SBO Sprint Goes 15-7-2012

thnx idd :)

merk wel dat ik te weinig tijd heb door de dag heen om echt vette platen te schieten. Wil natuurlijk wel iets moois afleveren.
bij gebrek aan tijd gaat mn camera mee met Mandy (of ons moeder nu dan:p ) en zij schiet dan wat plaatjes. Iedereen vind het natuurlijk leuk om zichzelf terug te zien. Mandy heeft dan wat minder ervaring met foto's maken maar dat komt met de tijd vanzelf wel :p
 
Wuntke,

handel dat eventjes af via de e-mail. En de voor + achterkant wegen en dat optellen klopt altijd gewoon.

Is al gebeurt :)
Tevens bedoelde ik het optillen met de hand.... Kwam geen weegschaal aan de pas, hij tilde de voorkant op en zei "Hij is wel zwaar he" en dat was het qua wegen....
 
wat is dit voor blaat?

Wij hebben iedere 70b/superspecialB en Scootersport scooter gewoon gewogen met getallen, niet met zwaar of licht.

En even over de keuring:
Bij de keuring wordt alles gecheckt dat klopt. Daarna kan iedereen zn ontsekingkapje,borging vergeten terug te zetten of wat dan ook.
Hier moet dan bij de start op gelet worden, een aantal heb ik al terug gestuurd zien worden. Alleen om nou op alles te gaan letten.

Tevens zoeken wij nog vrijwilligers hiervoor, dus als hier nou 10mensen voor aanmelden kan dit wel geregeld worden :)
 
over dat van optillen en wegen.. dat ging om de quist racing zip van pepijn.. niels tilde dat ding op, niet omwille van keuring.. waarom wel weet ik ook niet..

maar toen was t,, god wat is dat ding zwaar,, toen heb ik deze opgetild en ik zou bijna zweren dat deze voorkant bijna net zo zwaar was als een compleet blok.

daarna is deze scooter meen ik gewoon op de weegschaal gegaan..( durf ik niet 100% te zeggen.. maar het feit dat niels het apparaat even uit de losse pols optilde was niet omwille van keuring
 
Was niet mijn zip, was de zip van Lars Kievit (blauw/witte zip sp).


Denk dat een gebrek aan vrijwilligers en inschrijvingen mede oorzaak is danwel dat er weinig verschil tussen de organisatie en rijder is waardoor veel dingen niet nageleefd worden.

No offence verder maar de technische keuring vroeger was een stuk strenger, tevens het gebruik van een milieumat en brandblusser etc.
 
Voor zo ver ik hoorde en weet is die daarna niet op de weegschaal geweest... Zo wel mijn oprechte excuses. Ik ga mij hier ookniet verder op uitlaten op het forum. Heb met Tim afgesproken dat ik, indien ik aanwezig ben, de volgende sprint help met oogje in het zeil houden!

Zoals Stefan ook aangeeft op de vorige page zoeken ze nog meer mensen die dat willen doen dus ik zou zeggen biedt jezelf aan indien het je wat lijkt!! Wordt iedereen alleen maar beter van :)
 
Was niet mijn zip, was de zip van Lars Kievit (blauw/witte zip sp).


Denk dat een gebrek aan vrijwilligers en inschrijvingen mede oorzaak is danwel dat er weinig verschil tussen de organisatie en rijder is waardoor veel dingen niet nageleefd worden.

No offence verder maar de technische keuring vroeger was een stuk strenger, tevens het gebruik van een milieumat en brandblusser etc.

Klopt hier moet ook meer toezicht op komen.
Ben op Goes wel paar keer door het rennerskwartier gelopen, maar dan mis je misschien toch iets.

Zorgt nu ook voor een hoop heisa weer. Van zowel Kloosterzande als Goes zijn er klachten. Goes weten we allemaal wel waarom. Maar Kloosterzande is het jammer dat de troep niet goed is opgeruimd.
 
