Meeting Oisterwijk (legaal)

Originally posted by wimpie

anyway, er is een vergunning afgegeven, maar het is bedoeld voor scooters voor straatgebruik.dus geen sprints,geen races.en het zou me niks verbazen als er alsnog een "testbank" met donut-embleem zou verschijnen:rolleyes: :p

wat wordt bedoeld met straatgebruik...
dus gewoon standaard scooters... je mag dus niet met wat snels komen dus..
 
inderdaad, met straatgebruik bedoelen ze standaard scooters.er mag zoiezo niet gesprint of geraced worden, en die man kon ook niet zeggen of de politie zou gaan ingrijpen tegen opgevoerde scooters.de conclusie die ik eruit trek is dat er een stukje grond is waar jongeren bij elkaar kunnen komen om hun scoot te tonen, niet meer&niet minder.en de enige zekerheid die ik eruit haal is dat de groep niet weggestuurd kan worden op grond van samenscholing oid.
 
hmm...

misschien een beetje voorbarig... maar het ziet er niet echt naar uit dat het op deze manier tot een goed einde komt..

want het woord 'legaal' gaat bij velen oproepen dat ze even kunnen daar blazen en showen met snelle scooters
 
Originally posted by MoSSeL
Zijn er al foto's/filmpjes? :p

Die komen eraan jullie hebben echt iets gemist;) . Zwaar bruute Ducati's kwamen een showtje geven en voor de rest was het wel leuk de politie keek toe ook een zeer mooi gezicht:D .
 
Last edited:
meeting was kut man..
allemaal n00bs door elkaar heen vlammen :?

er was maar 1 echte snelle en vooral vette scooter :rolleyes:

rudger aan jou 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6

:love:
 
Zijn er toevallig foto's of filmpjes gemaakt.
Van die vette ducati 996 limited edtion die een rolling burnout deed?
Want da vond ik echt masterlijk.
En de meeting was wel geslaagd vond ik te minste.
 
Originally posted by Rossifreak
Zijn er toevallig foto's of filmpjes gemaakt.
Van die vette ducati 996 limited edtion die een rolling burnout deed?
Want da vond ik echt masterlijk.
En de meeting was wel geslaagd vond ik te minste.

Die speed195 moet gewoon zijn smoel houden meeting was zeker wel geslaagd oke er werd een beetje door elkaar gerede maja wa moet je anders als de cops op je neus zittu te kijken?
Ben ook zeer benieuwd naar filpje van die roling donut van die ducatie die was echt uber jammer dat er van die kut janusen waren die die ducs geen ruimte gaven om hun power te tonen:~ .
 
Originally posted by roeltholen
Die speed195 moet gewoon zijn smoel houden meeting was zeker wel geslaagd oke er werd een beetje door elkaar gerede maja wa moet je anders als de cops op je neus zittu te kijken?
Ben ook zeer benieuwd naar filpje van die roling donut van die ducatie die was echt uber jammer dat er van die kut janusen waren die die ducs geen ruimte gaven om hun power te tonen:~ .
Foto's zijn te bezichtigen op scooter-freaks.
 
ja maar dat zijn niet de enige foto's he.
Zijn er echt wel meer gemaakt en zkrz wel van die ducati's.
Da weet ik 100% zkrz.
Als da niet is is het zwaar lomp.
 
Originally posted by Rossifreak
ja maar dat zijn niet de enige foto's he.
Zijn er echt wel meer gemaakt en zkrz wel van die ducati's.
Da weet ik 100% zkrz.
Als da niet is is het zwaar lomp.

zijn er cker wel van die ducs.
 
meting was supergaar

er was een weg van 2 meter breed waar 150 pubers met nrx-en en yasuni r's kris kras door elkaar ragden, er werd gespold in het zand, er zijn ongelukken gebeurd, mensen die zonder helm reden, en de enige mensen die een beetje snel waren hadden totaal geen plaats meer om ergens te rijden.

deze meting heeft de politie weer een leuke indruk gegeven hoe roekeloos en dom de scooterrijders zijn

voor de rest heb ik me wel vermaakt hoor :D
 
was alleen rudger er met een snelle scoot? ik ben er heel even met de auto geweest maar ik zag of hoorde niks bruuts. eindje verder was er trouwens ook een soort meting met wegracers volgens mij (stonden er ongeveer 20 a 25).
 
Die speed195 moet gewoon zijn smoel houden meeting was zeker wel geslaagd oke er werd een beetje door elkaar gerede maja wa moet je anders als de cops op je neus zittu te kijken?

anders houdt jij je ff je bek oppern00b :|

`t was gewoon kut; er werd totaal niet voorzichtig en verantwoordelijk gereden..
iedereen vlamde door elkaar heen, op en neer :?

mja de politie heeft iig weer een goed beeld van de scooter rijdende jeugd 8P

bedankt jongens :|
 
Back
Top