Motor & motorrijden #25

Status
Not open for further replies.
Ben et met stuntsnuiver eens, dit moet gewoon een nette motor zijn, met me scooter ben ik ook met een hok begonnen en uiteindelijk heeft me dat teveel geld gekost...

Ben voor sleutelen niet bang en dat gaat er ook heus wel aan gebeuren, alleen als ik hem koop moet die gewoon goed zijn:).

Volgende week hopelijk update foto's :D
 
Ben et met stuntsnuiver eens, dit moet gewoon een nette motor zijn, met me scooter ben ik ook met een hok begonnen en uiteindelijk heeft me dat teveel geld gekost...

Ben voor sleutelen niet bang en dat gaat er ook heus wel aan gebeuren, alleen als ik hem koop moet die gewoon goed zijn:).

Volgende week hopelijk update foto's :D

Stuntsnuiver refereert naar de motor van Laurens ;). Een motor waar toevallig een spanningsregelaar aan vervangen moet worden, zou ik geen schadehok noemen.
 
Als ik mazzel heb heb ik vd week ook klauwen binnen die bij mn vork passen :)
R_S_SET_004.jpg



Lekkere brake upgrade kan geen kwaad:)
 
Stuntsnuiver refereert naar de motor van Laurens ;). Een motor waar toevallig een spanningsregelaar aan vervangen moet worden, zou ik geen schadehok noemen.


Ding van laurens had wel wat meer schade :).

Zelfde geld dus voor mijn hok. Niks klopte gewoon meer. En dan zie je pas als je gaat sleutelen...

Mijn versie:

[ir]http://i32.tinypic.com/14k9ufq.jpg[/ir]

[ir]http://i28.tinypic.com/z0t95.jpg[/ir]

24g3j8o.jpg


i4mvmb.jpg


Heb er veel van geleerd maar doe het niet een 2de keer tenzij het echt in de planning staat om zo'n hok te kopen.

Valbeugels en wheeliebar zijn we mee bezig. En voor de rest hou ik hem ongeveer zo. Geen geld verder meer in steken.
 
Ik ga zaterdag naar die buelldag idd als het goed is.
H-D zou voor mij die circuitdag betalen, kreeg ik nog te goed... ik vraag me af of het al goed is gekomen met de betaling. Ik heb geen zin om er voor niks naar toe te gaan namelijk.

Zie je zaterdag wel dan jos :)
 
Ding van laurens had wel wat meer schade :).

Zelfde geld dus voor mijn hok. Niks klopte gewoon meer. En dan zie je pas als je gaat sleutelen...


naja, kijk ik vind het opzich zelfs wel leuk hoor.. het sleutelen.. maar als het je enige motor is en het is al opeens 2 weken mooi weer weetje dat het wel kut is.
En voor de rest hebben de dingen die ik heb uitbesteed omdat andere mensen dat beter kunnen (spuiten/subframe/kooi lassen) gewoon het meeste tijd en geld gekost.. maar tis nu wel precies zoals ik em wilde en ik ben zeker weten goedkoper uit dan dat ik 1 niet schade 636 gekocht had.
 
Alleen wel een gok met betrekking tot vork en frame, of niet?

Net nog even lekker stukje gereden. Volgens mij al meer kilometer gemaakt dan vorig jaar :p
 
Gvd ik baal nu echt zo hard dat ik er twee maanden uit ben geweest tussendoor... Dan had ik dat rijbewijs al kunnen hebben 8P Heb me de tyfus verveeld vandaag, ik wil rijden! :(
 
Bij deze ook maar weer 's een plaatje van mijn fiets :)

[ir]http://i44.tinypic.com/rw43gx.jpg[/ir]
 
hehe die gedachte had ik ook een beetje toen ik het zo zag maar dat gaat 'm niet worden.
Komen wel wat goude accentjes op. Deze week komt als het goed is ook m'n stuurdemper binnen (zwart/goud) :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top