor Stein wederom naar Duitsland is gegaan om alles na te lopen, te testen etc. Een paar pagina's terug staat de hele uitleg, als je deze niet wil lezen kan ik helaas verder nix meer toevoegen
 
Er is ook vooraf getest, is ook 100x gezegd. Dat dinsdag voor Stein wederom naar Duitsland is gegaan om alles na te lopen, te testen etc. Een paar pagina's terug staat de hele uitleg, als je deze niet wil lezen kan ik helaas verder nix meer toevoegen

Deze heb ik gelezen.
Is ook goed dat het daar uitvoerig getest is en ik geloof ook echt wel dat het daar 150% werkte.

Maar voor ons(voor mij iig) is het simpel: hier deed hij het niet.
Punt.

Of er is wat mis gegaan met het verzenden maar dan is het je eigen schuld, of er is wat mis gegaan met het in elkaar zetten in Stein.
Dit moet/kan voorkomen worden. Tijdsmeting moet imo getest worden voordat er scooters/rijders zijn.

En ja ik weet wel dat jullie alles uit vrije wil doen en daar heb ik ook alle bewondering voor maar een Nederlands Kampioenschap vergt nou eenmaal veel tijd en aandacht.

Je weet dat mensen komen voor een tijdsmeting, als dit er 2 maal op rij niet is krijg je gewoon zo'n gezeik.

Wij betalen, wij willen een tijdsmeting. Simpel.

Verder no offense ofzo maar zo zie ik het gewoon (en veel mensen waar ik mee gepraat heb denken daar net hetzelfde over).
 
Ik vind het best dat we alles in elkaar zetten 's ochtends om 4u30 voor de rijders er zijn, maar dan ?
De dag ervoor kan niet want het kan niet blijven staan 's nachts en ben je weer terug bij af.
En als de rijders aankomen om 8u00, wat moet je dan ?

Hoe wil je dit praktisch oplossen dan ?
 
Ik vind het best dat we alles in elkaar zetten 's ochtends om 4u30 voor de rijders er zijn, maar dan ?
De dag ervoor kan niet want het kan niet blijven staan 's nachts en ben je weer terug bij af.
En als de rijders aankomen om 8u00, wat moet je dan ?

Hoe wil je dit praktisch oplossen dan ?

De dag ervoor kan idd niet, dat zou nog beter zijn. (voor beide partijen)
In elkaar zetten om 4u30.. wat moet er praktisch opgelost worden dan?

Het kost tijd en je hebt personen nodig.
maar dan kan het systeem getest worden.
Als er dan storingen zijn kan je het proberen oplossen.

Mensen meenemen die er iets van kennen is ook iets wat eigenlijk vereist is.
Ik las dat Kenny hiervoor in Duitsland geweest is, waarschijnlijk is het systeem te ingewikkeld om 'zo even' te leren dus dan moet er iets anders geregeld worden.

langere opleiding of een extra persoon die echt met electronica bezig is oid. (je kan niet verwachten van iemand dat hij zomaar een volledig electronisch gestuurde schakeling kent, ik weet niet of hij hier al kennis van had maar ik ga er maar even vanuit dat dit niet zo is)
Reserve onderdelen zijn beschikbaar geef je zelf aan.
Als de kennis er is, de onderdelen zijn er.. Dan schiet je al een aardig stuk op.
Als het dan niet op te lossen is op een aantal uren tijd dan zou je kunnen terugvallen op het oude/ander systeem. (ik weet niet of er nog een ander of een oud systeem is?)
 
ivm de extra persoon met electronica is in dit topic al een oproep voor gedaan en al twee mensen hebben zich hier voor aangemeld, dus dat schiet op.

ivm oude tijdsmeting heeft weinig nut om dat weer in gebruik te gaan nemen. Eigenlijk zowat praktisch onmogelijk. Momenteel wordt er al wel een tweede systeem opgebouwd in Duitsland wat wel als backup kan gaan gelden en andersom dit systeem voor hen.

We gaan (bijna) met de hele crew ook naar Meinerzhagen om samen met de bouwer het hele weekend bij het systeem te lopen, te leren en te kijken.
 
ivm de extra persoon met electronica is in dit topic al een oproep voor gedaan en al twee mensen hebben zich hier voor aangemeld, dus dat schiet op.

ivm oude tijdsmeting heeft weinig nut om dat weer in gebruik te gaan nemen. Eigenlijk zowat praktisch onmogelijk. Momenteel wordt er al wel een tweede systeem opgebouwd in Duitsland wat wel als backup kan gaan gelden en andersom dit systeem voor hen.

We gaan (bijna) met de hele crew ook naar Meinerzhagen om samen met de bouwer het hele weekend bij het systeem te lopen, te leren en te kijken.

Met zo'n dingen schiet je inderdaad op.
Alleen spijtig dat het eerst 2maal op rij heeft moeten mislopen.
maar begrijp me niet verkeerd, ik weet dat het helemaal niet evident is om 'even' iedereen naar Duitsland te laten gaan om daar even naar een tijdsmeting te gaan kijken.

Hopelijk helpt het voldoende zodat in de toekomst zoveel mogelijk problemen opgelost kunnen worden. Wonderen verrichten kan niemand natuurlijk.

In ieder geval suc6 ermee.
Grtz Hans
 
We maken er daar gewoon het beste van :)

Maar Driewegen hadden we sowieso nooit kunnen voorspellen, aangezien na de crash van de boom nog meer dan drie kwartier tot het einde van de dag perfect heeft gewerkt, evenals de hele voormiddag in Driewegen tot aan de pauze...

Stein is een compleet raadsel nog, sowieso horen we het hoe en wat dit weekend daarover wat het nu was. Ze houden ons we op de hoogte.
 
Back
Top