Ik vind het best dat we alles in elkaar zetten 's ochtends om 4u30 voor de rijders er zijn, maar dan ?
De dag ervoor kan niet want het kan niet blijven staan 's nachts en ben je weer terug bij af.
En als de rijders aankomen om 8u00, wat moet je dan ?
Hoe wil je dit praktisch oplossen dan ?
De dag ervoor kan idd niet, dat zou nog beter zijn. (voor beide partijen)
In elkaar zetten om 4u30.. wat moet er praktisch opgelost worden dan?
Het kost tijd en je hebt personen nodig.
maar dan kan het systeem getest worden.
Als er dan storingen zijn kan je het proberen oplossen.
Mensen meenemen die er iets van kennen is ook iets wat eigenlijk vereist is.
Ik las dat Kenny hiervoor in Duitsland geweest is, waarschijnlijk is het systeem te ingewikkeld om 'zo even' te leren dus dan moet er iets anders geregeld worden.
langere opleiding of een extra persoon die echt met electronica bezig is oid. (je kan niet verwachten van iemand dat hij zomaar een volledig electronisch gestuurde schakeling kent, ik weet niet of hij hier al kennis van had maar ik ga er maar even vanuit dat dit niet zo is)
Reserve onderdelen zijn beschikbaar geef je zelf aan.
Als de kennis er is, de onderdelen zijn er.. Dan schiet je al een aardig stuk op.
Als het dan niet op te lossen is op een aantal uren tijd dan zou je kunnen terugvallen op het oude/ander systeem. (ik weet niet of er nog een ander of een oud systeem is?)