Motor & motorrijden #25

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

van de week mijn soesje gewassen....

voorkant.jpg


zijakntn.jpg


pazzo.jpg


Hyperpro CSC stuurdemper.
stuurdemper.jpg
 
Vet geworden hoor...volgens mij heb ik m nog nooit gezien zoals je m hebt gekocht. Heb je daar een pic van?


dit geeft wel ongeveer de staat duidelijk weer denk ik.. ik heb er zelf eigenlijk niet echt pics van gemaakt meer.. direct uit elkaar gedopt
t857hv.jpg



2moywev.jpg
 
Kom je er wel eens mee naar school arthur? Of is dat een andere tl?

Ik kom al sinds afgelopen zomer niet meer op de haagse hoge school. Ben gestopt.....

@laurens: Erg wreed wat jullie met die fiets gedaan hebben ! gewaagd, maar heeft erg goed uitgepakt.
 
Wie gaat er mee naar de Buell Trackday op Zandvoort zaterdag? 20min met eigen fiets, 2x20 min met de nieuwe Buell 1125R voor €75..
 
Volgende week ff een testritje maken op een 600f uit '92 met 25k op de teller, staat voor 1750 te koop bij een motorzaak onderweg naar me stage.

Iemand nog puntjes waarop ik moet letten?

Heb al opgemerkt dat de achterband vervangen moet worden, scheurtje in de topkuip en een klein deukje in de tank.

Remmen, ketting/tandwielen en veering leken mij in orde..
 
Enig puntje verder veel voorkomend bij die dingen is volgens mij de nokkenaskettingspanner en de spanningsregelaar gaat wel eens stuk.
 
Aha, maar als de spanner stuk is, moet je dan moet je toch direct de distributieketting horen klapperen?

Als het blok ook maar een enige vorm van tikken vertoond, laat ik hem mooi staan :)
 
Je hoort een geratel in het blok. Voornamelijk in de lage toeren :) Kost niet zo heel veel om te fixen. Net als die spanningsregelaar. Daar kan je een gemodificeerde voor kopen met koelribben erop.
 
Precies...

Ratelen hoort ook een klein beetje bij een motor... Je zit namelijk echt 30 cm van het blok vandaan ipv 1 meter bij een auto, waar nog veel zooi tussen zit...

Een Honda-blok is ijzersterk..., dus als hij netjes is, gewoon doen :D
 
Ik koop niet weer zo'n schade fiets. Heb er nu wel van geleerd :p. Volgende motor die ik koop moet gewoon in nette staat zijn. Maar laurens je bike is echt vet geworden.

Edit: Laurens heb je al gaten geboord voor de balbeugels in je kappen? En waar komt je bar?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top