Keuring is nooit te streng ''Speed2kill'', er zijn regels en daar moet aan gehouden worden.

Stap 1: lijst van alle rijders uitprinten
Stap 2: bij technische afkeur, geen brandblusser in paddock, geen gebruik van milieumat, rijden in paddock een kruisje zetten achter de rijder
Stap 3: bij 2 kruisjes diskwalificatie van de eerstvolgende wedstrijd en/of wedstrijd op die dag
Stap 4: daar als organisatie ook aan houden

Korte lijnen, consequent zijn en laten zien dat je een organisatie bent en wat te zeggen hebt!!

Niemand wil voor niks naar een wedstrijd komen, zo geef je iedereen de kans alles op orde te hebben en zou je bij de eerstvolgende wedstrijd daarna eigenlijk geen problemen moeten tegenkomen.
 
Denk dat hij bedoelt dat naar mening van sommige rijders er altijd wel iets aan de keuring mankeert..
Voor de rest klopt het natuurlijk wel dat een keuring nooit te streng is. Punten wat je noemt lijkt mij persoonlijk ook wel wat:)
 
Weet nog vorig jaar dat de rijders aan het klagen waren dat er te streng gekeurd werd. Verder wordt er in de ochtend gekeurd en kan iemand na de keuring een afdekking eraf halen. Misschien moeten rijders elkaar hierop ook aanspreken. Verder pepijn heb ik een klacht gehad over dat jij en je teammaat inde scootersport hebben gereden terwijl jullie ooit een inschrijving hebben gehad en dit dus eigenljjk niet mocht.. En ga me noy niet vertellen dat jullie dit niet wisten.. Lars heeft vorig jaar scootersport gereden zelfs. Zulke dinge liggen ook gedewltelijk bih dw rijders.
 
Weet nog vorig jaar dat de rijders aan het klagen waren dat er te streng gekeurd werd. Verder wordt er in de ochtend gekeurd en kan iemand na de keuring een afdekking eraf halen. Misschien moeten rijders elkaar hierop ook aanspreken. Verder pepijn heb ik een klacht gehad over dat jij en je teammaat inde scootersport hebben gereden terwijl jullie ooit een inschrijving hebben gehad en dit dus eigenljjk niet mocht.. En ga me noy niet vertellen dat jullie dit niet wisten.. Lars heeft vorig jaar scootersport gereden zelfs. Zulke dinge liggen ook gedewltelijk bih dw rijders.

interessant,, Word hier nog iets mee gedaan met betrekking tot het kampioenschap? mijn teamgenoot maikel heeft is namelijk in Goes 3e geworden.. waar hij dus dan eerste had moeten worden... ( pepijn en zijn teamgenoot hadden de eerste en tweede plaats toch? hoe dan ook de tweede )..

maikel heeft de eerste wedstrijd (etten leur ) moeten missen.. waardoor hij al 1 wedstrijd op 0 punten staat.. en zou voor hem ( en in principe ook reglementair ) positief uitvallen als hij deze wedstrijd de punten voor de eerste plaats krijgt toegedeeld.

ik ben er van op de hoogte dat de scootersport maar 3 meetellende wedstrijden heeft wat betreft hun kampioenschap.. maar iedere eerste plek ( die je in principe dus ook verdiend hebt ) is meegenomen
 
Haha idd. Het is niet eens gevraagd aan ze, zei Pepijn iig. Deze is zo lang uit de sbo geweest dat die niet van deze regel afwist.... De leiding hoort gewoon te vragen of ze al sbo ervaring hebben.... Dit is niet gebeurt waardoor Pepijn lars en hemzelf voor de scootersport heeft ingeschreven..

Ten tweede is Lars 4de geworden dus is die Maikel niet 1e....
 
Oke strephan, wist ik niet.. Maar ook tweede of derde kan verschil maken.

T gaat me ook om het principe, ik geef niemand schuld, ook pepijn of lars nietz

Maar t gaat me meer om wat er nu gedaan word
 
Back
Top