Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
wij vertrekken straks met de auto vanuit hier.. (een uurtje rijden ongeveer) Ben echt benieuwd vanmiddag.

Greetz

Yvo
 
Originally posted by Kneiter
Zo ff flink het gas intrappen dan ben ik er over een uurtje wel.

Greetz HK-Tuning Crew

Jij hoeft maar vanaf Deurne he...(of nie?). Wij vanuit venray :D



greetz.. (ps.. wij rijden via Nijmegen. dat is sneller)
 
Originally posted by tenbrey
Me too:'(


Alles was geregeld vervoer noem maar op.
Krijg ik nog geen 4 dagen geleden te horen dat ik de ziekte van pfeiffer heb :(:(....

hoe bedoel je ongeluk..

Veel plezier voor de mensen die wel heen gaan..
ik zie de foto's en filmpjes wel.

marlon
 
net ff met boyd gebeld, het is er vrij druk :)
balk heeft 21.5 gescoord, twins 21.6. hang me er niet aan op als er een foutje in zit want ik hoor niet super.
leuke scores denk :)
 
grappig, alleen vond 90% van de mensen het nodig om warm te 'rijden' op de wegen rondom, dat was dus 1 grote chaos..... heb iig 1 iemand flink zien crashen toen ie de bocht niet haalde, gebrek aan vaardigheid want die bocht kan nog wel 2x zo hard....

verder niet echt bekende gezien, blij dat ik mijn motor ver weg had gezet, als je zag hoe sommige gasten het stoer vonden om volgas door drukke punten heen te rijden.....

wel hulde aan de aanwezige politie :) heb er genoeg aangehouden zien worden zonder helm/plaatje.....
 
Mjah, ik was dus aanwezig @ meeting (na veel geklooi :( Eerst knalde het choke- en gaskabeldekseltje van me carb af, snel en makkelijk gefixed @ benzinestasjon, om na een km of 3 helemaal van slag te zijn (sputteren en uitvallen bij volgas). Na een beetje prutsen aan de carb deed ie het weer normaal)

Zo werd een ritje van een half uur ruim 1 uur :).

Daarna eindelijk de bws @ slijk neer kunnen zetten en ff rondgelopen enzo. Sprintjes kijken.

Was wel aardig :D
 
Ik vond het best geslaagd..lekker weertje en veeel vlammend spul. In het begin wel overal malloten die overal reden maar na een tijdje was er iemand gechrashed vanwege een vastloper en toen mocht er van de politie niet meer op de grote weg gereden worden. Sprints waren vet om te zien. Maar het was wel idioot druk..eigenlijk was de plek een beetje te klein..maar ik heb me erg vermaakt. Van scores weet ik helemaal niks jammer genoeg.
 
Was wel gezellig maar tyfus druk zeg.
Heb nog tegen Chiel gesprint ging ook wel aardig.

Ik heb 19,5pk gescoord O-)
 
Originally posted by NeoGeniX
Ja jou ook nog gezien jaguarox...echt mooi ding heb je :~ En volgens mij won je van chiel :p

hehe thx, volgende keer mag je je wel voorstellen hoor.

Ik won idd van Chiel, maar volgens mij ging er ook wat mis met zijn scooter.
 
Originally posted by Joost@aerox
nu er al wat meer mensen terug zijn, misschien iemand die nog wat scores weet?

21,6 van Twins al vroeg in de dag.
21,9 van Mol en Sander Balk.
En volgens mij een 25'er van bierkoerier-zipje met NX.
Leuke scores dus, al weet ik niet of die bank misschien niet wat meer aangeeft dan de Tovami.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top