SBO Sprint - Stein - 20 Mei

Ik sluit me bij rick aan.

ik begrijp dat het voor de crew ook klote is dat dat het weer niet deed.

maar als je die Sensors dichter bij elkaar zette deed ie het toch wel?


Ik weet ook als het bij rotterdam weer zo is dat ik me heleband opburn in de rij. Wss samen met nog wat andere rijders. Ik blijf het geen stijl vinden. Het MOET gewoon werken.
 
Ik sluit me bij rick aan.

ik begrijp dat het voor de crew ook klote is dat dat het weer niet deed.

maar als je die Sensors dichter bij elkaar zette deed ie het toch wel?


Ik weet ook als het bij rotterdam weer zo is dat ik me heleband opburn in de rij. Wss samen met nog wat andere rijders. Ik blijf het geen stijl vinden. Het MOET gewoon werken.

Dus als de tijdwaarneming defect is... ga je iedereen die in de rij staat even kansloos vergassen?

Beter word je dan gelijk gediskwalificeerd voor de rest van alle sprints. :W
 
Ik ben eens dat het moet werken, en ik denk dat het vaak genoeg gezegt is dat iedereen dat wil en dat er keihard aan gewerkt gaat worden om dit niet meer te laten gebeuren.

Maar als iets niet naar je zin gaat, dan de boel verstieren voor de rest? Niveau van een KLEUTER, en hoor je imo niet thuis bij de sbo en op dit forum als het aan mij ligt.
 
ik keek achterom ik denk wat gebeurd hier dan... zat er een of andere debiel midden op de snelweg te sprinten op onze kar!

Wel weer gelachen daar ja !!

montags wieder fest :D

haha ik kon het gewoon niet laten ik wou eerst op de bus van jurjen klimmen maar daar dat was me een beetje te heftig:p filmpje komt nog wel online:p

maandag word vet wie neemt er een bbq mee?? ik neem hem wel mee:p en hamburgers
 
Ik weet ook als het bij rotterdam weer zo is dat ik me heleband opburn in de rij. Wss samen met nog wat andere rijders. Ik blijf het geen stijl vinden. Het MOET gewoon werken.

hou devolgende punten uit het reglement even in je achterhoofd mocht je daar aan beginnen.

1: ALGEMEEN REGLEMENT
1.1 bij deelname aan SBO-sprintwedstrijden c.q. bij het aanvaarden van een MON-startbewijs conformeert een deelnemer zich aan dit reglement. Dit reglement moet worden nageleefd door alle deelnemers en betrokkenen van SBO-sprintwedstrijden.


6.2 De deelnemer zal zich tegenover de andere deelnemers, hun helpers, het publiek, de organisatoren en de wedstrijdofficials gedragen zoals het een goed sporter betaamt. Dit geldt niet alleen tijdens het verrijden van trainingen en race, maar ook op alle andere momenten van de wedstrijddag.

18.9 Burn-outs zijn verboden (indien anders aangegeven bij de wedstrijddag zelf). Alle schade veroorzaakt door burn-outs zal door de betreffende deelnemer vergoed moeten worden.

21: STRAFFEN
21.1 Deelnemers moeten zich houden aan het technische en wedstrijdreglement SBO van de MON die gelden voor het jaar waarin de sprintwedstrijd plaatsvindt. Houdt een deelnemer zich niet aan deze reglementen of verricht een deelnemer op een andere manier handelingen tijdens, vóór of na de wedstrijd waardoor de belangen van de MON en SBO en haar medewerkers worden geschaad, dan kan bestraffing het gevolg zijn.
Beroep kan alleen schriftelijk worden ingesteld bij het Hoofdbestuur door partijen betrokken bij het protest.
De termijn voor schriftelijke indienen van een beroep voor deelnemers is gesteld op 14 dagen na dagtekening van het schrijven waarin de straf is bekendgemaakt en uitsluitend met gebruikmaking van het doorvoor bestemde verweerschrift, ondertekend door het verenigingssecretariaat.
Indien beroep is ingesteld dan heeft dit geen schorsende werking van de straf tenzij op verzoek van de indiener het Hoofdbestuur anders mocht beslissen.
 
band op roken in de rij zal ik ook heus niet doen, maar ik vind het wel erg klote met dat gezeik van dat tijdsysteem.

als ik veel reacties lees van mensen hier lijkt het wel of het ze het allemaal niet boeit. maar wij hebben nu al met 3 auto's 2x 1200km voor niks gereden.

voor de rest weet ik ook wel dat de crew er niks aan kan doen.
ik hoop dat het goed functioneerd in rotterdam.
 
band op roken in de rij zal ik ook heus niet doen, maar ik vind het wel erg klote met dat gezeik van dat tijdsysteem.

als ik veel reacties lees van mensen hier lijkt het wel of het ze het allemaal niet boeit. maar wij hebben nu al met 3 auto's 2x 1200km voor niks gereden.

voor de rest weet ik ook wel dat de crew er niks aan kan doen.
ik hoop dat het goed functioneerd in rotterdam.

tja gelukkig is rotterdam ("maar") 115 km van ons vandaan en is er daar veel meer te doen dan scootersprints. Als het weer klotu is vervelen we ons iig niet mja je gaat er natuurlijk voor de sprints heen en dat alles goed functioneerd. Maar heb er nog wel vertrouwen in!! Heb er iig zin in
 
haha ik kon het gewoon niet laten ik wou eerst op de bus van jurjen klimmen maar daar dat was me een beetje te heftig:p filmpje komt nog wel online:p

maandag word vet wie neemt er een bbq mee?? ik neem hem wel mee:p en hamburgers

dus als ik het goed begrijp ben je tijdens het rijden op de snelweg uit de auto geklommen , en over gestapt op een aanhanger waar scooters op stonden?

Of lees ik het nou echt zo vaag? :D
 
ahha jah en die maf kees spingt op mijn scoot.. Snik..

haha hij zat echt lekker:p ik dacht op die van jacco ga ik niet zitten die stond me een beetje te schuin in die dakgootgeparkeerd:p

Neeh met 100 kmph ga ik dr niet opzitten harder dan 20 gingen we niet en het was ook maar een halve minuut ofso(A) haha
 
Back
Top