Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
had me auto naast die van karoshi staan die bel;g reed voor me :p hebben andere mensen me nog gezien? Den_haag shirt aan :p was wel leuke meeting alleen jammer van de rijders der omheen..
 
Het was wel goed te doen.
Vrij koud zo in de wind, veel snelle scoots volgens mij.
Verder weinig meegekregen van de sprints, was veel te druk dus maar een beetje rondom de tent van Koopmans en Twins blijven hangen.
Leuke run gezien van de Bierkoerier met NX, iets gehoord over een kerel die tegen een boom was geknalt en een oplichtertje die afgebatst is. Spanning en sensatie dus.
Verder heb ik echt geen enkele dude zien rondlopen met een crew-shirt of wat dan ook en begreep ik van Pronk dat die lui van de bank n00bs waren.
Al met al wel relax.

Trouwens, nog leuk gebrand in de polder mannen?
 
Het was echt zooow ruig he :)
Er was echt een hele hoop snel spul!
Er was volgens mij wel gebrek aan dranghekken. Daarvan hadden er na mijn mening wel wat meer van mogen staan..

Maar voor de rest was het een zwaar relaxte meeting 9||6
 
om eerlijk te zijn vond ik er weinig aan.... weinig gezien waarvan ik stil bleef staan om te kijken, eerlijk gezegd niks.. en ik werd gek van de chaos.. mensen die op de baan liepen, scooters die je aan alle kant om ver reden, waar waren de wc's???, friettent waar je 8 uur in de rij stond... maar jah veel mensen gemeet dat maakte een hoop goed...

i.v.m. Lelystad was dit gewoon saai... maar jah i guess voor een normale kleine meeting dat het wel okee was...


en jeuh RobS was er
 
Ik vond de meeting zeer geslaag, 17.4pk voor een std speed en std carter vond ik ook wel een leuke score:D. Weet iemand trouwens een omreken tabelletje ofzo om naar tovami pks te gaan.
 
Originally posted by Jasper
grappig, alleen vond 90% van de mensen het nodig om warm te 'rijden' op de wegen rondom, dat was dus 1 grote chaos..... heb iig 1 iemand flink zien crashen toen ie de bocht niet haalde, gebrek aan vaardigheid want die bocht kan nog wel 2x zo hard....

verder niet echt bekende gezien, blij dat ik mijn motor ver weg had gezet, als je zag hoe sommige gasten het stoer vonden om volgas door drukke punten heen te rijden.....

wel hulde aan de aanwezige politie :) heb er genoeg aangehouden zien worden zonder helm/plaatje.....

gebrek aan vardigheid zech je?? hahahaha NEE hij slipte 8tre weg... die jonge kkan echt wel rijden en ik zach het gebeuren reed er 8ter aan met mijn zip...
 
ik wou die gast van die "twins zip fr" ff beterschap wense, DIE SCHOOF FF BEST OP ZN MUIL tering...beterschap my man

voor derst onwijs dagie zo mooi weertje, mooie scoots, wat wil je nog meer zo op de zondag
 
jah die jonge die viel met zijn zip is een goede vriend van mij.. ik reed er 8ter metalic blauwe zip...

hij heeft zijn been dus weer gebroken zijn pinnen zaten er dus nog in maar het heeft niet geholpen hij heeft hem dus alsnog gebroken...
 
SCR (scooter centre roosendaal) Had ook 2 aeroxen met rode en oranje metallic kappen. Die waren ook erg snel....
 
Originally posted by ferrel
gebrek aan vardigheid zech je?? hahahaha NEE hij slipte 8tre weg... die jonge kkan echt wel rijden en ik zach het gebeuren reed er 8ter aan met mijn zip...
waarom slipte ie weg dan? draaide ie in de soep? anders zie ik geen reden om te blokkeren nml.....
 
neej ik weet ook niet wat hij hield hem gewoon nie meer .... ik reed er 8ter en ik zach zijn 8terwiel van links naar rechts bewegen over de weg..
 
Originally posted by Jasper
grappig, alleen vond 90% van de mensen het nodig om warm te 'rijden' op de wegen rondom, dat was dus 1 grote chaos..... heb iig 1 iemand flink zien crashen toen ie de bocht niet haalde, gebrek aan vaardigheid want die bocht kan nog wel 2x zo hard....

verder niet echt bekende gezien, blij dat ik mijn motor ver weg had gezet, als je zag hoe sommige gasten het stoer vonden om volgas door drukke punten heen te rijden.....

wel hulde aan de aanwezige politie :) heb er genoeg aangehouden zien worden zonder helm/plaatje.....

Mwa ik had het zelfde probleem op de heenweg..
rij ik in oirschot.. rijd er een groep van stuk of 15 malloten voor me de rotonde op..
Geven me geen ruimte om er langs te gaan..
dus op het moment dat ik kan rij ik erlangs (met de auto).
Tja en als ze dan proberen me eruit te rijden met hun scootertjes.. dan moet je wat extra gas geven;)
Voor de rest vond ik de ruimte echt veeeel te klein.. en sommige dingen hadden beter georganiseerd kunen worden..
 
sjah cilinder kan wel is gaar zijn,maar het is slecht omdat ie week ervoor stukje hoger scoorde bij koopmans
 
Mwah was wel ff lache.
Maar die testbankcrew was behoorlijk onproffesioneel bezig. Zat ook geen rem op die hpi bank, lekker handig. En werken zonder geluidsbescherming is ook niet zo slim.
Er stond ook nog een scooter op de bank en die stond te pingelen als een gek, en die gast op de bank stond dat ding maar open te houden, volgens mij had ie et niet eens door.
 
Was echt gaaf, jammer dat Henry op zn muil was gegaan en zn been weer gebroken heeft. Verder wel relax dat we weer ff konden meeten met andere scoot-reaks.

Mazzelossi en op naar Jubbega
 
Originally posted by sfera
bierkoerier zip scoorde slechtttt maar 23pk met nx,ding was niet echt afgesteld,en zonder iets van 18....

Zuiger heeft flink op zn donder gehad, en NX werkte niet volgens behorende.. volgende keer beter, I'm sure ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top