SBO Race - Lelystad - 10 Mei 2008

Ja ja t was een leuk daagie met vette races met Jos!!!
Jammer dat we vielen...maja that's racing :)
Hopelijk veldhoven weer zo vet..........met misschien een nieuw wapen (6)
 
Als je Rik op een driewieler zet, rijd hij nog top5 in de Open70 volgens mij....:X
Rik is echt achterlijk snel op een scooter. :p

Ik denk trouwens dat op een enkele uitzondering na de complete open70 top5 of sneller rijdt in de stage6 op een stage6 hok.
Er is gisteren wel weer gebleken dat er echt ziekelijk hard wordt gereden in de open70.

Misschien ook iets voor de organisatie om de open70 volgend jaar dicht te gooien voor nieuwelingen, dat moet toch kunnen na drie jaar?

Ik heb me gisteren ook erg vermaakt, maar de lat is weer een stukje hoger gelegd en er is dus weer veel werk aan de winkel.
 
Misschien ook iets voor de organisatie om de open70 volgend jaar dicht te gooien voor nieuwelingen, dat moet toch kunnen na drie jaar?

Ik denk dat het wel duidelijk is, dat het om de 3 rondjes lappen van mensen heeeel snel gaat vervelen ja...

Zeker als ze vreemde uitwijkmanieren er op nahouden.....
 
Was bij julie trouwens ook die brandweerman geweest over het al-dan-niet bij je hebben van een brandblusser? 8P

Zei; ''Kwam even kijken of de heren een brandblusser bij zich hebben" om er meteen aan toe te voegen "Zal wel niet...." Wat een sukkel. :?

Volgens hem was het daar verplicht om minimaal een 6 kg's brandblusser bij je te hebben......
Het gaat daar in Lelystad écht uit de hand lopen met die absurde regeltjes..... :'(
 
Was bij julie trouwens ook die brandweerman geweest over het al-dan-niet bij je hebben van een brandblusser? 8P

Zei; ''Kwam even kijken of de heren een brandblusser bij zich hebben" om er meteen aan toe te voegen "Zal wel niet...." Wat een sukkel. :?

Volgens hem was het daar verplicht om minimaal een 6 kg's brandblusser bij je te hebben......
Het gaat daar in Lelystad écht uit de hand lopen met die absurde regeltjes..... :'(

Wij hadden een miniblusser ergens... Het was niet goed.. blabla-praxisblusser etc etc..

Sjah.. Lelystad heeft een gebruiksaanwijzing..... Helaas :(
 
Beter doen we dat ook met EW dan :D

Beter van niet, en ja...ik ga al naar de kapper woensdag :D

Ik heb de scooter trouwens maximaal op 64 graden gehad. In de eerste race zakte die wel wat in maar in de tweede race bleef het allemaal goed lopen...al zakte ikzelf wat in :+

Dat van die brandblussers is altijd al zo geweest. Toen ik nog bij de sobw reed was t verplicht zo'n ding te hebben. Op lelystad altijd controle gehad enz. Opzich is het natuurlijk ook niet verkeerd om zo'n ding mee te hebben. Al vind ik zelf zo'n 1 of 2kg blusser wel voldoende :p
 
ik snap niks van mn brommert ...

vanochtend wilde ik kijken waarom het kreng niet wilde starten en voor ik een schoevedraaier pakte besloten om maar 1 keer te kicken .... en lopen dat ding.

ff hier in de buurt een paar rondjes gejenkt en het ding blaast als een wezenloze ... harder dan ooit. geeft alleen net als op lely ong 98 graden aan ... :S

zuigertje is echter nog brandschoon ... ik zie het wel monteer een nieuwe benzine kraan en gaan met die banaan.
 
Was jij diegene waarbij met het oprijden van de baan ineens zijn benzine kraan eruit knalde, waardoor we 5 minuten ofzo op startplekken stonden te wachten tot die brandweerlui dat schoon hadden gespoten? :p
 
Open70 afsluiten voor nieuwelingen??? Nee das niet leuk...
Alleen een lesje in blauwe vlaggen voor sommigen is wel aan te raden :|
Maar de gebr. Wintersberger (BOX ouwe) worden ook gelapped, ik heb er geen last van en andere volgens mij ook niet. T kan dus wel goed :winner:

En tja...groot deel van de top van Open70 zijn oude rotten in het vak en hebben al wat jaartjes erop zitten. Eigenlijk wordt het gewoon een keer tijd voor wat nieuws in de top :W.

Ow...niet dat t nu saai is hoor O-)
 
Omdat ik in Emmen problemen had met de scooter waren dit mijn eerste rondjes van dit seizoen. training moeten missen vanwege een verstopte benzine kraan en kwali moeten missen vanwege een kapot spruitstuk..
snel een spruitstukje van jos kunnen lenen en achteraan in de B starten (AGAIN)

dit is de eerste keer op lelystad dat ik op een droge baan rijd dus manche 1 was voor mij net een training, halve wedstrijd achter cunoh en nog iemand op p5 gereden en ging steeds harder scooter ging als een kogel. uiteindelijk er langs gegaan en een inhaal race neer gezet naar de 2 kopmannen. helaas stopte me brommer ermee nadat mn V-snaar de 2 blokhelften bij mekaar hield. blok door de midden. Einde wedstrijd dag.

Beste tijd 49.003
 
Herman moet even een wedstrijdverslag posten, ik vrees dat daar iedereen van gaat huilen... :x


-Zwarte vlag
-Benzinekraan eruit bij oprijden baan
-Helm kwijt
-Niet starten 1 min voor wedstrijd
 
Last edited:
Back
Top