SBO Race - Lelystad - 10 Mei 2008

ik zat in de eerste manche ook op 100 decibel. Na flink gesleuteld te hebben is het gedaald tot 97 decibel.

Je had ook flink kunnen sleutelen!
 
@ axon,

Je heb waarschijnlijk wel de mogelijkheid gehad om het te verhelpen terplekke en dan weer verder proberen.

3 van de 19 mensen waren bij de open 70 ook niet te lawaaierig. de rest dus wel, heb er geen 1 naar huis zien gaan die te veel db's hadden!!




@ mij wedstrijd. lekker gereden en alles verliep zoals het hoorde te lopen.

5de overall van de dag :)
 
dat zeg ik toch niet....

ik kan het verschil tussen 96 en 101 decibel niet horen maargoed,

de sbo crew had ergens gepost dat er een paar mensen de grens overschreden hadden, waarom niet ineens die namen er zetten of een pm sturen ofzo.

dat was een dure dag voormij om deze stomme reden.

maargoed , het zal weer aan mij liggen zeker.....

lees nou is goed wat kenny gepost heeft de afgelopen dagen over dat db verhaal!!!

en ja, het ligt aan jou :)
kijk naar demp, die heeft toch ook gesleuteld om onder de 96db te komen?
waarom heb jij dat dan niet gedaan?


en iedereen een pm sturen na elke wedstrijd is zinloos.. wie weet rijden ze de race erop met andere uitlaten, dus dat is onbegonnen werk!
 
leuke dag gehad:D
alleen last van me voet want twam reed er half over heen toen ik op me bek ging:p(eigenschuld) voor de rest vond ik het een soepel dagje volgens mij alles ging lekker op schema top dag gehad!!! morgen even lekker karten op emmen ,even kijken wat ik voor tijden rijd met een schakelkart:d


mitchell onder dempsters account
 
Was een leuke dag! Alleen jammer dat ik m'n voorvork krom heb gevallen... ;( En daarbij ook m'n voorvering lek gegaan. Nog wel een nieuwe voorvork erin kunnen doen, maar met lekke voorvering rijdt niet. Was een leuke wedstrijd om te zien, de 2e manch van de Open 70!
 
IMG_0481.jpg


IMG_0493.jpg


IMG_0498.jpg


IMG_0537.jpg


IMG_0572.jpg


IMG_0593.jpg


IMG_0596.jpg


IMG_0598.jpg


IMG_0602.jpg


IMG_0607.jpg


IMG_0614.jpg


IMG_0641.jpg


IMG_0642.jpg


IMG_0643.jpg


IMG_0644.jpg


IMG_0649.jpg


IMG_0653.jpg


IMG_0656.jpg
 
je jat me shots!

(heb je goede maat zonnekap? beetje last van vignetting, wat overigens niet heel misstaat :D)
 
Lieve Robin, wat probeerde je hier allemaal ??? !!
Als je graag wil opvallen, mag je ook gewoon even naar de camera zwaaien hoor ;)

sbo08_lelystad1_pit_3.jpg
 
iets te gretig gok ik ? :D

ik vond het een lekker dagje!
mooi weertje.. lkkr bruin geworden 8)

daarnaast natuurlijk ook een mooie race dag met de nodige valpartijtjes :+
Arnout breekt geen potten maar stokken :D
mensen met blokkerende voorwielen?

tot de volgende keer !
 
Ik vond het ook een super dag!
Flink geprobeerd hard te gaan en ging redelijk goed vond ik zelf, alleen toen een keertje onderuit maarja dat hoort erbij. Even andere remhandle erop en weer kunnen knallen 8)
 
Back
Top