Meeting Oisterwijk (legaal)

waneer komt de link van die rolling burn hier dsn??kan niet wachten ps k ree ook zonder helm maar ik moet zeggen dat het best onverandwoordelijk was jah iedereen ree dwars door elkaar heb bijna ook een ongeluk gehad daar in die bocht!!!
 
Originally posted by michael-sr
waneer komt de link van die rolling burn hier dsn??kan niet wachten ps k ree ook zonder helm maar ik moet zeggen dat het best onverandwoordelijk was jah iedereen ree dwars door elkaar heb bijna ook een ongeluk gehad daar in die bocht!!!

als je het zo onverantwoordelijk vind... waarom doe je er dan domweg aan mee?
 
Originally posted by michael-sr
waneer komt de link van die rolling burn hier dsn??kan niet wachten ps k ree ook zonder helm maar ik moet zeggen dat het best onverandwoordelijk was jah iedereen ree dwars door elkaar heb bijna ook een ongeluk gehad daar in die bocht!!!

Originally posted by Razma
als je het zo onverantwoordelijk vind... waarom doe je er dan domweg aan mee?

omdat hij dan mega-vet-opper-cool-gaaf is:rolleyes:
 
waneer komen de foto,s van die rollining burn van die ducatie nou??of n filmpie?? k kan nie wachten die te zien het was echt supper gaaf phoe met ze allen door die winkelstraat ps wie heb mij gezien??een aprilia zilver/paars orgi uitlaat met zilver kapje erop en malossi stikker op onderkap en scooter-freaks stikers boven kniperlichten als je een foto van me heb zet hem ff hier neer k kan er nergens 1 vinden!!!
 
er komt op scooter-freaks.nl tog ook nog een 2de serie foto,s ofzo had k gehoord?? met meer foto,s??k wil me eigen wel iz zien:>da kunnen ze nooit allemaal zijn die er nu op staan!!!
 
Originally posted by michael-sr
er komt op scooter-freaks.nl tog ook nog een 2de serie foto,s ofzo had k gehoord?? met meer foto,s??k wil me eigen wel iz zien:>da kunnen ze nooit allemaal zijn die er nu op staan!!!

jaja er komt nog meer op...jezus heb ff geduld!
 
Hey malle neo's.
Jammer dat je er niet was, want jij was wel in waalwijk samen met zo'n gast op een benelli.
Die benelli is van een klasgenoot van mij geweest.
En nog maals jammer dat jullie er niet waren.
Dan hadden we nog wel kunne lache :p
Grtz. Rossifreak

PS.
Wanneer komen er nu eens foto's van die ducati's
 
Back
Top