SBO Sprint Lemelerveld 4 Augustus 2012

En tag ook zoveel mogelijk elkaar in alle foto's.
Dat draagt allemaal bij aan naamsbekendheid.

Een makkelijke manier waarop jullie kunnen helpen!
 
Heb je helemaal gelijk in. Bij de volgende sprint ook even een evenement aanmaken vanuit SBO en dan elkaar uitnodigen, helpt ook :)
 
Leuk om te zien dat iedereen zo enthousiast is ineens! Inderdaad een superdag gehad en eindelijk (vet) onder die 7 gereden met een heel behoorlijke 6.78!!! Er moet nog minimaal 8 kg van het totaalgewicht af kunnen en ook de skills van de coureur worden steeds beter. Wij hopen stiekem aan het einde van dit seizoen onder die 6.7 te duiken.

Wellicht niet helemaal het goede topic, maar is er al iets bekend over een eventueel volgend seizoen? Gaat de SBO blijven bestaan? (en wie van jullie gaan er stoppen/door?)
 
Last edited:
hoe de fuck krijg je het voor elkaar om met 140 kg zo dik onder de 7 te gaan?
als ik kijk naar een martin kossen.. deze man heeft heel wat ervaring en ook een goed vermogen. Hij rijdt met moeite een 6.90. Rick idem, goei vermogen en rijdt een 6.98 oid..

hoorde van mensen dat die run van je bizar goed was en er ook echt super uit zag..
niet dat ik het je niet gun ofzo, of om een discussie aan te zwengelen maar vind het wel bizar dat het lukt..
 
Ik ga misschien dit jaartje de laatste 2 wedstrijden meepikken, als de scooter tenminste af is :p








Moet je eerst eens wat eerder gaan opstaan, plaats dan een uur of 1 :p

 
Ja klopt wij hebben een grijze en een rode met de grijze is de 6.75 gereden alleen de zuiger vond dit niet zo leuk..............
Om even jou de volgende vraag dan door te spelen, aangezien mij deze ook benieuwd..


hoe de fuck krijg je het voor elkaar om met 140 kg zo dik onder de 7 te gaan?
als ik kijk naar een martin kossen.. deze man heeft heel wat ervaring en ook een goed vermogen. Hij rijdt met moeite een 6.90. Rick idem, goei vermogen en rijdt een 6.98 oid..

hoorde van mensen dat die run van je bizar goed was en er ook echt super uit zag..
niet dat ik het je niet gun ofzo, of om een discussie aan te zwengelen maar vind het wel bizar dat het lukt..​
 
veel vermogen en dingen blijven proberen wij rijden dit jaar voor het eerst en onze scooter is het hele seizoen al 1e in de scootersport en iedere keer krijgen we een paar!! tiende van de tijd af
ben nu een nieuw frame aan het bouwen voor Lisse want dan willen we de 70A proberen
 
Heb vorig jaar een aerox gekocht met 17pk
het carter is getuned door JST en de cilinder is getuned door EPC

Heb echter het blok uit elkaar gesloopt en de cilinder volgens eigen inzicht en berekeningen getuned

het banken bij Karsemeijer gedaan en daar veel tips van gehad en heel veel dingen eigenwijs blijven proberen!!!
 
Dus je bevestigt hiermee dat er echt is gecontroleerd ( dan wel door de sbo wat helaas niet helemaal in orde was ( wil ik niemand mee tege de knieen schuppen ) dan weldoor jullie zelf ) dat het gewicht op 140 kg zat?

En ( nogmaals niks verkeerds bedoelt ) zowel het blok als de rest volledig met de regelementen klopte?

Mijn excuses voor mijn twijfels, alleen zoals gezegd rijd martin kossen ( jaren in de sbo en testbank als slaapkamer) een 6,8/9 zonder reactie.. En ik met een blok waar twee jaar testwerk in zit en weet ik het met moeite een 6,9hoog zonder reactie..

Rn dan nu een 6,7.. Sorry, maar ik vind het moeilijk te geloven.. Echter zal ik vooraan staan als je dalijk ( volgens de wandelgangen ) 50 kg eraf trekt en een lage 6 rijd.. Wat dan ook moet kunnen om jou een hand te geven
 
Back
Top