SBO Sprint - Stein - 20 Mei

Kan me er iets bij voorstellen dat die jongens het ook wel een beetje hebben gehad na 100 brommers keuren.

Jij bent toch al 30 keer (goed) gekeurd, dus als jij (of een andere bekende langs zou komen) zou ik ook zoiets hebben van... jaaa, zit wel goed. Volgende!

Als je daar al zo over denkt:X,iedereen moet gewoon met ze hoofd er bij blijven,het is best een gevaarlijke sport.
Daar moet niet makkelijk over gedaan worden,want anders kan je beter iig geen keuring meer neer zetten?
Voor de rest moeten die mensen gewoon afgewisseld worden,als ze het zat zijn lijkt mij dan.
Nog zoiets `jullie`SBO crew kunnen de scooters wel al 100x gezien hebben,maar het kon al makkelijk 3 x uit elkaar geweest zijn.

Naja dit is mijn mening igg

GR Delano
 
ik was wel de 1ste keer afgekeurd :X:X maar bij mij is echt ALLES gecontrolleerd vink ook niet erg hoort ook zo...

voor de rest hebk nix te klagen gehad alleen het lange wachten was minder maar in die tijd wel gelachen met chris en sarik met hun camera:D
 
Tja als je het hele rijdersveld op alles gaat controleren ben je een flinke tijd bezig. De belangrijkste dingen worden sowieso gecontroleerd en dan steeksproefsgewijs ook de rest.
Dacht ik tenminste, als het niet klopt moet iemand die over de TC gaat of Razma of Kenny maar even toelichten.
 
Ik vond het gister wel cool . Dat tijdssysteem is natuurlijk gewoon klote , dat dat gebeurd . Maar alsnog , hun kunnen het gewoon niet helpen .

Ik moet wel zeggen dat de locatie echt supernice was . Uitrijstuk was lang genoeg zodat ik fijn kon afremmen , remt toch niet zo hard , 2 trommeltjes :) . Ook de sprintbaan zelf is gewoon echt nice , niks geen hobbeltjes oid .

Ik heb veel mensen gesproken en veel mensen met mij :p . Ik heb me echt wel vermaakt toen we lang moesten wachten op het tijdssysteem :D .

Ik wacht met spanning op de foto's van Willy , want die kwam me toch ff een partijtje aanrennen aan de start , toen hij mijn cilinder zag 8P .
 
Ik vond het gister wel cool . Dat tijdssysteem is natuurlijk gewoon klote , dat dat gebeurd . Maar alsnog , hun kunnen het gewoon niet helpen .

Ik moet wel zeggen dat de locatie echt supernice was . Uitrijstuk was lang genoeg zodat ik fijn kon afremmen , remt toch niet zo hard , 2 trommeltjes :) . Ook de sprintbaan zelf is gewoon echt nice , niks geen hobbeltjes oid .

Ik heb veel mensen gesproken en veel mensen met mij :p . Ik heb me echt wel vermaakt toen we lang moesten wachten op het tijdssysteem :D .

Ik wacht met spanning op de foto's van Willy , want die kwam me toch ff een partijtje aanrennen aan de start , toen hij mijn cilinder zag 8P .

Hij had geen 5meter korter moeten zijn :X Dan had ik wel in de hekken gezeten :W NX heerscht 8)
 
Als je daar al zo over denkt:X,iedereen moet gewoon met ze hoofd er bij blijven,het is best een gevaarlijke sport.
Daar moet niet makkelijk over gedaan worden,want anders kan je beter iig geen keuring meer neer zetten?
Voor de rest moeten die mensen gewoon afgewisseld worden,als ze het zat zijn lijkt mij dan.
Nog zoiets `jullie`SBO crew kunnen de scooters wel al 100x gezien hebben,maar het kon al makkelijk 3 x uit elkaar geweest zijn.

Naja dit is mijn mening igg

GR Delano

Daar heb ik toch ook op gereageerd ?
 
Wat misschien ook een ideetje is voor volgende keer:
Als er nogmaals zo'n 'kleine' parkeerplaats is (de ruimte die je hebt om te rijden met de auto) even een bordje aan het begin zetten met de vermelding dat het bijna volzet is of dat er geen aanhangers meer bijkunnen.

Dan kan er eerst gekeken worden.
Nu reed ik er lekker op (busje met aanhanger) maar dat was wel effe cm werk, ook het wegkomen was nogal een probleem :p.

Als ik dat geweten had had ik lekker aan het begin de auto gezet.
En op een meeting zijn vaak busjes (met aanhanger).

maargoed, ik had mss beter gewoon uit mezelf eerst gaan kijken :rolleyes:
 
Ik weet niet precies hoe dat zit. Is scooterforum niet een onderdeel van SBO?

Dus SBO als overkoepelende organisatie voor scootertuning.net/scooterforum.net/scooterbase.net ?

Dan nog kan je als "aandeel" houder beslissen waar een deel van het geld naartoe gaat.

Stichting SBO staat volledig los van alles. ScooterTuning.net is wel sponsor van de SBO, maar dat is alles.
 
Ik heb veel mensen gesproken en veel mensen met mij :p . Ik heb me echt wel vermaakt toen we lang moesten wachten op het tijdssysteem :D .

haha dat heb ik gemerkt 8) Stond namelijk voor je in de rij en heb me kapot gelachte met sommige dinge wat je zei :p : Met name over het wegdek van meeting harelbeke
 
Ik vond het gister wel cool . Dat tijdssysteem is natuurlijk gewoon klote , dat dat gebeurd . Maar alsnog , hun kunnen het gewoon niet helpen .

Ik moet wel zeggen dat de locatie echt supernice was . Uitrijstuk was lang genoeg zodat ik fijn kon afremmen , remt toch niet zo hard , 2 trommeltjes :) . Ook de sprintbaan zelf is gewoon echt nice , niks geen hobbeltjes oid .

Ik heb veel mensen gesproken en veel mensen met mij :p . Ik heb me echt wel vermaakt toen we lang moesten wachten op het tijdssysteem :D .

Ik wacht met spanning op de foto's van Willy , want die kwam me toch ff een partijtje aanrennen aan de start , toen hij mijn cilinder zag 8P .


GroteFotoQ6K3QG6W.jpg


:winner: ik moest ook even goed kijken toen ik je cilinder zag:p. Je hok moest even optillen omdat deze voor de mijne stond maar dies echt super ligt8)
 
haha dat heb ik gemerkt 8) Stond namelijk voor je in de rij en heb me kapot gelachte met sommige dinge wat je zei :p : Met name over het wegdek van meeting harelbeke

wat zei ik daar ook weer over ? ik heb zoveel geluld om de tijd om te krijgen :p .
 
Foto's Stein

Hierbij mijn collectie....

woordje vooraf:

De bovenste 2 links zijn nog niet in werking...vandaar dat ze grijs en doorgestreept zijn.

Ik kom even niet uit een scripie en had graag hulp gehad. Mocht er iemand
zijn die een beetje verstand heeft van HTML i.c.m. scripts ben je van harte welkom

maar....... STEIN staat online !

SBO Stein 20 mei 2007
 
Back
Top