SBO Sprint Lisse 24 September

Ok mooi, de kwalificatietijden kloppen ook niet helemaal, missen tijden van een aantal rijders, geen Henk, sander, jerry en misschien nog wel meer.
 
Hmm apart, Ik zal er wel eventjes naar kijken.

Dat wordt niks meer, ga ik maar vanuit... Het zal wel een technisch verhaal zijn, maar waarom zijn de tijden bij de DSSC binnen 48 uur online en bij de SBO met geluk binnen 48 dagen ofniet online?
 
normaal hap ik hier niet op, maar deze vragen worden ieder jaar opnieuw gesteld zonder een concreet antwoord. dat kan toch niet.
Ik erger me eraan en doe niet eens mee ;)
 
Ik zou als SBO zijnde eerst deze essentiele dingen oplossen en zorgen dat de communicatie beter en dat alles sneller online word gezet. Zou ook even de website updaten. Dit soort dingen, als die allemaal goed zijn geregelt dan zal het voor nieuwe leden ook leuker zijn. En dan houd je die ook vast voor het jaar daarop.
 
Ik ben laatste maanden bezig aan een nieuwe site waar het voor iedereen makkelijker moet worden om de website actueel te houden, voor dat laatste kan ik echt de tijd niet maken. De tijden hadden er natuurlijk allang op moeten staan maar ik zit gewoon erg krap in mijn tijd. Ik zal bij mijn post een PDF uploaden met alle tijden die gereden zijn rechtstreeks uit het systeem dan hebben jullie in iedergeval iets.
 

Attachments

  • Heat(1).pdf
    583.8 KB · Views: 45
Excuus wist niet dat die tijden misten. Bedoelde meer dat je nu kan zien hoeveel je bent geworden (mits je tijden volledig in de lijst staan) en aan de hand daarvan je punten kan uitrekenen.

zo bedoelde ik t niet...maar wat ik persoonlijk jammer vind, is dat we een site pimpen echter waar t nog steeds om draait zijn de tijden en die zijn nu al 2 jaar niet betrouwbaar...

voor de rest boeit me het niet. haha
 
Back
Top